Schatje, ik heb dat alles nog niet gehadquote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Patenten bestaan niet in Nederland, dat zou je moeten weten Ets.
Nooit van gehoord. Ken alleen patentquote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heet 'octrooi' in Nederland schatten.
Is dat niet een synoniem dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heet 'octrooi' in Nederland schatten.
Daarom zou je het wel moeten weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schatje, ik heb dat alles nog niet gehad
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ken alleen patent
Patent is Engels (en Duits geloof ik). Octrooi is Nederlands. Komt op precies hetzelfde neer, alleen de naam is anders.quote:
Kost wel paar k per maand om te huren daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet gewoon verhuizen naar Silicon Valley. Wiet roken, Denken, wiet roken, denken, beetje meekijken met een paar start-ups en daarna met een bazenidee komen
Debiel.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niemand wilt zo'n wond boven de anus.
Val dood.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach zo, ik las het net toevallig online. Even onthouden.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Patent is Engels (en Duits geloof ik). Octrooi is Nederlands. Komt op precies hetzelfde neer, alleen de naam is anders.
Heeeeeeeeeel laag.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Serieus, zo veel?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kost wel paar k per maand om te huren daar.
Wat is er mis meequote:Op zondag 12 januari 2014 03:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn hoofd compenseert alles.
Jouwe daarentegen...
Jongen, kanker op met die respectloze opmerkingen. Je gaat te ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |