Dat klopt. Hij en Leone samen, een gegarandeerd succes.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
fistful of dollars geloof ik heeft ook een leuke, met zo'n mondharp in het begin
laten we het hopen, had hem toch hier bij willen hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen Espanyol - Real Madrid toch met Elsierd?
Sierd de Vosquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
laten we het hopen, had hem toch hier bij willen hebben.
Goolaasooo, schporting club de portughal!!
heeft wel meerdere goede samenwerkingen gehad, ook die kerel van nuovo cinema paradiso en novecento, ook erg goede muziekquote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij en Leone samen, een gegarandeerd succes.
Ken ik niet. Heb je wat linkjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft wel meerdere goede samenwerkingen gehad, ook die kerel van nuovo cinema paradiso en novecento, ook erg goede muziek
Ik denk aan precies hetzelfdequote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Saind het volgende:
Misschien moet ik once upon a time in america weer eens kijken
my name is nobody al gezien?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Saind het volgende:
Misschien moet ik once upon a time in america weer eens kijken
totaal anders, maar wel een aanrader. Is met terrence hill in de hoofdrol, van het bekende duo bud spencer en terrence hill. Half kolderieke western, waarmee leone eigenlijk het verschil duidelijk wil maken tussen de oude (John wayne) en nieuwe (zijn) westerns.quote:
Ben 'm aan het downloadenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal anders, maar wel een aanrader. Is met terrence hill in de hoofdrol, van het bekende duo bud spencer en terrence hill. Half kolderieke western, waarmee leone eigenlijk het verschil duidelijk wil maken tussen de oude (John wayne) en nieuwe (zijn) westerns.
Bedoel je niet the man with the harmonica van once upon a time in the west? My name is nobody is ook wel leukquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
fistful of dollars geloof ik heeft ook een leuke, met zo'n mondharp in het begin
Goeie edit. Want dit betreft toch wel de állerbeste scene die ooit is gemaakt hoorquote:
nee slechts de soundtrack, duidelijk een mondharp. Maar kan ook van een ander zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bedoel je niet the man with the harmonica van once upon a time in the west? My name is nobody is ook wel leuk.
The Three Burials of Melquiades Estrada is een moderne western van hoog niveau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |