uh okquote:Op zondag 12 januari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij en Elan staan bij mij in het zelfde rijtje
Je moeder staat op de mijnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder staat op de mijneDat je iets afmaakt, anders loop je altijd weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben geen jood héquote:Op zondag 12 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je iets afmaakt, anders loop je altijd weg.
Hahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hah
haha
hahahahaha
hahahahahahahahahaUh, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor, iedereen staat er inBehalve de Feyenoorders natuurlijk.
En alle joden staan boven aan, met Rens die net een streepje meer heeft.
Onlo is een joodquote:Op zondag 12 januari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch apart dat hij zijn eigen soort niet mag.
Vlaggetjes alles ik ga nu naar het STADION!!!twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 17:36:05#ruiz is inmiddels in het Philips Stadion van PSV reageer retweet
haha, halen ze er nou wéér 1?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Vlaggetjes alles ik ga nu naar het STADION!!!twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 17:36:05#ruiz is inmiddels in het Philips Stadion van PSV reageer retweet
Hala Brands dit dat
Ruizquote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Hala Brands dit dat
Nee, huren.quote:
Wat ga je haten, hij heeft 1 goed seizoen gehad..quote:
Het gaat meer om het aantrekken van hem, niet om de speler zelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ruiz![]()
Hoop dat hij er elke wedstrijd 3 maakt, maar dat PSV wel met 3-4 verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |