quote:Op zondag 12 januari 2014 02:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat heb je nog nooit gehad?
WTF DOE JIJ IN NEDERLAND!!
Heel lang geleden een keer, maar dat was met werkweek en dus gemaakt door een stel prutsende 13-jarigen.quote:
Augurken wegsnackenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:26 schreef Etsu het volgende:
Ik lust alles behalve olijven en augurken.
Zilveruitjesquote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Augurken gewoon een potje van leeg eten tijdens het FOK!ken toch.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Augurken wegsnacken. Ohgod goed idee, binnekort halen
Ben je zwanger?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Augurken wegsnacken. Ohgod goed idee, binnekort halen
Oh, je eet 't in Ezelldorp zeker ook nooit? Tsja, zou het zelf ook niet zo snel maken denk ik als het je niet lekker lijktquote:Op zondag 12 januari 2014 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Heel lang geleden een keer, maar dat was met werkweek en dus gemaakt door een stel prutsende 13-jarigen.
jatoog jatogquote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Augurken gewoon een potje van leeg eten tijdens het FOK!ken toch.
Aan boerenkool is weinig fout te doenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Heel lang geleden een keer, maar dat was met werkweek en dus gemaakt door een stel prutsende 13-jarigen.
Mijn ouders eten dat niet hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, je eet 't in Ezelldorp zeker ook nooit? Tsja, zou het zelf ook niet zo snel maken denk ik als het je niet lekker lijkt
Hmm. Lust je zuurkool?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer minder smakelijk.
Geneukt, HAHAHAHHA SNAPJE!!quote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je zwanger?
TCHOCK WAT HEB JE GEDAAN
'quote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan boerenkool is weinig fout te doen
De eerste keer dat Crack boerenkool maakte...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan boerenkool is weinig fout te doen
toen?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eerste keer dat Crack boerenkool maakte...
Op het mbo krijg je beroepsgerichte vakken.quote:
Broodje zuurkool met worstquote:
Dacht ze dat je, net als bij stamppot rauwe andijvie, eerst de aardappels moest koken en dan de boerenkool er rauw bij en dan stampen en opdienen. Was werkelijk niet te etenquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dacht ze dat je, net als bij stamppot rauwe andijvie, eerst de aardappels moest koken en dan de boerenkool er rauw bij en dan stampen en opdienen. Was werkelijk niet te eten
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAS DAT SUPER LEKKER NIKS MIS MEE!!!!!!!!!!!!
Op het HBO weet je waar je heen moet en heb je het materiaal. Op het MBO hetelfde, maar ze leggen je stap voor stap uit wat je moet doen. Veel meer begeleiding, heb ik het ideequote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Op het mbo krijg je beroepsgerichte vakken.
Op het HBO krijg je beroepsgerichte vakken, al ligt het niveau en het tempo en de hoeveelheid stof en hoeveelheid theorie veeeeel hoger dan op het mbo.
Op de havo krijg je nauwelijks tot geen beroepsgerichte vakken, en zelfs de havo haalt het niveau van het HBO niet. Dus ik snap niet waarom jij denkt dat ik wél een HBO aan kan als ik de vavo in een jaartje ga doen, maar dat ik gedoemd ben om te falen als ik vanuit het mbo doorstroom?Ik verveel me zo dood tijdens deze opleiding dat ik gewoon drie Japanse alfabetten uit mijn hoofd ga leren, en ik vertel je letterlijk dat ik meer uitdaging zoek in een opleiding, maar dan ben ik zogenaamd niet geschikt voor het HBO omdat ik het niveau niet gewend ben. Misschien niet gewend nee, maar ben er wel op voorbereid. Randdebiel.
Ohquote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eten soms wel gebakken aardappelen met vlees en wat groente. Da's wel chill zo nu en dan.
Je zegt het goed, als jij havo 4-5 in 1 jaar kunt halen kun je hbo aan.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Op het HBO krijg je beroepsgerichte vakken, al ligt het niveau en het tempo en de hoeveelheid stof en hoeveelheid theorie veeeeel hoger dan op het mbo.
Op de havo krijg je nauwelijks tot geen beroepsgerichte vakken, en zelfs de havo haalt het niveau van het HBO niet. Dus ik snap niet waarom jij denkt dat ik wél een HBO aan kan als ik de vavo in een jaartje ga doen, maar dat ik gedoemd ben om te falen als ik vanuit het mbo doorstroom?Ik verveel me zo dood tijdens deze opleiding dat ik gewoon drie Japanse alfabetten uit mijn hoofd ga leren, en ik vertel je letterlijk dat ik meer uitdaging zoek in een opleiding, maar dan ben ik zogenaamd niet geschikt voor het HBO omdat ik het niveau niet gewend ben. Misschien niet gewend nee, maar ben er wel op voorbereid. Randdebiel.
[..]
Dacht ze dat je, net als bij stamppot rauwe andijvie, eerst de aardappels moest koken en dan de boerenkool er rauw bij en dan stampen en opdienen. Was werkelijk niet te eten
Je wilt de vavo in 1 jaartje doen. Dat is wat anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Die waren best lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Nou, de eerste keer dat Tchock pannenkoeken ging bakken dan?!
Pannenkoeken bakken met vriendin, ik kon er geen kut van. Dat dat nog wat geworden wasquote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Nou, de eerste keer dat Tchock pannenkoeken ging bakken dan?!
[..]
Nauwelijks. Alleen buitenshuis.quote:
Nou dat valt bij ons ook enorm mee hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het HBO weet je waar je heen moet en heb je het materiaal. Op het MBO hetelfde, maar ze leggen je stap voor stap uit wat je moet doen. Veel meer begeleiding, heb ik het idee
Ik bakte vroeger altijd pannenkoeken met mijn vader en opa dus ik dacht dat ik het best alleen kon maar dat viel toch vies tegen johquote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken met vriendin, ik kon er geen kut van. Dat dat nog wat geworden was
'lukte' ja...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die waren best lekkerDe 3,5 die er lukten uit het pak.
Mijn talent is dat ik alles kan mislukken. Niet al te lang geleden nog een diepvriespizza omgetoverd tot een rokende plaat steenkool.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij mij is zelden wat mislukt qua koken.
Ik kook dan ook nooit wat kan mislukken
Nee, ik laat me niet vertellen dat ik op mijn 25e nog met een mbo 3 diplomaatje zit omdat ik weet dat dat niet zo isquote:
Opeten, ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
Ik heb hier een pak yoghurt staan. Kan ik daar nog wat leuks mee doen?![]()
Serveren bij je curry. Is lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
jaaaaaaaaaaa mengen met honing jaaaaaaaaquote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
Zoiets ook, eerste date heuj.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bakte vroeger altijd pannenkoeken met mijn vader en opa dus ik dacht dat ik het best alleen kon maar dat viel toch vies tegen joh
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke normale Nederlander lust pannenkoeken.
Ik vind dat lekker.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lijkt mij zo saai altijd rijst..
Wat had je gedaan? Ik gewoon heel simpel in een voorverwarmde oven 13 minuten magnetronnen op 900 Watt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoiets ook, eerste date heuj.
''Ja, die is zwart"
Sterker nog, de interesse van buitenaf is er. Het is nu nog een kwestie van de knoop doorhakken en het geld juist investeren.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet vertellen dat ik op mijn 25e nog met een mbo 3 diplomaatje zit omdat ik weet dat dat niet zo isEn meneer wil een eigen bedrijf starten d.m.v crowd funding, we zullen eens zien hoe dat verloopt.
We weten allebei dat LMI een loser eerste klas is en gewoon uit z'n nek lult. Ondertussen zit die wel 24/7 te lurken, zelfs met ban. Laat hem.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet vertellen dat ik op mijn 25e nog met een mbo 3 diplomaatje zit omdat ik weet dat dat niet zo isEn meneer wil een eigen bedrijf starten d.m.v crowd funding, we zullen eens zien hoe dat verloopt.
Heh?quote:
En dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa mengen met honing jaaaaaaaa
openen en verstoppen op de kamer van een huisgenoot en wachten op de klachten over stankquote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
Dit is totaal irrelevant aan onze discussie.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
We weten allebei dat LMI een loser eerste klas is en gewoon uit z'n nek lult. Ondertussen zit die wel 24/7 te lurken, zelfs met ban. Laat hem.
turkse/griekse yoghurt met honingquote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je curry met rijst maakt. En hij is pittigquote:
Oh nee, echt zelf bakken. Maarja, daar voor was al gezoend, dus ik was al binnen, dus die schade viel te overzienquote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat had je gedaan? Ik gewoon heel simpel in een voorverwarmde oven 13 minuten magnetronnen op 900 Watt.
O, dan ga ik nu even proberen om honing te vinden.quote:
Ik kan geen curry maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je curry met rijst maakt. En hij is pittigDan moet je er wat yoghurt bij gooien, maakt de smaak wat frisser
Nog gehosseld trouwens?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee, echt zelf bakken. Maarja, daar voor was al gezoend, dus ik was al binnen, dus die schade viel te overzien
Oh, dat scheelt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee, echt zelf bakken. Maarja, daar voor was al gezoend, dus ik was al binnen, dus die schade viel te overzien
Dat is zo nostalgisch lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nu even yoghurt met limo eten. Trek, alweer.
Oké, fijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt het goed, als jij havo 4-5 in 1 jaar kunt halen kun je hbo aan.
Hier en daar wat aangesproken, niks gehosseld verderquote:
en walnootjes <3quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat is ook al 2011 weer geweestquote:
Vroeger wel. Standaard met vla en siroop als toetje. Toen werd het yoghurt en siroop. En nu melkquote:
Zeker te vergelijken. Havo 4-5 moet je veel stof in 1 jaar behandelen, wat in overeenstemming is met hbo als je van de havo afkomt als je 2 jaar over havo 4-5 hebt gedaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou niet zo snel zeggen dat wanneer je havo 4-5 in 1 jaar kunt doen je ook hbo kan hoor. Dat is niet te vergelijken.
Ik eigenlijk niet zo vaak, ik krijg er buikpijn van.quote:
Bah, melk.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger wel. Standaard met vla en siroop als toetje. Toen werd het yoghurt en siroop. En nu melk
DANKJEWEL.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou niet zo snel zeggen dat wanneer je havo 4-5 in 1 jaar kunt doen je ook hbo kan hoor. Dat is niet te vergelijken.
Opwindend toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef Tchock het volgende:
WTF ik kijk even naar de tv en er komt een foto op van iemand met een kapot gezicht (weet niet waarom) en na de operatie dat ze al het kapotte vlees weg hadden gehaald zag je echt bijna de helft van zijn schedel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet zoquote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeker te vergelijken. Havo 4-5 moet je veel stof in 1 jaar behandelen, wat in overeenstemming is met hbo als je van de havo afkomt als je 2 jaar over havo 4-5 hebt gedaan.
Je begrijpt mijn punt neem ik aan.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Je krijgt een half jaar normaal les en daarna krijg je gewoon examenstof
. Het is niet zo dat je echt jaar 4 en 5 in één jaar krijgt
.
Iddquote:Op zondag 12 januari 2014 02:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Je krijgt een half jaar normaal les en daarna krijg je gewoon examenstof
. Het is niet zo dat je echt jaar 4 en 5 in één jaar krijgt
.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Extra openingen houden een relatie spannend.
In Engeland denken ze ook anders over melk dan hier. Vriendin van m`n pa zei dat.Ze vinden het daar echt alleen voor baby`squote:
Soja-yoghurtquote:
Ja. Overigens heb ik ook ambities om in het buitenland te gaan studeren, maar dan ligt het er maar net aan of ik het geld er dan voor heb. Vandaar dat ik dus eerst een jaar of twee wil gaan werken. En dan zal ik ook wel op z'n minst een propedeuse moeten halen, nou ja, dat weet ik dus nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus dat was mijn advies. Denk je het te halen?
Niks van aantrekken joh.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger kende ik mensen die 2 bakken kwark per dag weglepelde.
Dan gaat je zweet heel zuur ruiken.
Een genot in de sportschool kan ik je vertellen![]()
Weet ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met gezond bedoelt?
Laat dan maar.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja. Overigens heb ik ook ambities om in het buitenland te gaan studeren, maar dan ligt het er maar net aan of ik het geld er dan voor heb. Vandaar dat ik dus eerst een jaar of twee wil gaan werken. En dan zal ik ook wel op z'n minst een propedeuse moeten halen, nou ja, dat weet ik dus nog niet.Sorry dat ik niet precies weet wat ik over 3 jaar met mijn leven doe.
Mager uiteraard. Halfvol is ook nog goed.quote:
Mager is 't minst kcal maar dat i dan ook echt geen kut. Volle bak yoghurt is dan echt maar 80 - 100 kcal oidquote:
Melk drinken is sowieso iets voor autochtonen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Engeland denken ze ook anders over melk dan hier. Vriendin van m`n pa zei dat.Ze vinden het daar echt alleen voor baby`s
Wat bedoel met echt geen kut?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mager is 't minst kcal maar dat i dan ook echt geen kut. Volle bak yoghurt is dan echt maar 80 - 100 kcal oid..
Het was een kleine moeite, ik hoop dat je hebt genoten.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je habbopreekje was wel een inspiratie voor ons allen. Waarvoor dank.
Overal ter wereld wordt melk gedronken en dat al duizenden jaren lang.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Melk drinken is sowieso iets voor autochtonen.
Klopt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt nu wel elke dag zo'n 10x dat ik moet opdonderen maar ik blijf gewoon.
Is vies.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overal ter wereld wordt melk gedronken en dat al duizenden jaren lang.
Daarom is de halve wereld lactose intolerant.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, ik was op Habbo ook altijd bevriend met poppetjes met verschillende huidskleuren waardoor ik erachter kwam dat ik heel erg geïnteresseerd ben in andere culturen, talen en landen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het was een kleine moeite, ik hoop dat je hebt genoten.
Tevens was het de waarheid.
Nouja ,er zit gewoon niet veel kcal in maar dus ook niet veel eiwitten oid maar dat zit er in volle yoghurt ook niet echt veel meerquote:
melk en boerenkool al. Nep nederlanderquote:
Je hebt mijn marktplaats verhaal erachteraan gehoord?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik was op Habbo ook altijd bevriend met poppetjes met verschillende huidskleuren waardoor ik erachter kwam dat ik heel erg geïnteresseerd ben in andere culturen, talen en landen.
Ga toch weg man.
Ik dronk vroeger een pak melk per dag zowat. Dat is wel veel minder nu, maar vies vind ik het niet.quote:
Is yoghurt wel überhaupt gezond?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ,er zit gewoon niet veel kcal in maar dus ook niet veel eiwitten oid maar dat zit er in volle yoghurt ook niet echt veel meer. Scheelt allemaal niet zo veel
Ik ben geen echte Nederlander. Ook niet dat andere. #wowquote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
melk en boerenkool al. Nep nederlander
welk anderequote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Ezell het volgende:
Ik ben geen echte Nederlander. Ook niet dat andere. #wow
Daar kan je wel flinke darmklachten van krijgenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger een pak melk per dag zowat. Dat is wel veel minder nu, maar vies vind ik het niet.
Sterker nog. Ik heb zoveel dorst momenteel dat ik melk ga drinken.
Geen dank voor deze melding. Ik deed het met liefde
Lolquote:Op zondag 12 januari 2014 02:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eindhoven, ROC. Het Stercollege, voor echte sterren!![]()
Ja, want het vult wel goed waardoor je langere tijd niet iets anders gaat eten zeg maar. Voor de rest zit er gewoon weinig in.. Maar wl wat eiwitten en koolhydraten en gewoon 0 vetjes dus dat is sowieso een fijne verhoudingquote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is yoghurt wel überhaupt gezond?
[..]
Ik ben geen echte Nederlander. Ook niet dat andere. #wow
Ik vind boerenkool saai en zo zinloos om in kleine porties te maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
melk en boerenkool al. Nep nederlander
Ik hoorde laatst dat er helemaal geen, of in ieder geval niet zo veel, vitaminen in groente en fruit zitten?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want het vult wel goed waardoor je langere tijd niet iets anders gaat eten zeg maar. Voor de rest zit er gewoon weinig in.. Maar wl wat eiwitten en koolhydraten en gewoon 0 vetjes dus dat is sowieso een fijne verhouding.
Ik moet zeggen dat ik het ook alleen echt lekker vind met worst erbij.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind boerenkool saai en zo zinloos om in kleine porties te maken.
jaquote:
Nooit last van gehad. Daarbij is alles ongezond. Al ben ik niet voor niks minder gaan drinken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je wel flinke darmklachten van krijgen![]()
2 glaasjes per dag maximaal is tot het gezonde aan toe geloof ik.
Crack, voor al mijn voedselvragen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want het vult wel goed waardoor je langere tijd niet iets anders gaat eten zeg maar. Voor de rest zit er gewoon weinig in.. Maar wl wat eiwitten en koolhydraten en gewoon 0 vetjes dus dat is sowieso een fijne verhouding.
Weet niet van wie je dat gehoord hebt maar dat is onzin.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er helemaal geen, of in ieder geval niet zo veel, vitaminen in groente en fruit zitten?
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er helemaal geen, of in ieder geval niet zo veel, vitaminen in groente en fruit zitten?
ik at er nooit rookworst bijquote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook alleen echt lekker vind met worst erbij.
Zonder rookworst en spekjes is het iets te smaakloos
Zeker weer van die vriendinquote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was dat ook wel beetje pauper?quote:
geen probleem ik doe het graagquote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt sof dat jij mij altijd uit dilemmas helpt
Oneens.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:46 schreef Ezell het volgende:
gekookte groente zonder sausjes enzo zijn altijd vet lekker
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet van wie je dat gehoord hebt maar dat is onzin.
Nou, ik moest examen Nederlands Luisteren en Lezen op de computer maken en één van de bronnen was een filmpje van een meneer die ging praten over voeding. Zogenaamd voedingsdeskundige.quote:
En dit wil hbo doenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik moest examen Nederlands Luisteren en Lezen op de computer maken en één van de bronnen was een filmpje van een meneer die ging praten over voeding. Zogenaamd voedingsdeskundige.
In azie zijn heel veel mensen kactose intolerant, daar nietquote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoort tegenwoordig wel vaker verschillende dingen. Iedereen denkt ook een voedselboek uit te moeten brengenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik moest examen Nederlands Luisteren en Lezen op de computer maken en één van de bronnen was een filmpje van een meneer die ging praten over voeding. Zogenaamd voedingsdeskundige.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In azie zijn heel veel mensen kactose intolerant, daar niet
Ga je dat nu op alles wat ik zeg reageren? Ik was eigenlijk wel een beetje klaar met die loze discussie.quote:
Ik houd niet zo van zoete groentes als rode kool en in mindere mate peen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:46 schreef Ezell het volgende:
gekookte groente zonder sausjes enzo zijn altijd vet lekker
Je bent zelf slapenquote:
Meer een school voor rijkeluiskindjes en staat bekend om diploma kopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat ook wel beetje pauper?Allemaal mensen die eigenlij kzijn gezakt en shit?
Jij hoort nooit meer op fok te komen.quote:
Ik heb het zoete in peen nooit kunnen waarnemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet zo van zoete groentes als rode kool en in mindere mate peen.
Afrika, zuid amerika er bij. Dus echt iets van de zogenaamde westerse wereldquote:
Ik krijg sochtends al geen vleeswaren op mijn boterham wegquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het lijkt mij fucking chill om 's ochtends met broccoli te ontbijten.
hey sofquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij hoort nooit meer op fok te komen.
Het is gewoon de waarheid meid, dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ga je dat nu op alles wat ik zeg reageren? Ik was eigenlijk wel een beetje klaar met die loze discussie.
Ditquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, voedingsdeskundige is geen beschermde naam of iig heel laag. Als je LOI cursus hebt gedaan van 6 weken ben je dat alquote:Op zondag 12 januari 2014 02:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Ja. Nu klaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid meid, dat weet je zelf ook.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, pff.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer een school voor rijkeluiskindjes en staat bekend om diploma kopen.
Taugéquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
bloemkool, broccoli, sperziebonen en spruitjesquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van zoete groentes als rode kool en in mindere mate peen.
Eet dan iets anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg sochtends al geen vleeswaren op mijn boterham weg
Ja doe ik ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
bloemkool, broccoli, sperziebonen en spruitjes
al duurt het wel teringlang om spruitjes te maken vanwege het snijden enzo
[..]
Eet dan iets anders.
Weet ik. Maag allesss.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe ik ook.Maar daar wil ik dat mee zeggen
Ik ben soms heel auti wat betreft eten
Ja. Net als het ontharen van sperziebonen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
bloemkool, broccoli, sperziebonen en spruitjes
al duurt het wel teringlang om spruitjes te maken vanwege het snijden enzo
[..]
Eet dan iets anders.
Ik maak het zo met je. Als ik 25 ben en ik heb geen HBO-diploma investeer ik 500 euro in dat bedrijfje van je. Hou je er nu over op?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid meid, dat weet je zelf ook.
dat ei dat ik had gemaakt toen met die katerquote:
Iedereen haat je.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet hier mijn sociale leven onderhouden; een goede reden om te blijven.
Ik ken die katertips mi mang.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat ei dat ik had gemaakt toen met die katerDayum. Ik kwam haast klaar
Neequote:
Sperziebonen gaan nog best snel.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Net als het ontharen van sperziebonen.
Eigenlijk is het leven best zwaar.
Tegen mensen praten die jou niet mogen is niet sociaalquote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet hier mijn sociale leven onderhouden; een goede reden om te blijven.
Dat zal tegen die tijd een schrijntje voor mijn bedrijf zijn, maar ik wil deze deal toch graag met je maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik maak het zo met je. Als ik 25 ben en ik heb geen HBO-diploma investeer ik 500 euro in dat bedrijfje van je. Hou je er nu over op?
Neutraal of geliefd zijn is makkelijk. Blijvend gehaat worden zelfs tijdens een ban is lastiger. Letheim flikt het gewoon met zijn DM's en onzinquote:
Daarom.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje raar om iemand te haten die je alleen van online reputatie kent.
Ik heb gewoon liever dat ie weg isquote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje raar om iemand te haten die je alleen van online reputatie kent.
Ik heb geen idee wat ik ben overigens. Ik denk tussen alle-3 in.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neutraal of geliefd zijn is makkelijk. Blijvend gehaat worden zelfs tijdens een ban is lastiger. Letheim flikt het gewoon met zijn DM's en onzin
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zal tegen die tijd een schrijntje voor mijn bedrijf zijn, maar ik wil deze deal toch graag met je maken.
Wat jij wil, deal.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?
Jij wint.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?
Neen. Maar ik zie ook niet zo goed in waarom je iemand niet kan haten op basis van online berichten.quote:
Wat is dat voor bedrijf?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet weten dat ik zeer binnenkort al live ga
Ik vind wel veel mensen debielquote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ook niemand haat buiten FOK!. Ik verafschuw wel een aantal mensen.
Rt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik neem je mee uit eten naar een super fancy restaurant over 8 jaar.
quote:
Even laten weten dat ik met volle mond typ toch.quote:
Mwoah, ik zou dan eerder zeggen dat het een kutuser is of iets dergelijks. Haat vind ik vrij sterk.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zie ook niet zo goed in waarom je iemand niet kan haten op basis van online berichten.De meeste mensen die ik in het echte leven niet mag is ook alleen maar op de manier waarop ze praten en zich gedragen, niet op uiterlijk of wat ze doen.
Racist.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat is omdat ik nogal extreem zwart/wit denk soms.
Wutquote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Er zit een seksbiscoop in AlmeloWtf.
Wat voor branche?quote:
Godver, ik was op zoek naar dat woord. Thanks.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vraag gericht was op welke rechtsvorm je gaat gebruiken.
Ik investeer als jij de eerste werknemer van hem wordt.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik investeer als jij de eerste werknemer van hem wordt.
Ja, ik ga je er meer over vertellen als het er staat.quote:
Je kunt er toch wel íets meer over zeggen? Ga je iets verkopen? Zo ja, een product of een dienst?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, ik ga je er meer over vertellen als het er staat.
Dit zal na verwachting rond september zijn, even geduld nog dus.
Met 'wat' kan je ook bedoelen op soort rechtsvorm.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vraag gericht was op welke rechtsvorm je gaat gebruiken.
Een product verkopen ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt er toch wel íets meer over zeggen? Ga je iets verkopen? Zo ja, een product of een dienst?
Naar verwachting.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als het goed is doe ik dat zo hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Vertel gewoon wat je van plan bent. Het is niet zo dat we je idee gaan stelen of zo.
Ja, ronselen kan jij denk ik welquote:
Ja je moeder. Het is 3 uur gekquote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naar verwachting.
Site zonder spelfouten graag
Dat weten zij niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ben je al. Je verkoopt het enkel in een mooier jasje "Dating"
patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dat je aanvraagt omdat je zeker wil weten dat het niet door iemand anders gebruikt kan worden.
Patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dat je aanvraagt omdat je zeker wil weten dat het niet door iemand anders gebruikt kan worden.
patent?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Octrooi.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dankuquote:
Patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Schatje, ik heb dat alles nog niet gehadquote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Patenten bestaan niet in Nederland, dat zou je moeten weten Ets.
Nooit van gehoord. Ken alleen patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heet 'octrooi' in Nederland schatten.
Is dat niet een synoniem dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heet 'octrooi' in Nederland schatten.
Daarom zou je het wel moeten weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schatje, ik heb dat alles nog niet gehad
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ken alleen patent
Patent is Engels (en Duits geloof ik). Octrooi is Nederlands. Komt op precies hetzelfde neer, alleen de naam is anders.quote:
Kost wel paar k per maand om te huren daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet gewoon verhuizen naar Silicon Valley. Wiet roken, Denken, wiet roken, denken, beetje meekijken met een paar start-ups en daarna met een bazenidee komen
Debiel.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niemand wilt zo'n wond boven de anus.
Val dood.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach zo, ik las het net toevallig online. Even onthouden.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Patent is Engels (en Duits geloof ik). Octrooi is Nederlands. Komt op precies hetzelfde neer, alleen de naam is anders.
Heeeeeeeeeel laag.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Serieus, zo veel?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kost wel paar k per maand om te huren daar.
Wat is er mis meequote:Op zondag 12 januari 2014 03:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn hoofd compenseert alles.
Jouwe daarentegen...
Jongen, kanker op met die respectloze opmerkingen. Je gaat te ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |