Je kunt er toch wel íets meer over zeggen? Ga je iets verkopen? Zo ja, een product of een dienst?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, ik ga je er meer over vertellen als het er staat.
Dit zal na verwachting rond september zijn, even geduld nog dus.
Met 'wat' kan je ook bedoelen op soort rechtsvorm.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vraag gericht was op welke rechtsvorm je gaat gebruiken.
Een product verkopen ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt er toch wel íets meer over zeggen? Ga je iets verkopen? Zo ja, een product of een dienst?
Naar verwachting.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als het goed is doe ik dat zo hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Vertel gewoon wat je van plan bent. Het is niet zo dat we je idee gaan stelen of zo.
Ja, ronselen kan jij denk ik welquote:
Ja je moeder. Het is 3 uur gekquote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naar verwachting.
Site zonder spelfouten graag
Dat weten zij niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ben je al. Je verkoopt het enkel in een mooier jasje "Dating"
patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dat je aanvraagt omdat je zeker wil weten dat het niet door iemand anders gebruikt kan worden.
Patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dat je aanvraagt omdat je zeker wil weten dat het niet door iemand anders gebruikt kan worden.
patent?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Octrooi.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dankuquote:
Patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |