donnie darko dondert een vliegtuigmotor in een huis, opvallend beginquote:Op zondag 12 januari 2014 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Face off is zeker goed. Donnie Barko weet ik niet zeker of ik die gezien heb.
Zwartboek is ook wel een goede Nederlandse film.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij keken Zwartboek maar bepaalde pikante scenes werden wel doorgespoeld.
Dat Japans zou je juist over de streep moeten trekken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Letters from Iwo Jima (2006) - IMDb
Hmm. Ik twijfel. Het is wel in het Japans deze film.
matig imoquote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zwartboek is ook wel een goede Nederlandse film.
Ik heb geen zin om ondertiteling te lezen. Al is de andere kant van het verhaal wel interessant.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat Japans zou je juist over de streep moeten trekken.
En bij Goodbye Lenin is volgens mij twee seconde lang een peepshow te zien. Werd ook doorgespoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat flauw, laat hem dan helemaal niet zien.
Misschien een keer samen met Knut kijken die dan live de boel kan vertalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om ondertiteling te lezen. Al is de andere kant van het verhaal wel interessant.
Later dan maar
Wij kregen gewoon alles te zien, blote tetten, blote piemel van Rutger Hauer, toen waren ze nog niet zo preuts.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bij Goodbye Lenin is volgens mij twee seconde lang een peepshow te zien. Werd ook doorgespoeld.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een keer samen met Knut kijken die dan live de boel kan vertalen.
Het verhaal of acteerwerk? Ik moet zeggen dat het ook wel een tijdje geleden is dat ik hem heb gezien maar ik vond hem wel leuk.quote:
Als je deze persoon in de Filippijnen tegen kwam weet ik wie het wasquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Kwam wel gister iemand tegen die zichzelf met zelfstudie Japans heeft geleerd. Het is dat ik geen zin heb onthouden.
Daarnaast maakte hij ook nog Katana zwaarden, Sushi messen en een eigen versie van Mario.
Gekke Japanofielen.
Love voor mn nigga.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ontzettend. Er ging geen dag voorbij.
Het verhaal, de uitwerkingquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het verhaal of acteerwerk? Ik moet zeggen dat het ook wel een tijdje geleden is dat ik hem heb gezien maar ik vond hem wel leuk.
Wij hebben ook een keer een of andere miniserie met Nicole Kidman gezien. Voordeel: het duurde minstens 10 lessen. Nadeel: saaiste kutfilm die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij kregen gewoon alles te zien, blote tetten, blote piemel van Rutger Hauer, toen waren ze nog niet zo preuts.
Nee geeneens. Deze persoon in kwestie had metal al ooit weten te omarmen en maakte nu GOA-Trance. Dit was naast Linux supporten en Windows afkraken toch wel zijn grootste passie.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je deze persoon in de Filippijnen tegen kwam weet ik wie het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |