Jep. 150 euro per toets.quote:
Ik heb geen idee over welk filmpje je het hebt. Is eigenlijk ook niet zo heel raar, aangezien we niet over filmpjes hebben gehad hier.quote:
Duur man. Trouwens lastig dat je voor elke school een aparte toets moet makenquote:
SEX / Meisje zou gedwongen zijn jongen te pijpenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welk filmpje je het hebt. Is eigenlijk ook niet zo heel raar, aangezien we niet over filmpjes hebben gehad hier.
Kloptquote:Op zondag 12 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duur man. Trouwens lastig dat je voor elke school een aparte toets moet maken
Nee, schiet niet echt op inderdaad. Gewoon debiel dat je ook steeds toetsen moet maken. Zoiets zou geldig moeten zijn voor allemaalquote:Op zondag 12 januari 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt![]()
En paar honderd euro uitgeven terwijl je niet eens zeker weet of je wel wilt studeren is ook niet echt wat.
wtfquote:Op zondag 12 januari 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SEX / Meisje zou gedwongen zijn jongen te pijpen
quote:
RT @Rumeysaaax: Mensen hebben over een filmpje. Maar k zie niks - niet beschikt voor jou leeftijdquote:
Slaap lekker jimboquote:
Ik weet nog niet eens of ik hem ga maken. Ik twijfel nog veel te veel.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat ook.. dat ik moet betalen voor een toets maar dat is maar eenmalig. Hoevaak ga jij toets maken dan Fokkie?
Trusten Sofquote:
Oh, maar als je hem hebt gemaakt heb je iig die zekerheid dat je die opleiding nog kán doen.. anders nietquote:Op zondag 12 januari 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik hem ga maken. Ik twijfel nog veel te veel.
trustequote:
Inderdaad ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso teringdomme debielen. Minderjarig meisje wat seksuele handelingen verricht filmen en verspreiden over internet![]()
Die moeten graag wat jailtime willen.
Klopt.. Maar meh.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar als je hem hebt gemaakt heb je iig die zekerheid dat je die opleiding nog kán doen.. anders niet
En de mensen die die filmpjes willen zien dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso teringdomme debielen. Minderjarig meisje wat seksuele handelingen verricht filmen en verspreiden over internet![]()
Mja, daar kun je dan nog later over twijfelen.. Wat is 150 euro nou op je hele levenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.. Maar meh.
Het liefst ga ik gewoon wat anders doen. Hele dag met beesten werken of zoMaar ja, dan is het weg toekomstvisie.
Dat maakt wel dragelijk. Van alle verkrachtende teringlijers zijn dit wel de eerste die de bak in gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee want als ik die toets eenmaal gedaan heb en ik ben binnen die studie. Als ik dan besluit van ik doe het niet, dat is idiootquote:Op zondag 12 januari 2014 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En de mensen die die filmpjes willen zien dan?
[..]
Mja, daar kun je dan nog later over twijfelen.. Wat is 150 euro nou op je hele leven. Dan heb je iig iets.. en mocht je 't niet willen dan kun je altijd nog wat anders doen
Wat is daar idioot aan als je twijfelt?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want als ik die toets eenmaal gedaan heb en ik ben binnen die studie. Als ik dan besluit van ik doe het niet, dat is idioot
dat risico loop je overal opquote:Op zondag 12 januari 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want als ik die toets eenmaal gedaan heb en ik ben binnen die studie. Als ik dan besluit van ik doe het niet, dat is idioot
Maar jij had daarvoor geen 4/5 opleidingen al geprobeerd en was op een normale leeftijdquote:Op zondag 12 januari 2014 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat risico loop je overal op
ik heb ook gewoon vwo gedaan om op de uni te komen terwijl ik niet wist of ik het wilde en of het bij mij past
Hm ja daar zit wel wat in.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is daar idioot aan als je twijfelt?Dat is dan toch niet meer dan logisch. Helemaal als je daarna gewoon zeker weet dat dat het niet is.. dan is er niks minder logisch dan stoppen ondanks dat je iets wel gehaald hebt. Zou nogal debiel zijn als je alles moet doen waar je je ooit voor hebt opgegeven oid als je 't niks vindt
.
Jij bent ook een normale leeftijd Fokkie. Kom maar terug met deze onzin als je 38 bentquote:Op zondag 12 januari 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij had daarvoor geen 4/5 opleidingen al geprobeerd en was op een normale leeftijd
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent ook een normale leeftijd Fokkie. Kom maar terug met deze onzin als je 38 bent
dit iddquote:Op zondag 12 januari 2014 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat er echt niemand is die je idioot vindt omdat je er voor kiest om te stoppen met iets wat je niet leuk vindt.
Misschien is dat ook wel een goed ideequote:Op zondag 12 januari 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil aan de andere kant ook gewoon weg uit Nederland. Ik zit hier gewoon toch stuck en ik heb het gevoel dat ik het misschien maar ergens anders moet zoeken.
Ben je met het vwo gestoptquote:Op zondag 12 januari 2014 01:35 schreef supersof het volgende:
ik voel me ook soms een mislukkeling hoor fokkie, nu twee keer gestopt met school.
maar ooit kom je er wel
ik maak het jaar af en hoop wat deelcertificaten te halenquote:
Ahaquote:Op zondag 12 januari 2014 01:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maak het jaar af en hoop wat deelcertificaten te halen
eerst maar eens kijken wat ik wil doenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha
Waarom doe je geen Associate degree? Duurt maar 2 jaar
te moeilijkquote:
Thanksquote:Op zondag 12 januari 2014 01:35 schreef supersof het volgende:
ik voel me ook soms een mislukkeling hoor fokkie, nu twee keer gestopt met school.
maar ooit kom je er wel
Gelukkig dat jullie zo denken in ieder geval.quote:
Dat is misschien wel handig jaquote:Op zondag 12 januari 2014 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken wat ik wil doen
Zo denkt iedereen, joh. Er zijn echt wel banen die je niet meer zult krijgen maar dat is toch niet in gebieden waarin je ze wil hebben. Je bent echt véél gelukkiger af met zes mislukte studies als je op je plekje terecht komt dan iets afmaken wat je niet wil om de komende 50 jaar een baan te gaan doen die je niet leuk vindt.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie zo denken in ieder geval.
Nog maar goed overzien allemaal.
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:41 schreef Crack_ het volgende:
Anders mag je nog altijd mn huis komen schoonmaken.
Dat laatste heb je gelijk in jaquote:Op zondag 12 januari 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo denkt iedereen, joh. Er zijn echt wel banen die je niet meer zult krijgen maar dat is toch niet in gebieden waarin je ze wil hebben. Je bent echt véél gelukkiger af met zes mislukte studies als je op je plekje terecht komt dan iets afmaken wat je niet wil om de komende 50 jaar een baan te gaan doen die je niet leuk vindt.
En als ik je nu een beetje ken lijkt het me voor jou sowieso iets te zoeken waar je passie in ligt. Is goed voor je humeur
Tegen een aardig uurtarief is dat niet eens zo`n verkeerd idee.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:41 schreef Crack_ het volgende:
Anders mag je nog altijd mn huis komen schoonmaken.
Natuurlijk is het lastig johquote:Op zondag 12 januari 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in ja![]()
Maar het is lastig. Journalistiek en Psychologie vond ik bijv alletwee heel erg leuk. Maar ik denk niet dat het m`n passie echt is.
Ja hoor, en gratis lunch.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen een aardig uurtarief is dat niet eens zo`n verkeerd idee.
Bouw ik dan ook een pensioen op?
Ik heb geen idee, kan me er alleen iets bij voorstellenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is het lastig johWat denk jij dan. Als het een makkelijke keuze was was niet iedereen zo ondersteunend voor je. We weten hoe kut het is
rtquote:Op zondag 12 januari 2014 01:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik later geen baan kan krijgen, maar dat is normaal geloof ik.
Stom eigenlijk hč dat je zorgen maken over een baan heel normaal isquote:Op zondag 12 januari 2014 01:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik later geen baan kan krijgen, maar dat is normaal geloof ik.
Toen ik met mn opleiding begon was de baangarantie zelfs nog hoog. Godverdommequote:Op zondag 12 januari 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stom eigenlijk hč dat je zorgen maken over een baan heel normaal isEr zijn echt nauwelijks nog studies met baangaranties bijvoorbeeld, vroeger was dat doodnormaal
Ja, zal ook allemaal welquote:Op zondag 12 januari 2014 01:43 schreef Tchock het volgende:
Ik wist ook echt niet of mijn studie geschikt zou zijn, hoor. 2,5 jaar later ben ik daar wel vrij zeker van. Gegarandeerd dat jij dat ook op een dag hebt.
Net als kiezen of je hier heen zou komen maar dan 1.000.000.000 keer erger.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kan me er alleen iets bij voorstellen.
Een vriendin van mij heeft wel een hoge baangarantie. Die bitch.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stom eigenlijk hč dat je zorgen maken over een baan heel normaal isEr zijn echt nauwelijks nog studies met baangaranties bijvoorbeeld, vroeger was dat doodnormaal
Daar is iedereen goed in. Je moet ophouden jezelf de put in te praten (bonuspunten als je dacht: dat is een stuk makkelijker gezegd dan gedaan kuttchock)quote:Op zondag 12 januari 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zal ook allemaal wel![]()
Irrationeel denken dit. Daar ben ik erg goed in.
Heb ik in ieder geval nog die bonuspunten te pakken.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar is iedereen goed in. Je moet ophouden jezelf de put in te praten (bonuspunten als je dacht: dat is een stuk makkelijker gezegd dan gedaan kuttchock)
Wees.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben blij dat je niet in Afrika woont, daar hebben ze honger!!!!!!!!!
"Nee, je hebt geen honger, je hebt trek."quote:Op zondag 12 januari 2014 01:47 schreef Crack_ het volgende:
Bedankt Ryan, ik dacht er al even een uur niet aan.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:47 schreef Crack_ het volgende:
'Mama, ik heb het koud' 'Dat mag je niet zeggen, kinderen in Nederland, die hebben het koud!'quote:Op zondag 12 januari 2014 01:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 12 januari 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Nee, je hebt geen honger, je hebt trek."
Die opmerking haat ik zo.
Hoe kún je!quote:Op zondag 12 januari 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt Ryan, ik dacht er al even een uur niet aan.
JIJ BEN WEES!!quote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de gebiedende wijs van zijn is 'wees'. Niet 'ben'.
De kindertjes in Afrika zouden een moord doen voor wat er nog op je bord ligt!quote:Op zondag 12 januari 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Nee, je hebt geen honger, je hebt trek."
Die opmerking haat ik zo.
Hoe waren de bandjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelfs geen stagegarantie in mijn opleiding![]()
Gelukkig wel net 10km in 15 minuten gefietst, dat dan weer wel. Wind mee
Geloof hier niks van.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
40 km/h. Gemiddeld. Maar natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige goede band had ik al 30x gehoord want van vrienden maar gezellig hoor en nog relatief helder.quote:
Haha.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kindertjes in Afrika zouden een moord doen voor wat er nog op je bord ligt!
- Stuur het dan op, mam
Dat was vaste routine in huize Tchock vroeger.
Dafuq dat is nogal een schuldquote:Op zondag 12 januari 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
En wees blij dat je geen piloot in opleiding bent. ¤100.000 studieschuld en ongelofelijk slechte baangarantie waar ze ook nog ervaring vragen die een afgestudeerde helemaal niet kan hebben
40 km/h. Gemiddeld. Maar natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 12 januari 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
40 km/h. Dan moet je wel een elektrische fiets hebben plus het moet vreselijk stormen in de juiste richting
En wat als je geen stage looptquote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Gemiddeld ja. Dus ook berg op, gekkerdquote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
Fun fact: de snelste Tour de France-winnaar ooit reed gemiddeld 41 km/h.
Maar daar zitten ook de tijdritten in van 70km/h.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemiddeld ja. Dus ook berg op, gekkerd
NOU ENquote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef Ezell het volgende:
Mijn vader met sommige eten: "Wil je een stukje? Is vet lekker. Dit had ik niet toen ik klein was."
En LR fietst met 40km/hquote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
Fun fact: de snelste Tour de France-winnaar ooit reed gemiddeld 41 km/h.
Dat vraag ik mij ook al een kleine 3 maanden af. Oké genoeg. Straks is mijn humeur alsnog verpestquote:
Ik snap de grap nietquote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders hebben nog zoiets irritants. Het komt van mn vader en mn moeder heeft het overgenomen. Als je in een zin zegt "hmm, hoe heet het.." als in "kut wat was 't ook al weer" dan zegge nze altijd '3'.
En dan ben je het kwijt.
Welke opleiding doe jequote:Op zondag 12 januari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook al een kleine 3 maanden af. Oké genoeg. Straks is mijn humeur alsnog verpest
Armstrong ook.quote:
Vind het altijd wel iets aandoenlijks hebben. Vaak volgt er een kleine anekdote uit z'n jeugd.quote:
van 5,6 naar 10?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Harde wind mee, en stiekem ronde ik de afstand omhoog af.
Nog steeds knapquote:Op zondag 12 januari 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Armstrong ook.
Conclusie.LR zit aan de epo
Het is ook geen grap, het is gewoon rete irritant en ze willen daarmee bereiken dat je dat niet meer zegt omdat je weet dat ze dan 3 gaan zeggen.quote:
70 km ja? Dan was mijn afgeronde afstand verhaal nog geloofwaaridgerquote:Op zondag 12 januari 2014 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daar zitten ook de tijdritten in van 70km/h.
Een berg heeft ook een daling, aap.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
70 km ja? Dan was mijn afgeronde afstand verhaal nog geloofwaaridger
Oh. Haha?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook geen grap, het is gewoon rete irritant en ze willen daarmee bereiken dat je dat niet meer zegt omdat je weet dat ze dan 3 gaan zeggen.
Dit heb ik ze nog nooit horen zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook geen grap, het is gewoon rete irritant en ze willen daarmee bereiken dat je dat niet meer zegt omdat je weet dat ze dan 3 gaan zeggen.
Heb jou ook nog nooit 'hoe heet 't' horen zeggenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit heb ik ze nog nooit horen zeggen.
Waarom zou ik dat doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jou ook nog nooit 'hoe heet 't' horen zeggen
Ik zeg ook altijd 3 of pantoffeldiertje. Dit vind ik niet leukquote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders hebben nog zoiets irritants. Het komt van mn vader en mn moeder heeft het overgenomen. Als je in een zin zegt "hmm, hoe heet het.." als in "kut wat was 't ook al weer" dan zegge nze altijd '3'.
En dan ben je het kwijt.
Irritant snotjochquote:Op zondag 12 januari 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd 3 of pantoffeldiertje. Dit vind ik niet leuk
Haha. Mijn ma is best wel tof volgens mij.quote:
Hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Mijn ma is best wel tof volgens mij.
Sportfanaat, reisfanaat. Kent nieuwe muziek nog eerder dan ik doeHeeft zelfs nog meer dates dan ik
![]()
ditquote:Op zondag 12 januari 2014 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Vooral die dates doet 't hem wel ja
.
Het is dat ik hier ben, anders had Crack de vloer met je aangeveegd.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat Tchock hier is. Anders hadden we nu gevochten
Ditquote:Op zondag 12 januari 2014 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
GDODVERDOME, KOM DAN HE KOM DAN GODVERIK ZAL JE EENS PAPAK!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dat ik hier ben, anders had Crack de vloer met je aangeveegd.
Jaquote:Op zondag 12 januari 2014 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GDODVERDOME, KOM DAN HE KOM DAN GODVERIK ZAL JE EENS PAPAK!!!
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:58 schreef Ezell het volgende:
crack lijkt mij op zich wel een sterk meisje
Vegen is dan ook een vrouwen taak xDquote:Op zondag 12 januari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dat ik hier ben, anders had Crack de vloer met je aangeveegd.
3quote:Op zondag 12 januari 2014 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GDODVERDOME, KOM DAN HE KOM DAN GODVERIK ZAL JE EENS PAPAK!!!
Ben ik ook wel.. nouja sterk weet ik niet maar ik ben geen watje. Als andere meisjes zouden stoppen omdat iets zwaar is dan ga ik door. Dus weet niet echt eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 01:58 schreef Ezell het volgende:
crack lijkt mij op zich wel een sterk meisje
Nee, maar je denkt toch niet dat een vriendje gaat zeggen dan zn vriendin sterk is, pfft!quote:
Onzin dit. Hoe weet jij dat nou.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel sterk als in volhoudend, maar niet fysiek sterk.
Danoontje powerrrr!quote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onzin dit. Hoe weet jij dat nou.
Ik kan een pan pasta gewoon met één hand optillen hoor.
Gewoon in de lucht gooien en opvangen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef Tchock het volgende:
En dat is maar goed ook want vind het wel fijn dat ik haar gewoon op kan tillen en rond kan gooien af en toe en zo
Ja hallo, daar hebben we het al over gehad en dat is vooral omdat jij groter bent. Ik kan jou niet vastpakken en vasthouden omdat ik gewoon niet overal bij kanquote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef Tchock het volgende:
En dat is maar goed ook want vind het wel fijn dat ik haar gewoon op kan tillen en rond kan gooien af en toe en zo
Ah. Daar is het bewijs van sterkte ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onzin dit. Hoe weet jij dat nou.
Ik kan een pan pasta gewoon met één hand optillen hoor.
Nouja, hij vond dat zwaar....quote:Op zondag 12 januari 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah. Daar is het bewijs van sterkte ja.
Wat een homoquote:
Dat zei ik niet muts. Ik zei dat het kut is om een pastapan met kokend water aan één handvat af te gieten.quote:
Nou, dat verstond ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zei ik niet muts. Ik zei dat het kut is om een pastapan met kokend water aan één handvat af te gieten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is voor een man dan ook erg tegennatuurlijk om een pan vast te houden.
o ja, dat is echt kut, maar soms kan je niet andersquote:Op zondag 12 januari 2014 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zei ik niet muts. Ik zei dat het kut is om een pastapan met kokend water aan één handvat af te gieten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is voor een man dan ook erg tegennatuurlijk om een pan vast te houden.
Precies.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
o ja, dat is echt kut, maar soms kan je niet anders
Lul je er maar onderuitquote:
Zeker. Ik hoorde dat Crack morgen voor 5 man spaghetti gaat maken en jij mag het serveren als testquote:
Ik heb vandaag al 10 porties boerenkool gemaakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoorde dat Crack morgen voor 5 man spaghetti gaat maken en jij mag het serveren als test
wtfquote:Op zondag 12 januari 2014 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 10 porties boerenkool gemaakt.
Boerenkoolquote:Op zondag 12 januari 2014 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
boerenkoolquote:Op zondag 12 januari 2014 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf is dit voor slechte photoshop?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zo'n ding, vet handig.
Bijzonder wel dat de handvaten van de pan in kwestie niet extreem heet zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zo'n ding, vet handig.
Ja, voor Tchock he. Die jongen vind koken te lang duren dus ik zei dat het dan handig was om in één keer heel veel boerenkool te maken in te vriezen. Nou, daar stond ik dus.quote:
Denk dat het nep isquote:Op zondag 12 januari 2014 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijzonder wel dat de handvaten van de pan in kwestie niet extreem heet zijn
Fuckquote:Op zondag 12 januari 2014 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, voor Tchock he. Die jongen vind koken te lang duren dus ik zei dat het dan handig was om in één keer heel veel boerenkool te maken in te vriezen. Nou, daar stond ik dus.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, voor Tchock he. Die jongen vind koken te lang duren dus ik zei dat het dan handig was om in één keer heel veel boerenkool te maken in te vriezen. Nou, daar stond ik dus.
[..]
[..]
Ik moest lachen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh huh, wat tofquote:Op zondag 12 januari 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
www.thuisafgehaald.nl
Dit vond ik ook wel een bazenconcept
Dan moet je van de zolderkamer af.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
www.thuisafgehaald.nl
Je kan zelf ook koken, of restjes die over zijn bewaren en `verkopen'' zeg maarquote:Op zondag 12 januari 2014 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh huh, wat tof. Nog nooit van gehoord
Ik kende het al ja, en het idee is heel erg leuk, maar...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
www.thuisafgehaald.nl
Ja. voor de ekte autisten wordt het een probleem ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je van de zolderkamer af.
Ik zou het ook niet doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kende het al ja, en het idee is heel erg leuk, maar...
Om een of andere reden lijkt het me heel vies eten te eten wat iemand anders gemaakt heeftJe hebt geen idee hoe diegene kookt of wat er in zit en zo. En natuurlijk eet je in een restaurant ook eten van iemand anders maar dan zijn er ten minste nog duizendmiljoen regels waar ze zich aan moeten houden.
Dus: prima concept, ik wens iedereen veel plezier.
Ik las op fok ook topic erover. En iemand zei: stel dat je er een gek bij hebt zitten die er vergif in doetquote:Op zondag 12 januari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om een of andere reden lijkt het me heel vies eten te eten wat iemand anders gemaakt heeftJe hebt geen idee hoe diegene kookt of wat er in zit en zo. En natuurlijk eet je in een restaurant ook eten van iemand anders maar dan zijn er ten minste nog duizendmiljoen regels waar ze zich aan moeten houden.
Hahaa, zou je 't anders doen denk je?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zelf ook koken, of restjes die over zijn bewaren en `verkopen'' zeg maar![]()
Maar ja. Ik woon in Woerden__ Daar stonden er maar 5 advertenties op ofzo.
precies ditquote:Op zondag 12 januari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou het sowieso wel willen proberen jaquote:Op zondag 12 januari 2014 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaa, zou je 't anders doen denk je?
Bij mij in de straat (en één straat erachter) zitten er alleen al 3.
Nou ja, vergif zie ik niet zo snel gebeuren. Zulke gekken zijn er weinig. Maar gewoon, algehele ranzigheid.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las op fok ook topic erover. En iemand zei: stel dat je er een gek bij hebt zitten die er vergif in doet![]()
Er zit wel wat in
Bij mij veel minderquote:Op zondag 12 januari 2014 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaa, zou je 't anders doen denk je?
Bij mij in de straat (en één straat erachter) zitten er alleen al 3.
Mwah. Ik denk dat de mensen die zich hier voor aanmelden het gewoon leuk vinden om te koken. En die koken over het algemeen toch niet verkeerdquote:Op zondag 12 januari 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, vergif zie ik niet zo snel gebeuren. Zulke gekken zijn er weinig. Maar gewoon, algehele ranzigheid.
Niet doodgaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:13 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, ik ga aankomende maand van 80 euro leven omdat ik geld wil sparen voor vakantie. Iemand tips?
Eet pastaquote:Op zondag 12 januari 2014 02:13 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, ik ga aankomende maand van 80 euro leven omdat ik geld wil sparen voor vakantie. Iemand tips?
Daarover gesproken: wanneer kom je hierheen?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
precies dit
en ik heb een snackbar/wok/japan (handige combi) op een minuut loopafstand
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarover gesproken: wanneer kom je hierheen?
Misschien deze maand?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:13 schreef Ezell het volgende:
Gewoon veel naar de Aldi.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:14 schreef Tchock het volgende:
Gezond eten voor 80 euro per maand lijkt me heel erg lastig. Niet voor niets dat arme mensen veel vaker dik zijn.
Dik zijn is ook geldbesparend.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:14 schreef Tchock het volgende:
Gezond eten voor 80 euro per maand lijkt me heel erg lastig. Niet voor niets dat arme mensen veel vaker dik zijn.
Dat is wel erg weinig.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:15 schreef Crack_ het volgende:
En je kunt echt wel van 20 euro in de maand eten hoor..
Trustenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:15 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Nog nooit op. Moet ik ook maar eens kopen.quote:
Oh, heb je ook spelregels?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik ga niet valspelen door veel naar Ezelldorp te gaan.
Alleen de kipsmaak is lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit op. Moet ik ook maar eens kopen.
Ja het kan best, maar dat wil niet zeggen dat het lekker/gezond/leuk/makkelijk isquote:Op zondag 12 januari 2014 02:15 schreef Crack_ het volgende:
En je kunt echt wel van 20 euro in de week eten hoor..
20 per week hč! En andere uitgaven inbegrepen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:15 schreef Crack_ het volgende:
En je kunt echt wel van 20 euro in de week eten hoor..
Gewoon 80 euro in mijn portemonnee en niet meer. En huisrekening telt niet mee, want die heb ik niet echt in de hand.quote:
En dan eet je alleen noodles met niks erbij?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen de kipsmaak is lekker. Maar da nwel echt heel lekker
jaquote:Op zondag 12 januari 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan eet je alleen noodles met niks erbij?
karigquote:
Gaat zo snel ookquote:Op zondag 12 januari 2014 02:18 schreef Ezell het volgende:
Ik vind trouwens ook dat ik teveel uitgeef aan eten en drinken buiten de deur, dus dit is wel even goed voor mijn portemonnee.
Oh nog een tip: geen 10 zakken M&M's kopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:19 schreef Ezell het volgende:
Ik ga vanaf maandag een klein eetdagboekje bijhouden op mijn laptop. Eens kijken of ik echt verrot eet.
Ha, dat heb ik ook.. ik heb er denk ik al 50 dagen in staanquote:Op zondag 12 januari 2014 02:19 schreef Ezell het volgende:
Ik ga vanaf maandag een klein eetdagboekje bijhouden op mijn laptop. Eens kijken of ik echt verrot eet.
Wat heeft iedereen toch met noodles met waterquote:Op zondag 12 januari 2014 02:18 schreef Tchock het volgende:
Ik vind noodles niet lekker.Nee, dat zeg ik verkeerd. Ik houd niet van heet water met natte spaghetti. Smaak is prima.
Zelfgemaakte pizza hier.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik at vandaag iets met courgette erin
Goed man.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, dat heb ik ook.. ik heb er denk ik al 50 dagen in staan.
Ik heb vaak ook de neiging om op station even snel wat te drinken te halen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat zo snel ookIk probeer zo min mogelijk buiten de deur te lunchen en zo, dat tikt echt héél hard aan.
Scheelt dat ik bijna nooit snoep koop.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nog een tip: geen 10 zakken M&M's kopen.
Knap dat je dat zolang vol kan houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, dat heb ik ook.. ik heb er denk ik al 50 dagen in staan.
spaghetti, maar er zat een beetje courgette in.quote:
als het goed is wel jaquote:Op zondag 12 januari 2014 02:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik eet die yumyum shit niet als noodles met water hoor. Die shit neemt dat water op en dan heb je alleen nog maar noodles
Inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik eet die yumyum shit niet als noodles met water hoor. Die shit neemt dat water op en dan heb je alleen nog maar noodles
Gewoon fijnmalenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
spaghetti, maar er zat een beetje courgette in.
Dat kan ik erg slecht handlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
Ik at vandaag drie eieren, een blik mais en een ui als avondeten.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
Ik at zelfgemaakte pasta gevuld met Zuid-Congolese geitenkaas en vrije-uitloophoning met een zijgerechtje van handgeplukte noten.lekker toch boerenkoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wel soms ziek hoor. Ging vandaag pasta eten en op internet staat dat 125g onbereide pasta voor één persoon is.. godverdomme 500 kcalquote:
Gewoon langs heen eten.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon fijnmalen
Doe ik ook met de champignons en uien.
Dat is ook zo kutquote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb vaak ook de neiging om op station even snel wat te drinken te halen.
Wat zijn kcalquote:Op zondag 12 januari 2014 02:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel soms ziek hoor. Ging vandaag pasta eten en op internet staat dat 125g onbereide pasta voor één persoon is.. godverdomme 500 kcal![]()
Wtfquote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
Ik at vandaag drie eieren, een blik mais en een ui als avondeten.![]()
carb load ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel soms ziek hoor. Ging vandaag pasta eten en op internet staat dat 125g onbereide pasta voor één persoon is.. godverdomme 500 kcal![]()
Jaquote:
Wtf. Geen wonder dat al die sporters het eten.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook zo kutVan thuis meenemen is letterlijk (!) tien keer zo goedkoop.
Was best oké.quote:
Nee, maar dat gesprek kwam later pas, wat mij een beetje choqueerde was dat jij gewoon een half uur lang na uitleg van mij over dat ik me doodverveel op het mbo nog steeds volhoudt dat ik een HBO niet aan zou kunnen, en tegelijk wél badschaap aka randdebiel advies gaat geven over HBO-opleidingenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja echt, wtf. Weet je überhaupt iets over een BV?
Hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon langs heen eten.
En dan een opmerking krijgen dat een peuter nog beter eet.
Gewoon de saus of hoe je het wil noemen alleen eten.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
500 en dan heb je alleen nog maar pasta
Gewoon negeren.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, maar dat gesprek kwam later pas, wat mij een beetje choqueerde was dat jij gewoon een half uur lang na uitleg van mij over dat ik me doodverveel op het mbo nog steeds volhoudt dat ik een HBO niet aan zou kunnen, en tegelijk wél badschaap aka randdebiel advies gaat geven over HBO-opleidingen!
Ik heb je mijn advies gegeven.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, maar dat gesprek kwam later pas, wat mij een beetje choqueerde was dat jij gewoon een half uur lang na uitleg van mij over dat ik me doodverveel op het mbo nog steeds volhoudt dat ik een HBO niet aan zou kunnen, en tegelijk wél badschaap aka randdebiel advies gaat geven over HBO-opleidingen!
Sstquote:Op zondag 12 januari 2014 02:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik at laatst chili con carne zonder bruine bonen
Dan eet je alleen de appel?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
chili dusquote:Op zondag 12 januari 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
sperziebonen zijn de beste bonenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
best lekker zolang er geen bruine bonen in zitten
Lust jij boerenkool?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is denk ik geen een boon die ik lust.
Chili con carne sin bone.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Eens. In de pasta eet ik sperzieboontjes soms nog wel mee. maar lekker zijn ze niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is denk ik geen een boon die ik lust.
Elke normale Nederlander lust boerenkool.quote:
Dat heb je nog nooit gehad?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:26 schreef Ezell het volgende:
boerenkool lijkt mij ook niet zo smakelijk
Je hebt nog nooit boerenkool op?!!?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:26 schreef Ezell het volgende:
Augurkenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:26 schreef Etsu het volgende:
Ik lust alles behalve olijven en augurken.
Wtf, heb je dat nooit gegeten? En hoezo lijkt het je niet smakelijk, het is best neutraalquote:Op zondag 12 januari 2014 02:26 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke normale Nederlander lust boerenkool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |