Ik heb Schneider Hopfenweissequote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
deel 1 en 2 zijn echt klassiekers en staan dan ook overal in de top 10. Godfather 3 is gewoon wel goed, maar haalt het niet bij de eerste twee
Laten wij hem met een select groepje in elkaar rossen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk naar stijns ondertitel, hij is uit de kast gekomen.
Ook wel, maar die speelde niet in het tweede deelquote:
Sowieso dat hele verhaal isquote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook wel, maar die speelde niet in het tweede deel.
En ik vind die hele ontwikkeling van Michael Corleone wel vet.
Echt hele goede films zijn het ja. Ik ben benieuwd naar de 3equote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso dat hele verhaal is![]()
Acteurs![]()
Sfeer van de film![]()
Lekker langzaam tempo met een donders goed verhaal en verrassende elementen. Inderdaad één van de beste films ooit.
Geen slechte film hoor. Maar verwacht niet hetzelfde.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt hele goede films zijn het ja. Ik ben benieuwd naar de 3e.
ja rot op. Eerst over je stoofpotje beginnen, nu weer dit bier. Maak me niet gekquote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb Schneider Hopfenweisse
fucking lekker broer
Ik zag ook dat deel 3 een stuk later is gemaaktquote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen slechte film hoor. Maar verwacht niet hetzelfde.
Ik ga de top 10 van moviemeter wel even kijken ja. Once upon a time and the Good, the bad and the ugly.quote:
Johannes, heb je m'n linkje al gecheckt?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film, en deze extra informatie maakt de film een stuk beter.
Tijdens het kijken vroeg ik me af welke vis nou Johannes was, dus deze extra info was eigenlijk onmisbaar.
Waarvan akte.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is een nietszeggend bakje op een tv meubel
Jazeker en toen reageerde ik:quote:Op zondag 12 januari 2014 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Johannes, heb je m'n linkje al gecheckt?
Alles is vergeten en vergeven.quote:
Once upon a time in America is ook een bazen maffia filmquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga de top 10 van moviemeter wel even kijken ja. Once upon a time and the Good, the bad and the ugly.
Vond je het een grappig filmpje?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker en toen reageerde ik:
[..]
Alles is vergeten en vergeven.
Gestel godverdommequote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan iemand even een ambulance naar Woensel sturen?
Bij grappen heb je vaak het element van het onverwachtse, en voor mij waren de gebeurtenissen in die film alles behalve onverwacht.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond je het een grappig filmpje?
fistful of dollars geloof ik heeft ook een leuke, met zo'n mondharp in het beginquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |