Geweldige film. En heeft natuurlijk een speciale manier van vertellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Momento vond ik buitengewoon kut. Al was het wellicht deels teleurstelling gezien de verwachting na het zien van het cijfer en het plot.
Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 12 januari 2014 19:17 schreef JanCees het volgende:
Ik was trouwens naar The Wolf of Wallstreet en die krijgt op moviemeter een 4,26.
Ik zag hier een paar dagen geleden een linkje van noobroom voorbij komenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd naar. Ga hem wel pas kijken als hij te downloaden is denk ik
Zal vast niet in HD geweest zijn. En ik ga niet 3 uur (zolang duurt hij toch) naar cam-kwaliteit kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zag hier een paar dagen geleden een linkje van noobroom voorbij komen
daalt nog wel tot iets onder 4quote:Op zondag 12 januari 2014 19:17 schreef JanCees het volgende:
Ik was trouwens naar The Wolf of Wallstreet en die krijgt op moviemeter een 4,26.
De film die ik de meeste keren heb gezien. Ik schat zo'n 55 keer waarvan 50 keer in 3 weken tijd in de zomer van 1995quote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Als je als , wat, 19/20 jarige nog steeds zo fapt op Lion king...
ja kut nolanquote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Momento vond ik buitengewoon kut. Al was het wellicht deels teleurstelling gezien de verwachting na het zien van het cijfer en het plot.
Kwaliteitsfilm.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Als je als , wat, 19/20 jarige nog steeds zo fapt op Lion king...
The Usual Suspects was ook goed jaquote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
1. The usual suspects
2.The Shawshank redemption
3. The Godfather II
4. The Godfather
5. Once upon a time in America
6. Lord of the Rings II
7. The green mile
8. Seven
9. Goodfellaz
10. L.A. Confidential
Ik ontken ook niet dat er een stukje jeugdsentiment meespeeltquote:Op zondag 12 januari 2014 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.............................. Voor kinderen ja.
heerlijke cultfilm en ben ook nogal fan van Nicholas cage, alleen einde is wat dufquote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hem als klein jongetje met mijn broer mee, vond hem toen eng
Vd week had je Con Air met Cage. Het blijft een machtig mooie film, die droge humor in die filmquote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
heerlijke cultfilm en ben ook nogal fan van Nicholas cage, alleen einde is wat duf
Travolta was ook wel goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
heerlijke cultfilm en ben ook nogal fan van Nicholas cage, alleen einde is wat duf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |