Ja aan een stuk. Ik vind het altijd maar naar plastic smaken.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vers?
Was gewoon lekker half gesmolten over de ham en het broodje.
Ja best wel hoorquote:
100% halal ?quote:
Dat is mijn geheugen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik terecht moet als ik dirt over iemand wil hebben.
Bahquote:
quote:
Dat bedoel ik toch ook jonge, leeg plofhoofdquote:Op zondag 12 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zien wie er op je FB lurkt met een Hyves abo, ja hoor. Was gewoon op Hyves zelf.
Ik bedoelde dus hyves ipv FB, typte uit automatisme ofzo FBquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet eensMoest al wennen in het begin dat je op FB kon zien of iemand je berichtje heeft gelezen
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ik zette zelf FB neer. HAHAHAHAHASorry dWc
![]()
Ik bedoelde natuurlijk gewoon hyves
![]()
Ohja ik dacht alquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus hyves ipv FB, typte uit automatisme ofzo FB
Bedoelde de inhoud he, niet de buitenkantquote:
Hmm, volgende keer eens halen dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja aan een stuk. Ik vind het altijd maar naar plastic smaken.
Hihihihihihih wat ben je toch een boefjequote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde de inhoud he, niet de buitenkantEn achteraf was het een foutje van me
![]()
heheheehehe
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ik zette zelf FB neer. HAHAHAHAHASorry dWc
![]()
Ik bedoelde natuurlijk gewoon hyves
![]()
Hoezo?quote:
Ziet er ook heel anders uit, is best hard geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer eens halen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |