2001quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet van die films waarbij je eerst driehonderd theorieën moet lezen op internet om hem te snappen.
Ik ga kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Actie, lekker wijf en het is grappig.
Toen ik 12 was waren dat soort films nog leuk denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Actie, lekker wijf en het is grappig.
Ik vind je moeder wel wat hebbenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind historische films ook wel wat hebben.
Wij keken a night in paris in de bus naar duitslandquote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef JanCees het volgende:
Wij keken American History X in de brugklas
dat is geen woody allenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Wij keken a night in paris in de bus naar duitsland
vanmiddag gesport, dus ga de hele avond honger hebbenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik niet.
Misschien dat een pond vlees wel wat veel was
Wij Turks Fruit. Vraag me af of ze die tegenwoordig nog zouden laten zien aan kinderen met al dat preutse gedoe tegenwoordig.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef JanCees het volgende:
Wij keken American History X in de brugklas
Wij keken Zwartboek maar bepaalde pikante scenes werden wel doorgespoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij Turks Fruit. Vraag me af of ze die tegenwoordig nog zouden laten zien aan kinderen met al dat preutse gedoe tegenwoordig.
Wat flauw, laat hem dan helemaal niet zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij keken Zwartboek maar bepaalde pikante scenes werden wel doorgespoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |