Broodje zuurkool met worstquote:
Dacht ze dat je, net als bij stamppot rauwe andijvie, eerst de aardappels moest koken en dan de boerenkool er rauw bij en dan stampen en opdienen. Was werkelijk niet te etenquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dacht ze dat je, net als bij stamppot rauwe andijvie, eerst de aardappels moest koken en dan de boerenkool er rauw bij en dan stampen en opdienen. Was werkelijk niet te eten
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAS DAT SUPER LEKKER NIKS MIS MEE!!!!!!!!!!!!
Op het HBO weet je waar je heen moet en heb je het materiaal. Op het MBO hetelfde, maar ze leggen je stap voor stap uit wat je moet doen. Veel meer begeleiding, heb ik het ideequote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Op het mbo krijg je beroepsgerichte vakken.
Op het HBO krijg je beroepsgerichte vakken, al ligt het niveau en het tempo en de hoeveelheid stof en hoeveelheid theorie veeeeel hoger dan op het mbo.
Op de havo krijg je nauwelijks tot geen beroepsgerichte vakken, en zelfs de havo haalt het niveau van het HBO niet. Dus ik snap niet waarom jij denkt dat ik wél een HBO aan kan als ik de vavo in een jaartje ga doen, maar dat ik gedoemd ben om te falen als ik vanuit het mbo doorstroom?Ik verveel me zo dood tijdens deze opleiding dat ik gewoon drie Japanse alfabetten uit mijn hoofd ga leren, en ik vertel je letterlijk dat ik meer uitdaging zoek in een opleiding, maar dan ben ik zogenaamd niet geschikt voor het HBO omdat ik het niveau niet gewend ben. Misschien niet gewend nee, maar ben er wel op voorbereid. Randdebiel.
Ohquote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eten soms wel gebakken aardappelen met vlees en wat groente. Da's wel chill zo nu en dan.
Je zegt het goed, als jij havo 4-5 in 1 jaar kunt halen kun je hbo aan.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Op het HBO krijg je beroepsgerichte vakken, al ligt het niveau en het tempo en de hoeveelheid stof en hoeveelheid theorie veeeeel hoger dan op het mbo.
Op de havo krijg je nauwelijks tot geen beroepsgerichte vakken, en zelfs de havo haalt het niveau van het HBO niet. Dus ik snap niet waarom jij denkt dat ik wél een HBO aan kan als ik de vavo in een jaartje ga doen, maar dat ik gedoemd ben om te falen als ik vanuit het mbo doorstroom?Ik verveel me zo dood tijdens deze opleiding dat ik gewoon drie Japanse alfabetten uit mijn hoofd ga leren, en ik vertel je letterlijk dat ik meer uitdaging zoek in een opleiding, maar dan ben ik zogenaamd niet geschikt voor het HBO omdat ik het niveau niet gewend ben. Misschien niet gewend nee, maar ben er wel op voorbereid. Randdebiel.
[..]
Dacht ze dat je, net als bij stamppot rauwe andijvie, eerst de aardappels moest koken en dan de boerenkool er rauw bij en dan stampen en opdienen. Was werkelijk niet te eten
Je wilt de vavo in 1 jaartje doen. Dat is wat anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Die waren best lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Nou, de eerste keer dat Tchock pannenkoeken ging bakken dan?!
Pannenkoeken bakken met vriendin, ik kon er geen kut van. Dat dat nog wat geworden wasquote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Nou, de eerste keer dat Tchock pannenkoeken ging bakken dan?!
[..]
Nauwelijks. Alleen buitenshuis.quote:
Nou dat valt bij ons ook enorm mee hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het HBO weet je waar je heen moet en heb je het materiaal. Op het MBO hetelfde, maar ze leggen je stap voor stap uit wat je moet doen. Veel meer begeleiding, heb ik het idee
Ik bakte vroeger altijd pannenkoeken met mijn vader en opa dus ik dacht dat ik het best alleen kon maar dat viel toch vies tegen johquote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken met vriendin, ik kon er geen kut van. Dat dat nog wat geworden was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |