quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
Serieus...
Dat werd vanmiddag gezegd in een groepsgesprek.
Er is iemand in mijn kennissen kring die op een woongroep woont en die heeft gezeik gekregen i.v.m haar gedrag daar en dat ze al een tijdje niet op de bijeenkomsten daar komt.
Toen zei ze dus doodleuk "Het interesseert mij helemaal niks wat ze van mij verwachten daar, als ze aan mij vragen wat er is gebruik ik wel als excuus dat ik borderline heb"
Wat ben je voor een lage zielige sneue kut als je iets ernstigs als Borderline gewoon maar even gaat gebruiken als excuus om ergens onderuit te komen?
Klacht: Achterlijk mens wat Borderline als excuus gebruikt omdat ze te onzeker is om haar eigen problemen aan te horen
Ik had het wel verwacht. Een volwassen vrouw die op FOK! zitquote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wow, ik wist niet dat jij Borderline had, Chai.![]()
Moedig dat je dit durft te delen met ons.
Ben niet als volwassene begonnen hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik had het wel verwacht. Een volwassen vrouw die op FOK! zit
Ik wel. Maar met mij zo'n baas als ik valt niet mee te vergelijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet als volwassene begonnen hoor.
Sneuneus WTF.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik wel. Maar met mij zo'n baas als ik valt niet mee te vergelijken
Nee he. KANJER.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ga geen woorden aan jou vuilmaken
Of toch wel
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wow, ik wist niet dat jij Borderline had, Chai.![]()
Moedig dat je dit durft te delen met ons.
Zo een baas als ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik wel. Maar met mij zo'n baas als ik valt niet mee te vergelijken
Ik had het al lang in de gaten, overduidelijk gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |