Memento is 1 van de weinige films waarvan de recencies zo goed waren terwijl ik de film na een uur uit heb gezet omdat ik er echt geen zak aan vond.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nummer 7, 8 en 9 nooit gezien.
Wel de moeite waard toch, tenminste als ik het voorstukje zo zie. Moet hem nog kijken, morgen maar even doen denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja. Was een leuke film maar zou het geen 4,26/5 geven.
als je echt een wtf film wil zien, mulholland drive.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Momento vond ik buitengewoon kut. Al was het wellicht deels teleurstelling gezien de verwachting na het zien van het cijfer en het plot.
Zeker de moeite waard ja. Ook nog eens 3 uur.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel de moeite waard toch, tenminste als ik het voorstukje zo zie. Moet hem nog kijken, morgen maar even doen denk ik.
Mulholland Drive, Lost Highway, alles van Lynch snap ik toch nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
als je echt een wtf film wil zien, mulholland drive.
Die is apart ja. Wel leuke noire settingquote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat ik hem in 1x ga kijken, dat is wel een hele lange ruk. Een kennis van mij heeft hem in de bios gekeken, ZONDER pauze.... nee daar heb ik geen geduld voorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard ja. Ook nog eens 3 uur.
Geen aanrader dus. De andere twee films die erop staan?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Memento is 1 van de weinige films waarvan de recencies zo goed waren terwijl ik de film na een uur uit heb gezet omdat ik er echt geen zak aan vond.
Face off is zeker goed. Donnie Barko weet ik niet zeker of ik die gezien heb.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen aanrader dus. De andere twee films die erop staan?
Steve buscemi als pedofiel en John malkovic als bad ass. Topfilmquote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vd week had je Con Air met Cage. Het blijft een machtig mooie film, die droge humor in die film![]()
![]()
Ja precies. Vooral de humor van Malkovich, geweldig!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Steve buscemi als pedofiel en John malkovic als bad ass. Topfilm
Jammer dat Buren zo weinig op tv komt door dat idiote wielrennenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een baas ja. Ik kende hem nog uit Neighbours, oftewel Buren.
Ja klote is dat. Maar tegenwoordig speelt hij er ook niet meer in, helaasquote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Buren zo weinig op tv komt door dat idiote wielrennen
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Memento is 1 van de weinige films waarvan de recencies zo goed waren terwijl ik de film na een uur uit heb gezet omdat ik er echt geen zak aan vond.
Zal de film onthouden.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
6.1/10.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Als je even wilt genieten moet je Lockout kijken, gewoon zo'n snelle actiefilm, heerlijk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |