SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet zoquote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeker te vergelijken. Havo 4-5 moet je veel stof in 1 jaar behandelen, wat in overeenstemming is met hbo als je van de havo afkomt als je 2 jaar over havo 4-5 hebt gedaan.
Je begrijpt mijn punt neem ik aan.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Je krijgt een half jaar normaal les en daarna krijg je gewoon examenstof
. Het is niet zo dat je echt jaar 4 en 5 in één jaar krijgt
.
Iddquote:Op zondag 12 januari 2014 02:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Je krijgt een half jaar normaal les en daarna krijg je gewoon examenstof
. Het is niet zo dat je echt jaar 4 en 5 in één jaar krijgt
.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Extra openingen houden een relatie spannend.
In Engeland denken ze ook anders over melk dan hier. Vriendin van m`n pa zei dat.Ze vinden het daar echt alleen voor baby`squote:
Soja-yoghurtquote:
Ja. Overigens heb ik ook ambities om in het buitenland te gaan studeren, maar dan ligt het er maar net aan of ik het geld er dan voor heb. Vandaar dat ik dus eerst een jaar of twee wil gaan werken. En dan zal ik ook wel op z'n minst een propedeuse moeten halen, nou ja, dat weet ik dus nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus dat was mijn advies. Denk je het te halen?
Niks van aantrekken joh.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger kende ik mensen die 2 bakken kwark per dag weglepelde.
Dan gaat je zweet heel zuur ruiken.
Een genot in de sportschool kan ik je vertellen![]()
Weet ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met gezond bedoelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |