Ja maar bedoel dat een compliment om je armen of iets anders wat niet zo typisch is beter is omdat het zo specifiek is zeg maar.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de vorm. Vaak inderdaad door spieren. Moet een beetje gespierd zijn, niet te.
Geen vieze harige armen hebben.
En de kleur is ook belangrijk.
[..]
Haar ogen zijn ook mooi.
Sleutelbeenderen, inderdaad
Had een meisje gevraagd of ik haar sleutelbeen mocht als ze doodging. Mocht.
Maar ze is daarna teruggekrabbeld
Ludo!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind vrouwen met armen vele malen aantrekkelijker dan zonder armen. Toch wel een essentiële feature in mijn ogen.
Ja dat heeft wel enorme invloed op iemands aantrekkelijkheid, zoals op deze jongeman bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 januari 2014 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind vrouwen met armen vele malen aantrekkelijker dan zonder armen. Toch wel een essentiële feature in mijn ogen.
Wat voor Dima pic?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Sowieso dat gelul met maagden en preutse onzin en onnodig moeilijk doen
.
Voel me trouwens best wel gay dat ik benieuwd ben naar die Dima-pic waarnaar werd gelinkt in vorige topic.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat heeft wel enorme invloed op iemands aantrekkelijkheid, zoals op deze jongeman bijvoorbeeld
Nee, vooral die met hoofddoekjes hier zijn meestal de grootste slettenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb niet direct het idee dat die meiden zich allemaal zo goed gedragen eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, vooral die met hoofddoekjes hier zijn meestal de grootste sletten
Maar hoe pakken ze dat aan dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, vooral die met hoofddoekjes hier zijn meestal de grootste sletten
Nooit gezien.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Net zoals Yolanthe in dat Turkse chick filmpje.
Ach, dat meisje vertelt me ook wel raardere dingen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat een compliment om je armen of iets anders wat niet zo typisch is beter is omdat het zo specifiek is zeg maar.
Snap ik wel, enge vraag beetje.
Ja hoe dat in z'n werk gaat. Want denk niet dat zij uitgaan ofzo zeg maar.quote:
Tres bien. Inmiddels wel wat permanent betrokken. Zo'n hotel hou je niet lang vol.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoe gaat ie dan? Leef je nog steeds in een hotelletje of heb je inmiddels iets gevonden?
Dan zal ze wel terugkomen, niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat meisje vertelt me ook wel raardere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |