Dit is totaal irrelevant aan onze discussie.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
We weten allebei dat LMI een loser eerste klas is en gewoon uit z'n nek lult. Ondertussen zit die wel 24/7 te lurken, zelfs met ban. Laat hem.
turkse/griekse yoghurt met honingquote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa mengen met honing jaaaaaaaa
Als je curry met rijst maakt. En hij is pittigquote:
Oh nee, echt zelf bakken. Maarja, daar voor was al gezoend, dus ik was al binnen, dus die schade viel te overzienquote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat had je gedaan? Ik gewoon heel simpel in een voorverwarmde oven 13 minuten magnetronnen op 900 Watt.
O, dan ga ik nu even proberen om honing te vinden.quote:
Ik kan geen curry maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je curry met rijst maakt. En hij is pittigDan moet je er wat yoghurt bij gooien, maakt de smaak wat frisser
Nog gehosseld trouwens?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee, echt zelf bakken. Maarja, daar voor was al gezoend, dus ik was al binnen, dus die schade viel te overzien
Oh, dat scheelt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee, echt zelf bakken. Maarja, daar voor was al gezoend, dus ik was al binnen, dus die schade viel te overzien
Dat is zo nostalgisch lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 02:34 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nu even yoghurt met limo eten. Trek, alweer.
Oké, fijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt het goed, als jij havo 4-5 in 1 jaar kunt halen kun je hbo aan.
Hier en daar wat aangesproken, niks gehosseld verderquote:
en walnootjes <3quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa mengen met honing jaaaaaaaa
Maar dat is ook al 2011 weer geweestquote:
Vroeger wel. Standaard met vla en siroop als toetje. Toen werd het yoghurt en siroop. En nu melkquote:
Zeker te vergelijken. Havo 4-5 moet je veel stof in 1 jaar behandelen, wat in overeenstemming is met hbo als je van de havo afkomt als je 2 jaar over havo 4-5 hebt gedaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou niet zo snel zeggen dat wanneer je havo 4-5 in 1 jaar kunt doen je ook hbo kan hoor. Dat is niet te vergelijken.
Ik eigenlijk niet zo vaak, ik krijg er buikpijn van.quote:
Bah, melk.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger wel. Standaard met vla en siroop als toetje. Toen werd het yoghurt en siroop. En nu melk
DANKJEWEL.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou niet zo snel zeggen dat wanneer je havo 4-5 in 1 jaar kunt doen je ook hbo kan hoor. Dat is niet te vergelijken.
Opwindend toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef Tchock het volgende:
WTF ik kijk even naar de tv en er komt een foto op van iemand met een kapot gezicht (weet niet waarom) en na de operatie dat ze al het kapotte vlees weg hadden gehaald zag je echt bijna de helft van zijn schedel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |