klemde je mij maar eens zo tussen je benen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, heb liever een 1 persoons die kan ik fijner klemmen.
Je kauwt je tong toch kapot en knarst je tanden tijdens je slaap?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Bitje? Ik heb een perfect gebit, nooit een beugel gehad oid.
Nee, alleen tijdens een aanval, maar daar heb ik werkende medicijnen voor. En dat is in 1 beet, niks geknars verder of zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kauwt je tong toch kapot en knarst je tanden tijdens je slaap?
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach rot toch eens een keertje op jij
Naar bed in ijskou is heerlijk, helemaal samen alles warm makenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
WauwBaas boven baas.
Hou wel van koud, maar dan opstaan sochtends vroeg.tragisch.
[ afbeelding ]
Exact
Hmm ok, nou ja dan neem ik je aanbod misschien wel aan om eens samen te slapenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, alleen tijdens een aanval, maar daar heb ik werkende medicijnen voor. En dat is in 1 beet, niks geknars verder of zo.
Helemaal als je moet opstaan terwijl de ander heeeeerlijk onder die warme deken blijft liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Naar bed in ijskou is heerlijk, helemaal samen alles warm maken
Maar s'ochtends een ramp ja
IKRquote:Op maandag 13 januari 2014 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal als je moet opstaan terwijl de ander heeeeerlijk onder die warme deken blijft liggen.so so jarlous
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is een stomme ruin met kapsones. Hij denkt dat hij stoer is en dat hij de man is.Zonder hem had ik ook niets hoeven verplaatsen, want dan konden de ruinen en merries samen staan. Alleen hij bespringt ze.
je doet het erom he..SPOILER: rechtsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IKR
Voor je er uit gaat nog even een windje laten![]()
Hahahahaha wtfquote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]dat idee
wilde je eerst een boks geven, maar dit gaat voorbij een simpele boks.
Nutclap
[ afbeelding ]
gooosquote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]dat idee
Nutclap
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]dat idee
Nutclap
[ afbeelding ]
CY en dqod dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:19 schreef Murdera het volgende:
Zo zie ik de eerste ontmoeting tussen Fas en Dqod ook voor me trouwens.
Die raakt toch geen andere mensen aan?quote:
Als dat zo is dan verkondigt haar vriendje vast een heleboel onzin. Anders zijn de verhoudingen wel heel kromquote:
Sinds wanneer heb ik smetvrees?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die raakt toch geen andere mensen aan?
Oh in de war met dwc dan, jullie lijken ook zo op elkaarquote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik smetvrees?
Deze is wel erg hard.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh in de war met dwc dan, jullie lijken ook zo op elkaar
Sorry bebe was niet de bedoeling ;squote:
ahhw shiiiiquote:Op maandag 13 januari 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh in de war met dwc dan, jullie lijken ook zo op elkaar
Huh wat? Niet Panzer hè.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat zo is dan verkondigt haar vriendje vast een heleboel onzin. Anders zijn de verhoudingen wel heel krom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |