Eerste wat ik over exact drie weken eten gaquote:
Goede running game ja. Blountquote:
Ik verveel me nietquote:Op zondag 12 januari 2014 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen
VBL / [Wedstrijd van de dag] Benfica - FC Porto 17:00
Sunnybeach is wel acceptabel toch?quote:
Oh boy dat zal wel een toplijstje zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij en Elan staan bij mij in het zelfde rijtje
Notitie :quote:Op zondag 12 januari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor, iedereen staat er inquote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh boy dat zal wel een toplijstje zijn
Jammer ditquote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor, iedereen staat er inBehalve de Feyenoorders natuurlijk.
En alle joden staan boven aan, met Rens die net een streepje meer heeft.
De lijst der lijsten wordt het ook wel genoemd.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh boy dat zal wel een toplijstje zijn
wat kinderachtigquote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
uh okquote:Op zondag 12 januari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder staat op de mijnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder staat op de mijneDat je iets afmaakt, anders loop je altijd weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben geen jood héquote:Op zondag 12 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je iets afmaakt, anders loop je altijd weg.
Hahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hah
haha
hahahahaha
hahahahahahahahahaUh, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo is een joodquote:Op zondag 12 januari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch apart dat hij zijn eigen soort niet mag.
Vlaggetjes alles ik ga nu naar het STADION!!!twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 17:36:05#ruiz is inmiddels in het Philips Stadion van PSV reageer retweet
haha, halen ze er nou wéér 1?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Vlaggetjes alles ik ga nu naar het STADION!!!twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 17:36:05#ruiz is inmiddels in het Philips Stadion van PSV reageer retweet
Hala Brands dit dat
Ruizquote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Hala Brands dit dat
Nee, huren.quote:
Wat ga je haten, hij heeft 1 goed seizoen gehad..quote:
Het gaat meer om het aantrekken van hem, niet om de speler zelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ruiz![]()
Hoop dat hij er elke wedstrijd 3 maakt, maar dat PSV wel met 3-4 verliest.
Bojan is 3 miljoen toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
70k per wedstrijd voor misschien een plekje hoger
70k zou wel terecht zijn voor zo'n topper. Minder is echt lachwekkendquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
70k per wedstrijd, dat staat nergers, lijkt me ook stug.
Hallo johannes.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
70k zou wel terecht zijn voor zo'n topper. Minder is echt lachwekkend
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes.Had jij m'n vis-filmpje al gezien?
Link?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes.Had jij m'n vis-filmpje al gezien?
En ik maar denken dat je je geabonneerd had op m'n youtube kanaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Vreemd dat dit niet automatisch in mijn pm-box staat
Vraag me ook af waar hij moet gaan spelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ruiz is wel een klasse speler dat wel. Maar hij maakt PSV echt niet kampioen.
Het eerste filmpje vond ik teleurstellend.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je je geabonneerd had op m'n youtube kanaal.
Hier is hij.
Waarom geen aquarium?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij.
Wie is wie?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij.
quote:
Daan valt net buiten beeld, Dan van links naar rechts:quote:
Dan gaat het zielige stemmetje in Maher vreselijk te keer --> Naast Toivonen nog een grote stoorzender --> Cocu weet het ook niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar hij moet gaan spelen.
Aangezien ze van de zomer Maher al hebben gekocht voor een godsvermogen.
ruim 1 miljoen voor 16 wedstrijden maxquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
*negersquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |