SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat verdwijnt dan, ik had ook een keer dat iemand mij per ongeluk had toegevoegd maar ik was toevallig online op fb dus ik zag het wel net, maar 2 seconden later was het alweer wegWas een persoon waarvan ik wist dat die gewoon zat te spyen
Ahahahahahahaha lijkt me heerlijk als je dat dan door hebtquote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat verdwijnt dan, ik had ook een keer dat iemand mij per ongeluk had toegevoegd maar ik was toevallig online op fb dus ik zag het wel net, maar 2 seconden later was het alweer wegWas een persoon waarvan ik wist dat die gewoon zat te spyen
Oh dat scheelt dan inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, bijna niks gedronken.
Zat toch best veel uur tussen drinken en rijden.
Croissant opengesneden en daar ham en cheddar ingedaan, wat pesto eroverheen en even in de oven.
En versgeperst sinaasappelsap.
Nee, dacht laat maar zittenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je hem daarmee geconfronteerd?
Hahahaha jaaaaaaaa gek... Dat was toch bij hyves een tijd het geval?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, dacht laat maar zittenIk keek sowieso al raar op toen ik die vriendschapsverzoek binnen kreeg
Soms denk ik wel, stel dat Facebook ineens vrij zou geven hoe vaak we naar iemands fb profiel hebt gekeken we allemaal echt fucked zouden zijn gewoon haha
Verse cheddar.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat scheelt dan inderdaad.
Nog nooit lekkere cheddar gehadMisschien is die verse wel prima...
Hoe kan een man zoveel kwaliteiten bezitten?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef VeerEli het volgende:
Omg Robo het kan ook al zingen:
http://cdn1.mobile.videob(...)171629a42845bb8580a5
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef VeerEli het volgende:
Omg Robo het kan ook al zingen:
http://cdn1.mobile.videob(...)171629a42845bb8580a5
![]()
![]()
![]()
![]()
Vers?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat scheelt dan inderdaad.
Nog nooit lekkere cheddar gehadMisschien is die verse wel prima...
Je kunt het ook aan een stuk kopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verse cheddar.Cheddar is van die vulkaniserende kaas. Daarom verpakken ze ze ook apart. Prima voor het broodje hamburger of de club-sandwich.
Weet je hoe bang ik daarvoor benquote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, dacht laat maar zittenIk keek sowieso al raar op toen ik die vriendschapsverzoek binnen kreeg
Soms denk ik wel, stel dat Facebook ineens vrij zou geven hoe vaak we naar iemands fb profiel hebt gekeken, dat we dan allemaal echt fucked zouden zijn gewoon haha
Serieus? Wist ik niet eensquote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha jaaaaaaaa gek... Dat was toch bij hyves een tijd het geval?
Als je dan zo'n abbo had genomen ofzo, dan kon je zien wie er allemaal op je FB zaten te lurken.
Je kon dat wel uitzetten, maar in het begin wist natuurlijk niemand dat
Stalkerquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Weet je hoe bang ik daarvoor ben Ook vaker over nagedacht.
Zien wie er op je FB lurkt met een Hyves abo, ja hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha jaaaaaaaa gek... Dat was toch bij hyves een tijd het geval?
Als je dan zo'n abbo had genomen ofzo, dan kon je zien wie er allemaal op je FB zaten te lurken.
Je kon dat wel uitzetten, maar in het begin wist natuurlijk niemand dat
Ik wil een keer de Chai-Archieven zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef Chai het volgende:
Ik kijk altijd maar 1x en dan sla ik alle relevante informatie op.
Er staat ook nooit echt iets interessants? Alle foto's kijken in het foto album kan in 1x kijken.
Allemaal hierquote:
Allemaal screenshots maken bedoel je?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef Chai het volgende:
Ik kijk altijd maar 1x en dan sla ik alle relevante informatie op.
Er staat ook nooit echt iets interessants? Alle foto's kijken in het foto album kan in 1x kijken.
Heb alleen die dropbox ooit gekregen en wat ik nog op tinypic en imgur heb staan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil een keer de Chai-Archieven zien.
Ik weet wel waar ik terecht moet als ik dirt over iemand wil hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb alleen die dropbox ooit gekregen en wat ik nog op tinypic en imgur heb staan.
Ja aan een stuk. Ik vind het altijd maar naar plastic smaken.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vers?
Was gewoon lekker half gesmolten over de ham en het broodje.
Ja best wel hoorquote:
100% halal ?quote:
Dat is mijn geheugen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik terecht moet als ik dirt over iemand wil hebben.
Bahquote:
quote:
Dat bedoel ik toch ook jonge, leeg plofhoofdquote:Op zondag 12 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zien wie er op je FB lurkt met een Hyves abo, ja hoor. Was gewoon op Hyves zelf.
Ik bedoelde dus hyves ipv FB, typte uit automatisme ofzo FBquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet eensMoest al wennen in het begin dat je op FB kon zien of iemand je berichtje heeft gelezen
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ik zette zelf FB neer. HAHAHAHAHASorry dWc
![]()
Ik bedoelde natuurlijk gewoon hyves
![]()
Ohja ik dacht alquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus hyves ipv FB, typte uit automatisme ofzo FB
Bedoelde de inhoud he, niet de buitenkantquote:
Hmm, volgende keer eens halen dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja aan een stuk. Ik vind het altijd maar naar plastic smaken.
Hihihihihihih wat ben je toch een boefjequote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde de inhoud he, niet de buitenkantEn achteraf was het een foutje van me
![]()
heheheehehe
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ik zette zelf FB neer. HAHAHAHAHASorry dWc
![]()
Ik bedoelde natuurlijk gewoon hyves
![]()
Hoezo?quote:
Ziet er ook heel anders uit, is best hard geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer eens halen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |