Eerste wat ik over exact drie weken eten gaquote:
Goede running game ja. Blountquote:
Ik verveel me nietquote:Op zondag 12 januari 2014 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen
VBL / [Wedstrijd van de dag] Benfica - FC Porto 17:00
Sunnybeach is wel acceptabel toch?quote:
Oh boy dat zal wel een toplijstje zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij en Elan staan bij mij in het zelfde rijtje
Notitie :quote:Op zondag 12 januari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor, iedereen staat er inquote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh boy dat zal wel een toplijstje zijn
Jammer ditquote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor, iedereen staat er inBehalve de Feyenoorders natuurlijk.
En alle joden staan boven aan, met Rens die net een streepje meer heeft.
De lijst der lijsten wordt het ook wel genoemd.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh boy dat zal wel een toplijstje zijn
wat kinderachtigquote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
uh okquote:Op zondag 12 januari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder staat op de mijnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder staat op de mijneDat je iets afmaakt, anders loop je altijd weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben geen jood héquote:Op zondag 12 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je iets afmaakt, anders loop je altijd weg.
Hahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hah
haha
hahahahaha
hahahahahahahahahaUh, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo is een joodquote:Op zondag 12 januari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch apart dat hij zijn eigen soort niet mag.
Vlaggetjes alles ik ga nu naar het STADION!!!twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 17:36:05#ruiz is inmiddels in het Philips Stadion van PSV reageer retweet
haha, halen ze er nou wéér 1?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Vlaggetjes alles ik ga nu naar het STADION!!!twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 17:36:05#ruiz is inmiddels in het Philips Stadion van PSV reageer retweet
Hala Brands dit dat
Ruizquote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Hala Brands dit dat
Nee, huren.quote:
Wat ga je haten, hij heeft 1 goed seizoen gehad..quote:
Het gaat meer om het aantrekken van hem, niet om de speler zelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ruiz![]()
Hoop dat hij er elke wedstrijd 3 maakt, maar dat PSV wel met 3-4 verliest.
Bojan is 3 miljoen toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
70k per wedstrijd voor misschien een plekje hoger
70k zou wel terecht zijn voor zo'n topper. Minder is echt lachwekkendquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
70k per wedstrijd, dat staat nergers, lijkt me ook stug.
Hallo johannes.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
70k zou wel terecht zijn voor zo'n topper. Minder is echt lachwekkend
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes.Had jij m'n vis-filmpje al gezien?
Link?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes.Had jij m'n vis-filmpje al gezien?
En ik maar denken dat je je geabonneerd had op m'n youtube kanaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Vreemd dat dit niet automatisch in mijn pm-box staat
Vraag me ook af waar hij moet gaan spelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ruiz is wel een klasse speler dat wel. Maar hij maakt PSV echt niet kampioen.
Het eerste filmpje vond ik teleurstellend.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je je geabonneerd had op m'n youtube kanaal.
Hier is hij.
Waarom geen aquarium?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij.
Wie is wie?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij.
quote:
Daan valt net buiten beeld, Dan van links naar rechts:quote:
Dan gaat het zielige stemmetje in Maher vreselijk te keer --> Naast Toivonen nog een grote stoorzender --> Cocu weet het ook niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar hij moet gaan spelen.
Aangezien ze van de zomer Maher al hebben gekocht voor een godsvermogen.
ruim 1 miljoen voor 16 wedstrijden maxquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
*negersquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
nee joh, het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een nietszeggend bakje.
Dit is een aquarium :
[ afbeelding ]
dat is een nietszeggend bakje op een tv meubelquote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een nietszeggend bakje.
Dit is een aquarium :
[ afbeelding ]
Ik vergeef het jequote:Op zondag 12 januari 2014 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aan Johannes aanbieden voor onze discussie in het zetpil topic. Dit is onomstotelijk bewijs voor zijn stelling.
http://www.dumpert.nl/med(...)rwacht_het_niet.html
Hmm kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eindelijk.
Komt dat toevallig omdat wij het er laatst over hadden?
Sowieso afmakenquote:
Ik vond het een leuke film, en deze extra informatie maakt de film een stuk beter.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daan valt net buiten beeld, Dan van links naar rechts:
Karina, Stijn, Ron en Johannes.
Ik vind Al Pacino wel echt een baas.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan ook moeilijk kiezen tussen deel I en deel II. Maar ik ga toch voor het eerst deel denk ik.
deel 1 en 2 zijn echt klassiekers en staan dan ook overal in de top 10. Godfather 3 is gewoon wel goed, maar haalt het niet bij de eerste tweequote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deel III is niet zo tof vergeleken met de eerste twee films.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Rens, ben jij ook van alle markten thuis?
Marlon Brando niet dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Al Pacino wel echt een baas.
Ik heb Schneider Hopfenweissequote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
deel 1 en 2 zijn echt klassiekers en staan dan ook overal in de top 10. Godfather 3 is gewoon wel goed, maar haalt het niet bij de eerste twee
Laten wij hem met een select groepje in elkaar rossen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk naar stijns ondertitel, hij is uit de kast gekomen.
Ook wel, maar die speelde niet in het tweede deelquote:
Sowieso dat hele verhaal isquote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook wel, maar die speelde niet in het tweede deel.
En ik vind die hele ontwikkeling van Michael Corleone wel vet.
Echt hele goede films zijn het ja. Ik ben benieuwd naar de 3equote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso dat hele verhaal is![]()
Acteurs![]()
Sfeer van de film![]()
Lekker langzaam tempo met een donders goed verhaal en verrassende elementen. Inderdaad één van de beste films ooit.
Geen slechte film hoor. Maar verwacht niet hetzelfde.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt hele goede films zijn het ja. Ik ben benieuwd naar de 3e.
ja rot op. Eerst over je stoofpotje beginnen, nu weer dit bier. Maak me niet gekquote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb Schneider Hopfenweisse
fucking lekker broer
Ik zag ook dat deel 3 een stuk later is gemaaktquote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen slechte film hoor. Maar verwacht niet hetzelfde.
Ik ga de top 10 van moviemeter wel even kijken ja. Once upon a time and the Good, the bad and the ugly.quote:
Johannes, heb je m'n linkje al gecheckt?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film, en deze extra informatie maakt de film een stuk beter.
Tijdens het kijken vroeg ik me af welke vis nou Johannes was, dus deze extra info was eigenlijk onmisbaar.
Waarvan akte.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is een nietszeggend bakje op een tv meubel
Jazeker en toen reageerde ik:quote:Op zondag 12 januari 2014 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Johannes, heb je m'n linkje al gecheckt?
Alles is vergeten en vergeven.quote:
Once upon a time in America is ook een bazen maffia filmquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga de top 10 van moviemeter wel even kijken ja. Once upon a time and the Good, the bad and the ugly.
Vond je het een grappig filmpje?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker en toen reageerde ik:
[..]
Alles is vergeten en vergeven.
Gestel godverdommequote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan iemand even een ambulance naar Woensel sturen?
Bij grappen heb je vaak het element van het onverwachtse, en voor mij waren de gebeurtenissen in die film alles behalve onverwacht.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond je het een grappig filmpje?
fistful of dollars geloof ik heeft ook een leuke, met zo'n mondharp in het beginquote:
Dat klopt. Hij en Leone samen, een gegarandeerd succes.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
fistful of dollars geloof ik heeft ook een leuke, met zo'n mondharp in het begin
laten we het hopen, had hem toch hier bij willen hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen Espanyol - Real Madrid toch met Elsierd?
Sierd de Vosquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
laten we het hopen, had hem toch hier bij willen hebben.
Goolaasooo, schporting club de portughal!!
heeft wel meerdere goede samenwerkingen gehad, ook die kerel van nuovo cinema paradiso en novecento, ook erg goede muziekquote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij en Leone samen, een gegarandeerd succes.
Ken ik niet. Heb je wat linkjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft wel meerdere goede samenwerkingen gehad, ook die kerel van nuovo cinema paradiso en novecento, ook erg goede muziek
Ik denk aan precies hetzelfdequote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Saind het volgende:
Misschien moet ik once upon a time in america weer eens kijken
my name is nobody al gezien?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Saind het volgende:
Misschien moet ik once upon a time in america weer eens kijken
totaal anders, maar wel een aanrader. Is met terrence hill in de hoofdrol, van het bekende duo bud spencer en terrence hill. Half kolderieke western, waarmee leone eigenlijk het verschil duidelijk wil maken tussen de oude (John wayne) en nieuwe (zijn) westerns.quote:
Ben 'm aan het downloadenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal anders, maar wel een aanrader. Is met terrence hill in de hoofdrol, van het bekende duo bud spencer en terrence hill. Half kolderieke western, waarmee leone eigenlijk het verschil duidelijk wil maken tussen de oude (John wayne) en nieuwe (zijn) westerns.
Bedoel je niet the man with the harmonica van once upon a time in the west? My name is nobody is ook wel leukquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
fistful of dollars geloof ik heeft ook een leuke, met zo'n mondharp in het begin
Goeie edit. Want dit betreft toch wel de állerbeste scene die ooit is gemaakt hoorquote:
nee slechts de soundtrack, duidelijk een mondharp. Maar kan ook van een ander zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bedoel je niet the man with the harmonica van once upon a time in the west? My name is nobody is ook wel leuk.
The Three Burials of Melquiades Estrada is een moderne western van hoog niveau.quote:
Eens. Een van de beste films ooitquote:Op zondag 12 januari 2014 18:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie edit. Want dit betreft toch wel de állerbeste scene die ooit is gemaakt hoor
Oh die, ja , die is zekerquote:
Wat is jouw toplijst dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch, dat mijn persoonlijke lijst anders is.
Top 10 is genoegquote:Op zondag 12 januari 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar moet ik echt eens een keer goed voor gaan zitten voor een top 25.
maar de lijst is prima. Bij imdb en rotten tomatoes staan een aantal films raar hoogquote:Op zondag 12 januari 2014 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch, dat mijn persoonlijke lijst anders is.
Ik heb nog een top10 lijst op moviemeter. Alleen moet ik nog bijwerken nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan jij dat nu zo neerzetten dan ouwe reus?
imdb heeft Dark Night op 5. Ik hou daar niet van, maar dat is gewoon smaak en misschien niet de kwaliteit van de film.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
maar de lijst is prima. Bij imdb en rotten tomatoes staan een aantal films raar hoog
Zet eens hier neer.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een top10 lijst op moviemeter. Alleen moet ik nog bijwerken nu.
Leeuwenkoning heeft toch geen 10 delenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een top10 lijst op moviemeter. Alleen moet ik nog bijwerken nu.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leeuwenkoning heeft toch geen 10 delen
Even The Godfather erin zetten.quote:
Eerst maar eens alles van de top25 bekijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een paar, dan heb ik de top 100. Ben 3 jaar geleden begonnen met registreren
Jammer genoeg nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leeuwenkoning heeft toch geen 10 delen
dark knight hoort nooit in de top 25. Weinig met smaak van doen. Maar moviemeter heeft een iets meer connaiseur publiek dan het mainstream imdb.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
imdb heeft Dark Night op 5. Ik hou daar niet van, maar dat is gewoon smaak en misschien niet de kwaliteit van de film.
Ik hou ook niet zo van die superhelden films.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
imdb heeft Dark Night op 5. Ik hou daar niet van, maar dat is gewoon smaak en misschien niet de kwaliteit van de film.
van de 5?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:17 schreef JanCees het volgende:
Ik was trouwens naar The Wolf of Wallstreet en die krijgt op moviemeter een 4,26.
Geweldige film. En heeft natuurlijk een speciale manier van vertellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Momento vond ik buitengewoon kut. Al was het wellicht deels teleurstelling gezien de verwachting na het zien van het cijfer en het plot.
Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 12 januari 2014 19:17 schreef JanCees het volgende:
Ik was trouwens naar The Wolf of Wallstreet en die krijgt op moviemeter een 4,26.
Ik zag hier een paar dagen geleden een linkje van noobroom voorbij komenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd naar. Ga hem wel pas kijken als hij te downloaden is denk ik
Zal vast niet in HD geweest zijn. En ik ga niet 3 uur (zolang duurt hij toch) naar cam-kwaliteit kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zag hier een paar dagen geleden een linkje van noobroom voorbij komen
daalt nog wel tot iets onder 4quote:Op zondag 12 januari 2014 19:17 schreef JanCees het volgende:
De film die ik de meeste keren heb gezien. Ik schat zo'n 55 keer waarvan 50 keer in 3 weken tijd in de zomer van 1995quote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Als je als , wat, 19/20 jarige nog steeds zo fapt op Lion king...
ja kut nolanquote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Momento vond ik buitengewoon kut. Al was het wellicht deels teleurstelling gezien de verwachting na het zien van het cijfer en het plot.
Kwaliteitsfilm.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Als je als , wat, 19/20 jarige nog steeds zo fapt op Lion king...
The Usual Suspects was ook goed jaquote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
1. The usual suspects
2.The Shawshank redemption
3. The Godfather II
4. The Godfather
5. Once upon a time in America
6. Lord of the Rings II
7. The green mile
8. Seven
9. Goodfellaz
10. L.A. Confidential
Ik ontken ook niet dat er een stukje jeugdsentiment meespeeltquote:Op zondag 12 januari 2014 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.............................. Voor kinderen ja.
heerlijke cultfilm en ben ook nogal fan van Nicholas cage, alleen einde is wat dufquote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hem als klein jongetje met mijn broer mee, vond hem toen eng
Vd week had je Con Air met Cage. Het blijft een machtig mooie film, die droge humor in die filmquote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
heerlijke cultfilm en ben ook nogal fan van Nicholas cage, alleen einde is wat duf
Travolta was ook wel goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
heerlijke cultfilm en ben ook nogal fan van Nicholas cage, alleen einde is wat duf
Memento is 1 van de weinige films waarvan de recencies zo goed waren terwijl ik de film na een uur uit heb gezet omdat ik er echt geen zak aan vond.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nummer 7, 8 en 9 nooit gezien.
Wel de moeite waard toch, tenminste als ik het voorstukje zo zie. Moet hem nog kijken, morgen maar even doen denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja. Was een leuke film maar zou het geen 4,26/5 geven.
als je echt een wtf film wil zien, mulholland drive.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeker de moeite waard ja. Ook nog eens 3 uur.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel de moeite waard toch, tenminste als ik het voorstukje zo zie. Moet hem nog kijken, morgen maar even doen denk ik.
Mulholland Drive, Lost Highway, alles van Lynch snap ik toch nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
als je echt een wtf film wil zien, mulholland drive.
Die is apart ja. Wel leuke noire settingquote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat ik hem in 1x ga kijken, dat is wel een hele lange ruk. Een kennis van mij heeft hem in de bios gekeken, ZONDER pauze.... nee daar heb ik geen geduld voorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard ja. Ook nog eens 3 uur.
Geen aanrader dus. De andere twee films die erop staan?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Memento is 1 van de weinige films waarvan de recencies zo goed waren terwijl ik de film na een uur uit heb gezet omdat ik er echt geen zak aan vond.
Face off is zeker goed. Donnie Barko weet ik niet zeker of ik die gezien heb.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen aanrader dus. De andere twee films die erop staan?
Steve buscemi als pedofiel en John malkovic als bad ass. Topfilmquote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vd week had je Con Air met Cage. Het blijft een machtig mooie film, die droge humor in die film![]()
![]()
Ja precies. Vooral de humor van Malkovich, geweldig!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Steve buscemi als pedofiel en John malkovic als bad ass. Topfilm
Jammer dat Buren zo weinig op tv komt door dat idiote wielrennenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een baas ja. Ik kende hem nog uit Neighbours, oftewel Buren.
Ja klote is dat. Maar tegenwoordig speelt hij er ook niet meer in, helaasquote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Buren zo weinig op tv komt door dat idiote wielrennen
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Memento is 1 van de weinige films waarvan de recencies zo goed waren terwijl ik de film na een uur uit heb gezet omdat ik er echt geen zak aan vond.
Zal de film onthouden.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
6.1/10.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Als je even wilt genieten moet je Lockout kijken, gewoon zo'n snelle actiefilm, heerlijk man.
2001quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet van die films waarbij je eerst driehonderd theorieën moet lezen op internet om hem te snappen.
Ik ga kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Actie, lekker wijf en het is grappig.
Toen ik 12 was waren dat soort films nog leuk denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Actie, lekker wijf en het is grappig.
Ik vind je moeder wel wat hebbenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind historische films ook wel wat hebben.
Wij keken a night in paris in de bus naar duitslandquote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef JanCees het volgende:
Wij keken American History X in de brugklas
dat is geen woody allenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Wij keken a night in paris in de bus naar duitsland
vanmiddag gesport, dus ga de hele avond honger hebbenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik niet.
Misschien dat een pond vlees wel wat veel was
Wij Turks Fruit. Vraag me af of ze die tegenwoordig nog zouden laten zien aan kinderen met al dat preutse gedoe tegenwoordig.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef JanCees het volgende:
Wij keken American History X in de brugklas
Wij keken Zwartboek maar bepaalde pikante scenes werden wel doorgespoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij Turks Fruit. Vraag me af of ze die tegenwoordig nog zouden laten zien aan kinderen met al dat preutse gedoe tegenwoordig.
Wat flauw, laat hem dan helemaal niet zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij keken Zwartboek maar bepaalde pikante scenes werden wel doorgespoeld.
donnie darko dondert een vliegtuigmotor in een huis, opvallend beginquote:Op zondag 12 januari 2014 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Face off is zeker goed. Donnie Barko weet ik niet zeker of ik die gezien heb.
Zwartboek is ook wel een goede Nederlandse film.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij keken Zwartboek maar bepaalde pikante scenes werden wel doorgespoeld.
Dat Japans zou je juist over de streep moeten trekken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Letters from Iwo Jima (2006) - IMDb
Hmm. Ik twijfel. Het is wel in het Japans deze film.
matig imoquote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zwartboek is ook wel een goede Nederlandse film.
Ik heb geen zin om ondertiteling te lezen. Al is de andere kant van het verhaal wel interessant.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat Japans zou je juist over de streep moeten trekken.
En bij Goodbye Lenin is volgens mij twee seconde lang een peepshow te zien. Werd ook doorgespoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat flauw, laat hem dan helemaal niet zien.
Misschien een keer samen met Knut kijken die dan live de boel kan vertalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om ondertiteling te lezen. Al is de andere kant van het verhaal wel interessant.
Later dan maar
Wij kregen gewoon alles te zien, blote tetten, blote piemel van Rutger Hauer, toen waren ze nog niet zo preuts.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bij Goodbye Lenin is volgens mij twee seconde lang een peepshow te zien. Werd ook doorgespoeld.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een keer samen met Knut kijken die dan live de boel kan vertalen.
Het verhaal of acteerwerk? Ik moet zeggen dat het ook wel een tijdje geleden is dat ik hem heb gezien maar ik vond hem wel leuk.quote:
Als je deze persoon in de Filippijnen tegen kwam weet ik wie het wasquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Kwam wel gister iemand tegen die zichzelf met zelfstudie Japans heeft geleerd. Het is dat ik geen zin heb onthouden.
Daarnaast maakte hij ook nog Katana zwaarden, Sushi messen en een eigen versie van Mario.
Gekke Japanofielen.
Love voor mn nigga.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ontzettend. Er ging geen dag voorbij.
Het verhaal, de uitwerkingquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het verhaal of acteerwerk? Ik moet zeggen dat het ook wel een tijdje geleden is dat ik hem heb gezien maar ik vond hem wel leuk.
Wij hebben ook een keer een of andere miniserie met Nicole Kidman gezien. Voordeel: het duurde minstens 10 lessen. Nadeel: saaiste kutfilm die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij kregen gewoon alles te zien, blote tetten, blote piemel van Rutger Hauer, toen waren ze nog niet zo preuts.
Nee geeneens. Deze persoon in kwestie had metal al ooit weten te omarmen en maakte nu GOA-Trance. Dit was naast Linux supporten en Windows afkraken toch wel zijn grootste passie.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je deze persoon in de Filippijnen tegen kwam weet ik wie het was
Was dat die dat ze in Singapore wordt gesnapt met drugs?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben ook een keer een of andere miniserie met Nicole Kidman gezien. Voordeel: het duurde minstens 10 lessen. Nadeel: saaiste kutfilm die ik ooit gezien heb.
Hee ja! Ken je die?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat die dat ze in Singapore wordt gesnapt met drugs?
De echte Knut lijkt mij een veel sympathieker persoon.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Deze persoon in kwestie had metal al ooit weten te omarmen en maakte nu GOA-Trance. Dit was naast Linux supporten en Windows afkraken toch wel zijn grootste passie.
Wat een raar figuur was dat.
Geen dank voor deze anekdote.
Nee :pquote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach heb je luddeveduhdat is kut ja.
matig acteerwerk en overdreven plot. Ook weer willekeurig bloot, gewoon omdat tieten leuk zijn. Ik hou wel van seks in films, maar dan moet het wel wat toevoegen aan de filmquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het verhaal of acteerwerk? Ik moet zeggen dat het ook wel een tijdje geleden is dat ik hem heb gezien maar ik vond hem wel leuk.
oh anti windows mensen, dat zijn de ergstequote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Deze persoon in kwestie had metal al ooit weten te omarmen en maakte nu GOA-Trance. Dit was naast Linux supporten en Windows afkraken toch wel zijn grootste passie.
Wat een raar figuur was dat.
Geen dank voor deze anekdote.
fagquote:Op zondag 12 januari 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
matig acteerwerk en overdreven plot. Ook weer willekeurig bloot, gewoon omdat tieten leuk zijn. Ik hou wel van seks in films, maar dan moet het wel wat toevoegen aan de film
Apart einde ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
donnie darko dondert een vliegtuigmotor in een huis, opvallend begin
Hoelang duurt het alleen? Voor mijn gevoel tien uur.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die is weleens op tv geweest. Ik vond het zelf wel aardig.
dan kijk ik wel porno, maar was meer tekenend voor de film. Geen subtiele plotwending, maar gewoon opeens omgooien en verder nog wat ongeloofwaardigheden er in.quote:
Poeh geen idee meer ik dacht iets van 3 of 4 afleveringen dus een uur of 6 gok ik?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoelang duurt het alleen? Voor mijn gevoel tien uur.
Ja ik vond hem ook kutquote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
dan kijk ik wel porno, maar was meer tekenend voor de film. Geen subtiele plotwending, maar gewoon opeens omgooien en verder nog wat ongeloofwaardigheden er in.
Weet alleen niet meer hoe het heette dus ik kan het niet opzoeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh geen idee meer ik dacht iets van 3 of 4 afleveringen dus een uur of 6 gok ik?
Bangkok Hilton (TV Mini-Series 1989) - IMDbquote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer hoe het heette dus ik kan het niet opzoeken.
wow een 7,9.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Bangkok Hilton (TV Mini-Series 1989) - IMDb
240 min dus
Als het een 3 is dan zou het juist heel goed moeten zijn hequote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wow een 7,9.
Ik geef het een 3 voor de moeite.
zwets niequote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een 3 is dan zou het juist heel goed moeten zijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |