Van mannen?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee dima had ook gepost in dat topic en kreeg positieve reacties.
Aaaaaahh frustratingquote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gedaan jaMijn zusje was aan het vertellen dat een vriend van haar me leuk vond dus ik wilde even kijken wie dat ook alweer was heb ik hem blijkbaar een vriendschapsverzoek gestuurd, kwam ik achter toen hij het accepteerd
![]()
Dat is niet veel slaap nee. Zou ik niet aankunnenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruim 5 uur in de auto en 3 uur slaap.
Ik denk gewoon van zijn torso.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook nieuwsgierig naar.
Gayyquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook nieuwsgierig naar.
En vrouwenquote:
Hahaha ja wel meer dan eens per ongeluk een foto of status gelikedquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaaahh frustratingDat zou echt eens anders moeten zijn man.. Net als die like knoppen. Soms gaat het gewoon per ongeluk, fucking irritant
Weet ik niet man.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nee, mannenlijven kijken en beoordelen in het GYM-topic is niet ghey zeker.
gvdquote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef VeerEli het volgende:
Vriendin van me zat een keer op de FB van de nieuwe vriendin van haar ex vriend te snuffelen.
Die chick had blijkbaar een foto gepost en openbaar staan, dus dan kan iedereen het liken.
Had m'n vriendin dus tijdens het checken per ongeluk op like gedrukt![]()
![]()
Pas tegen 4 uur in bed. 7 uur al klaarwakker.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is niet veel slaap nee. Zou ik niet aankunnen
Ohja het moet hier wel minimaal 1 keer per dag over anaal gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beter pic van een kerel willen zien dan schijt aan je penis hebben van een chick.
Klopt jaquote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef Robophatt het volgende:
Hahaha ja wel meer dan eens per ongeluk een foto of status gelikedBen altijd bang dat dat gebeurt als ik iemand stalk op FB
Omdat blondje die blijkbaar naar Dima heeft gestuurd ofzo, net ging het over haar en je linkt naar dezelfde pagina dus dacht datquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
?
Hoe doel ik op nudepic van blondje als ik het over pic van Dima heb?
Ohquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee dima had ook gepost in dat topic en kreeg positieve reacties.
Is dat zo?! Als je dan gelijk op ''vind ik niet meer leuk'' klikt dan krijgt zij daar totaal geen enkele melding van???quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
gvdZou echt gek worden. Maar volgens mij verdwijnt de melding als je het niet meer leuk vindt.
Niet gedronken neem ik aan?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas tegen 4 uur in bed. 7 uur al klaarwakker.
Sja.
Wel heerlijk ontbeten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt jaAls ik met verkeerde intenties naar iemands FB ga (dus bijvoorbeeld ook wel eens bij de FB van mijn vriend z'n ex gecheckt) dan ben ik ook echt zwaaaaar voorzichtig met het gebruik van m'n muis, hoor
Ja ik ook echt en al helemaal als ik met m'n telefoon kijk want daar gebeuren dat soort dingen nog 3 keer zo snel.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt jaAls ik met verkeerde intenties naar iemands FB ga (dus bijvoorbeeld ook wel eens bij de FB van mijn vriend z'n ex gecheckt) dan ben ik ook echt zwaaaaar voorzichtig met het gebruik van m'n muis, hoor
Volgens mij is dat wel zo ja. Zal eens testen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat zo?! Als je dan gelijk op ''vind ik niet meer leuk'' klikt dan krijgt zij daar totaal geen enkele melding van???
Als het goed is niet, maar kan wel. Facebook maakt nog weleens foutjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat zo?! Als je dan gelijk op ''vind ik niet meer leuk'' klikt dan krijgt zij daar totaal geen enkele melding van???
Ja dat verdwijnt dan, ik had ook een keer dat iemand mij per ongeluk had toegevoegd maar ik was toevallig online op fb dus ik zag het wel net, maar 2 seconden later was het alweer wegquote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaquote:
Klopt ja!! Op telefoon omdat je dan ook met scrollen echt op je scherm zit. Als je dan toevallig langs de like knop gaat ofzo, dan heb je die shit alweerquote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ook echt en al helemaal als ik met m'n telefoon kijk want daar gebeuren dat soort dingen nog 3 keer zo snel.
[..]
Volgens mij is dat wel zo ja. Zal eens testen.
Mwah, bijna niks gedronken.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet gedronken neem ik aan?
Wat had je voor ontbijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |