Bojan is 3 miljoen toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
70k per wedstrijd voor misschien een plekje hoger
70k zou wel terecht zijn voor zo'n topper. Minder is echt lachwekkendquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
70k per wedstrijd, dat staat nergers, lijkt me ook stug.
Hallo johannes.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
70k zou wel terecht zijn voor zo'n topper. Minder is echt lachwekkend
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes.Had jij m'n vis-filmpje al gezien?
Link?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes.Had jij m'n vis-filmpje al gezien?
En ik maar denken dat je je geabonneerd had op m'n youtube kanaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Vreemd dat dit niet automatisch in mijn pm-box staat
Vraag me ook af waar hij moet gaan spelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ruiz is wel een klasse speler dat wel. Maar hij maakt PSV echt niet kampioen.
Het eerste filmpje vond ik teleurstellend.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je je geabonneerd had op m'n youtube kanaal.
Hier is hij.
Waarom geen aquarium?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij.
Wie is wie?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij.
quote:
Daan valt net buiten beeld, Dan van links naar rechts:quote:
Dan gaat het zielige stemmetje in Maher vreselijk te keer --> Naast Toivonen nog een grote stoorzender --> Cocu weet het ook niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar hij moet gaan spelen.
Aangezien ze van de zomer Maher al hebben gekocht voor een godsvermogen.
ruim 1 miljoen voor 16 wedstrijden maxquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
*negersquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:
nee joh, het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een nietszeggend bakje.
Dit is een aquarium :
[ afbeelding ]
dat is een nietszeggend bakje op een tv meubelquote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een nietszeggend bakje.
Dit is een aquarium :
[ afbeelding ]
Ik vergeef het jequote:Op zondag 12 januari 2014 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aan Johannes aanbieden voor onze discussie in het zetpil topic. Dit is onomstotelijk bewijs voor zijn stelling.
http://www.dumpert.nl/med(...)rwacht_het_niet.html
Hmm kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eindelijk.
Komt dat toevallig omdat wij het er laatst over hadden?
Sowieso afmakenquote:
Ik vond het een leuke film, en deze extra informatie maakt de film een stuk beter.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daan valt net buiten beeld, Dan van links naar rechts:
Karina, Stijn, Ron en Johannes.
Ik vind Al Pacino wel echt een baas.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan ook moeilijk kiezen tussen deel I en deel II. Maar ik ga toch voor het eerst deel denk ik.
deel 1 en 2 zijn echt klassiekers en staan dan ook overal in de top 10. Godfather 3 is gewoon wel goed, maar haalt het niet bij de eerste tweequote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deel III is niet zo tof vergeleken met de eerste twee films.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Rens, ben jij ook van alle markten thuis?
Marlon Brando niet dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Al Pacino wel echt een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |