Elke ochtend roerei met spek. Ik zou dichtgroeien. Gaat verder prima hier hoor. Kom je weer modden?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tres bien. Inmiddels wel wat permanent betrokken. Zo'n hotel hou je niet lang vol.
Weet jij alles nog beetje in zijn gareel te houden hier?
Het is daar wel spreektaal volgens mij.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het me-gebruik ipv mijn iets typisch Brabants?
Zegt hier zo'n brabo van wel, maar volgens mij zat Brabanders die wel correct Nederlands kunnen schrijven.
School/werk/vriendinnen/internet. Toen ik op Haagse Hogeschool zat en ik een keer voor sluitingstijd door de gangen liep zag ik ook een chick met hoofddoek in een donker lokaal bezig met een jongen en ja in parkjes enzoquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hoe dat in z'n werk gaat. Want denk niet dat zij uitgaan ofzo zeg maar.
Komt best realistisch overquote:
Oké, dat was dan juist weer wel een voordeel. Meer het feit dat je niets geen eigen spullen had. Bank, tv etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Elke ochtend roerei met spek. Ik zou dichtgroeien. Gaat verder prima hier hoor. Kom je weer modden?
Oh ja zie ik nu pas. Ben niet zo scherp vandaag.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende meisjes he?
Je spreekt gewoon met een zwakzinnige.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het me-gebruik ipv mijn iets typisch Brabants?
Zegt hier zo'n brabo van wel, maar volgens mij zat Brabanders die wel correct Nederlands kunnen schrijven.
Geeft niet, ik ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja zie ik nu pas. Ben niet zo scherp vandaag.
Nee, mannenlijven kijken en beoordelen in het GYM-topic is niet ghey zeker.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
idd lol wat een fucking faggot man
Staat hiero:quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Robophatt het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44 :''''''''''''''''''''')
Hmm dat wil niet zo heel veel zeggen, ligt eraan hoe groot het verschil is.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook niet.
In 24 uur meer uur gereden dan geslapen
Ik doe niet andersquote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je spreekt gewoon met een zwakzinnige.
Oh je bedoelt de nudepic van blondje?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, mannenlijven kijken en beoordelen in het GYM-topic is niet ghey zeker.
[..]
Staat hiero:
[..]
Spyen op je vriend jij hequote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme, ik zag op FB zo'n lijst met mensen met wie mijn vriend recentelijk bevriend was geworden, klik ik per ongeluk op ''vriendschapsverzoek verzenden'' bij 1 chick toen ik naar beneden wou scrollen (zat echt recht naast het deel waar je op klikt om met de balk omlaag te gaan)
Zij is een nieuwe scharrel van één van m'n vriend z'n matties maar ik heb die hele chick nog nooit gesproken
Schaam me nu een beetje, want ze heeft me geaccepteerd(Zo kwam ik er ook pas achter dat ik haar een verzoek had verstuurd
)
- einde dagboekbericht.
Heb ik ook ooit gedaan jaquote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme, ik zag op FB zo'n lijst met mensen met wie mijn vriend recentelijk bevriend was geworden, klik ik per ongeluk op ''vriendschapsverzoek verzenden'' bij 1 chick toen ik naar beneden wou scrollen (zat echt recht naast het deel waar je op klikt om met de balk omlaag te gaan)
Zij is een nieuwe scharrel van één van m'n vriend z'n matties maar ik heb die hele chick nog nooit gesproken
Schaam me nu een beetje, want ze heeft me geaccepteerd(Zo kwam ik er ook pas achter dat ik haar een verzoek had verstuurd
)
- einde dagboekbericht.
Is alweer verwijderd ejquote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, mannenlijven kijken en beoordelen in het GYM-topic is niet ghey zeker.
[..]
Staat hiero:
[..]
Hahahaha meer nieuwsgierigheid hoor, ben niet (meer) zo'n controlerende vriendin maar vind het altijd wel leuk om op profielen te kijken dan (zowel van guys als chicksquote:
Nee nee dima had ook gepost in dat topic en kreeg positieve reacties.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de nudepic van blondje?
Ruim 5 uur in de auto en 3 uur slaap.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm dat wil niet zo heel veel zeggen, ligt eraan hoe groot het verschil is.
?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de nudepic van blondje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |