Dan ben je beter dan mijn psychiater.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik had het al lang in de gaten, overduidelijk gewoon
Psychiaterquote:
Ik geloof in je.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Inleiding afnu iedere dag ongeveer 750 woorden
#mortaxxproblems
Ja ultieme actie is datquote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Chai het volgende:
Die mensen die bij wegmisbruikers heisa gaan maken over dat ze gefilmd worden.zijn altijd degenen die uiteindelijk op tv komen.
Serieus hè, ik zou echt he-le-maal doordraaien en alles en iedereen kapotslaan, flikker op manquote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Chai het volgende:
Die mensen die bij wegmisbruikers heisa gaan maken over dat ze gefilmd worden.zijn altijd degenen die uiteindelijk op tv komen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ook maar 'ns naar de kapper geweest
[ afbeelding ]
Ik zou óf door het lint gaan á la http://www.dumpert.nl/med(...)_gordel_niet_om.htmlquote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Serieus hè, ik zou echt he-le-maal doordraaien en alles en iedereen kapotslaan, flikker op man.
Zou gewoon 1x netjes melden dat ik er niet van gediend ben met m'n kop op TV te komen, blijven ze filmen dan mol ik ten eerste die camera en dan zien we wel verderquote:Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou óf door het lint gaan á la http://www.dumpert.nl/med(...)_gordel_niet_om.html
of het netjes afhandelen.
Maar zou iig een keus maken.
HAHAHAquote:
Volgens mij wel toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou gewoon 1x netjes melden dat ik er niet van gediend ben met m'n kop op TV te komen, blijven ze filmen dan mol ik ten eerste die camera en dan zien we wel verder.
[..]
HAHAHA. Had ik die gemaakt, of was dat een andere?
Weet niet meer zekerquote:
Nee. Je mag wel zelf kiezen of je herkenbaar of onherkenbaar op tv komt.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet niet meer zeker.
Ik ben wel #teamschreeuwmeneer, je mag toch zeker wel zelf ervoor kiezen om gefilmd te worden of niet?
Hoezo, want openbare weg zeker? Zou hun ook gaan lopen filmen danquote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Je mag wel zelf kiezen of je herkenbaar of onherkenbaar op tv komt.
sta ik erom bekend dat ik te vroeg ben?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant voor wat vuurwerk, niet?
[ afbeelding ]
Ik krijg echt geen hoogte van die vent.quote:
Ja. Op openbare plekken mag je volgens mij gewoon altijd iedereen filmen. En tenzij iemand bezwaar maakt om herkenbaar op beeld te staan, mag je dat dus ook gewoon op internet smijten.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo, want openbare weg zeker? Zou hun ook gaan lopen filmen dan.
En zou weigeren verder mee te werken totdat die camera optieft.
en zelfs dan moet die persoon nog een redelijk belang erbij hebben dat het niet op internet komt en alleen "ik ben herkenbaar" telt nietquote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja. Op openbare plekken mag je volgens mij gewoon altijd iedereen filmen. En tenzij iemand bezwaar maakt om herkenbaar op beeld te staan, mag je dat dus ook gewoon op internet smijten.
Kerel probeert te hard.quote:
voor professionele opnamen moet je wel een vergunning hebbem thoughquote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja. Op openbare plekken mag je volgens mij gewoon altijd iedereen filmen. En tenzij iemand bezwaar maakt om herkenbaar op beeld te staan, mag je dat dus ook gewoon op internet smijten.
DAAR HEB IK HET VERDOMME TOCH OOK NIET OVER JONGEquote:Op zondag 12 januari 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor professionele opnamen moet je wel een vergunning hebbem though
Aangezien jij mentaal ongeveer 11 bent zou je prima kunnen gaan, ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen neefje van 17 nodigt me uit voor strandvakantie zomer
maar dan kom ik tussen mensen van 17 jaar
zal ik gaan ? ? ik ben dan 24
ben nog nooit zonder ouders of alleen op vakantie geweest
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aangezien jij mentaal ongeveer 11 bent zou je prima kunnen gaan, ja.
Ik vond 'm wel vermakelijk ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou poehéé wat een goei0n grap
the WK is strong in this one
Het was geen grap.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou poehéé wat een goei0n grap
the WK is strong in this one
quote:
Ik vrees van welquote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Een troll. Zo wereldvreemd als Dima komen ze echt niet voor.
Want Braddie is die levensfase natuurlijk al lang ontgroeit.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef VeerEli het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan een puberversie van Braddie, ofzo.
Nee, maar Dima komt nog iets kinderachtiger en onwetender over. Op een ander level dan, beter gezegd. Want eigenlijk klopt het misschien niet helemaal wat ik nu zegquote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want Braddie is die levensfase natuurlijk al lang ontgroeit.
wel echt een bizar ziek goede trollquote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]Heb nog steeds een lichte twijfel of het nou een goeie troll is of hij gewoon echt zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |