'lukte' ja...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die waren best lekkerDe 3,5 die er lukten uit het pak.
Mijn talent is dat ik alles kan mislukken. Niet al te lang geleden nog een diepvriespizza omgetoverd tot een rokende plaat steenkool.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij mij is zelden wat mislukt qua koken.
Ik kook dan ook nooit wat kan mislukken
Nee, ik laat me niet vertellen dat ik op mijn 25e nog met een mbo 3 diplomaatje zit omdat ik weet dat dat niet zo isquote:
Opeten, ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
Ik heb hier een pak yoghurt staan. Kan ik daar nog wat leuks mee doen?![]()
Serveren bij je curry. Is lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
jaaaaaaaaaaa mengen met honing jaaaaaaaaquote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
Zoiets ook, eerste date heuj.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bakte vroeger altijd pannenkoeken met mijn vader en opa dus ik dacht dat ik het best alleen kon maar dat viel toch vies tegen joh
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke normale Nederlander lust pannenkoeken.
Ik vind dat lekker.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, lijkt mij zo saai altijd rijst..
Wat had je gedaan? Ik gewoon heel simpel in een voorverwarmde oven 13 minuten magnetronnen op 900 Watt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoiets ook, eerste date heuj.
''Ja, die is zwart"
Sterker nog, de interesse van buitenaf is er. Het is nu nog een kwestie van de knoop doorhakken en het geld juist investeren.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet vertellen dat ik op mijn 25e nog met een mbo 3 diplomaatje zit omdat ik weet dat dat niet zo isEn meneer wil een eigen bedrijf starten d.m.v crowd funding, we zullen eens zien hoe dat verloopt.
We weten allebei dat LMI een loser eerste klas is en gewoon uit z'n nek lult. Ondertussen zit die wel 24/7 te lurken, zelfs met ban. Laat hem.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet vertellen dat ik op mijn 25e nog met een mbo 3 diplomaatje zit omdat ik weet dat dat niet zo isEn meneer wil een eigen bedrijf starten d.m.v crowd funding, we zullen eens zien hoe dat verloopt.
Heh?quote:
En dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa mengen met honing jaaaaaaaa
openen en verstoppen op de kamer van een huisgenoot en wachten op de klachten over stankquote:Op zondag 12 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |