Ja. Net als het ontharen van sperziebonen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
bloemkool, broccoli, sperziebonen en spruitjes
al duurt het wel teringlang om spruitjes te maken vanwege het snijden enzo
[..]
Eet dan iets anders.
Ik maak het zo met je. Als ik 25 ben en ik heb geen HBO-diploma investeer ik 500 euro in dat bedrijfje van je. Hou je er nu over op?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid meid, dat weet je zelf ook.
dat ei dat ik had gemaakt toen met die katerquote:
Iedereen haat je.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet hier mijn sociale leven onderhouden; een goede reden om te blijven.
Ik ken die katertips mi mang.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat ei dat ik had gemaakt toen met die katerDayum. Ik kwam haast klaar
Neequote:
Sperziebonen gaan nog best snel.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Net als het ontharen van sperziebonen.
Eigenlijk is het leven best zwaar.
Tegen mensen praten die jou niet mogen is niet sociaalquote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet hier mijn sociale leven onderhouden; een goede reden om te blijven.
Dat zal tegen die tijd een schrijntje voor mijn bedrijf zijn, maar ik wil deze deal toch graag met je maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik maak het zo met je. Als ik 25 ben en ik heb geen HBO-diploma investeer ik 500 euro in dat bedrijfje van je. Hou je er nu over op?
Neutraal of geliefd zijn is makkelijk. Blijvend gehaat worden zelfs tijdens een ban is lastiger. Letheim flikt het gewoon met zijn DM's en onzinquote:
Daarom.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje raar om iemand te haten die je alleen van online reputatie kent.
Ik heb gewoon liever dat ie weg isquote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje raar om iemand te haten die je alleen van online reputatie kent.
Ik heb geen idee wat ik ben overigens. Ik denk tussen alle-3 in.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neutraal of geliefd zijn is makkelijk. Blijvend gehaat worden zelfs tijdens een ban is lastiger. Letheim flikt het gewoon met zijn DM's en onzin
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zal tegen die tijd een schrijntje voor mijn bedrijf zijn, maar ik wil deze deal toch graag met je maken.
Wat jij wil, deal.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?
Jij wint.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?
Neen. Maar ik zie ook niet zo goed in waarom je iemand niet kan haten op basis van online berichten.quote:
Wat is dat voor bedrijf?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet weten dat ik zeer binnenkort al live ga
Ik vind wel veel mensen debielquote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ook niemand haat buiten FOK!. Ik verafschuw wel een aantal mensen.
Rt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik neem je mee uit eten naar een super fancy restaurant over 8 jaar.
quote:
Even laten weten dat ik met volle mond typ toch.quote:
Mwoah, ik zou dan eerder zeggen dat het een kutuser is of iets dergelijks. Haat vind ik vrij sterk.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zie ook niet zo goed in waarom je iemand niet kan haten op basis van online berichten.De meeste mensen die ik in het echte leven niet mag is ook alleen maar op de manier waarop ze praten en zich gedragen, niet op uiterlijk of wat ze doen.
Racist.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat is omdat ik nogal extreem zwart/wit denk soms.
Wutquote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Er zit een seksbiscoop in AlmeloWtf.
Wat voor branche?quote:
Godver, ik was op zoek naar dat woord. Thanks.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vraag gericht was op welke rechtsvorm je gaat gebruiken.
Ik investeer als jij de eerste werknemer van hem wordt.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik investeer als jij de eerste werknemer van hem wordt.
Ja, ik ga je er meer over vertellen als het er staat.quote:
Je kunt er toch wel íets meer over zeggen? Ga je iets verkopen? Zo ja, een product of een dienst?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, ik ga je er meer over vertellen als het er staat.
Dit zal na verwachting rond september zijn, even geduld nog dus.
Met 'wat' kan je ook bedoelen op soort rechtsvorm.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vraag gericht was op welke rechtsvorm je gaat gebruiken.
Een product verkopen ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt er toch wel íets meer over zeggen? Ga je iets verkopen? Zo ja, een product of een dienst?
Naar verwachting.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als het goed is doe ik dat zo hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Vertel gewoon wat je van plan bent. Het is niet zo dat we je idee gaan stelen of zo.
Ja, ronselen kan jij denk ik welquote:
Ja je moeder. Het is 3 uur gekquote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naar verwachting.
Site zonder spelfouten graag
Dat weten zij niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ben je al. Je verkoopt het enkel in een mooier jasje "Dating"
patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dat je aanvraagt omdat je zeker wil weten dat het niet door iemand anders gebruikt kan worden.
Patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dat je aanvraagt omdat je zeker wil weten dat het niet door iemand anders gebruikt kan worden.
patent?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Octrooi.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Dankuquote:
Patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat woord.
Schatje, ik heb dat alles nog niet gehadquote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Patenten bestaan niet in Nederland, dat zou je moeten weten Ets.
Nooit van gehoord. Ken alleen patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heet 'octrooi' in Nederland schatten.
Is dat niet een synoniem dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heet 'octrooi' in Nederland schatten.
Daarom zou je het wel moeten weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schatje, ik heb dat alles nog niet gehad
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ken alleen patent
Patent is Engels (en Duits geloof ik). Octrooi is Nederlands. Komt op precies hetzelfde neer, alleen de naam is anders.quote:
Kost wel paar k per maand om te huren daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet gewoon verhuizen naar Silicon Valley. Wiet roken, Denken, wiet roken, denken, beetje meekijken met een paar start-ups en daarna met een bazenidee komen
Debiel.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niemand wilt zo'n wond boven de anus.
Val dood.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach zo, ik las het net toevallig online. Even onthouden.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Patent is Engels (en Duits geloof ik). Octrooi is Nederlands. Komt op precies hetzelfde neer, alleen de naam is anders.
Heeeeeeeeeel laag.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Serieus, zo veel?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kost wel paar k per maand om te huren daar.
Wat is er mis meequote:Op zondag 12 januari 2014 03:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn hoofd compenseert alles.
Jouwe daarentegen...
Jongen, kanker op met die respectloze opmerkingen. Je gaat te ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |