Probeer het verhaal hierbij te bedenken, maar begrijp niet hoe dit kan gebeurenquote:
Heb ik ook bij dit filmpje:quote:Op zondag 12 januari 2014 16:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Probeer het verhaal hierbij te bedenken, maar begrijp niet hoe dit kan gebeuren
vaker naar de keuken lopen om wat te eten te pakken.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben bevroren op de fiets
Kut voornemen om meer te bewegen
Snap ik. Ik heb er ook wel moeite mee hier iets van te maken.quote:
ntm heb jij nou van die gruwelijk lange wimpers of lijkt dat maar?quote:
Die mensen daar, en kpdquote:Op zondag 12 januari 2014 17:25 schreef Robophatt het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #95
Vind de reacties het mooiste van heel die topicreeksquote:Op zondag 12 januari 2014 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die mensen daar, en kpdTreurige mannen
Inderdaad, hoewel niemand het haalt bij F98173 of hoe ie ook heet, die is al even niet te zien trouwensquote:Op zondag 12 januari 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind de reacties het mooiste van heel die topicreeks
Inderdaad, waar zou hij gebleven zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel niemand het haalt bij F98173 of hoe ie ook heet, die is al even niet te zien trouwens
F1978 streep erinquote:Op zondag 12 januari 2014 17:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad, waar zou hij gebleven zijn?
Heb ik nog nooit gezienquote:
Dat ie een ban heeft robo aw mah gaid hoe kan je dat niet weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezienWat betekent het
Vraag me af waar hij een ban voor heeftquote:Op zondag 12 januari 2014 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ie een ban heeft robo aw mah gaid hoe kan je dat niet weten.
hoesoquote:Op zondag 12 januari 2014 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die mensen daar, en kpdTreurige mannen
Ah, heb jij die nudepic van Blondje ook gezien?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Robophatt het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44 :''''''''''''''''''''')
Ja cadeautje in m'n dmquote:Op zondag 12 januari 2014 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, heb jij die nudepic van Blondje ook gezien?
Ja dat weet je toch van tevoren dat zoiets gebeurtquote:
Ja was wel een geval wat in een programma kon komen over mensen die niet blij zijn met hun lijf.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
Zo af en toe ben ik toch wel blij dingen te missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |