Je hoort tegenwoordig wel vaker verschillende dingen. Iedereen denkt ook een voedselboek uit te moeten brengenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik moest examen Nederlands Luisteren en Lezen op de computer maken en één van de bronnen was een filmpje van een meneer die ging praten over voeding. Zogenaamd voedingsdeskundige.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In azie zijn heel veel mensen kactose intolerant, daar niet
Ga je dat nu op alles wat ik zeg reageren? Ik was eigenlijk wel een beetje klaar met die loze discussie.quote:
Ik houd niet zo van zoete groentes als rode kool en in mindere mate peen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:46 schreef Ezell het volgende:
gekookte groente zonder sausjes enzo zijn altijd vet lekker
Je bent zelf slapenquote:
Meer een school voor rijkeluiskindjes en staat bekend om diploma kopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat ook wel beetje pauper?Allemaal mensen die eigenlij kzijn gezakt en shit?
Jij hoort nooit meer op fok te komen.quote:
Ik heb het zoete in peen nooit kunnen waarnemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet zo van zoete groentes als rode kool en in mindere mate peen.
Afrika, zuid amerika er bij. Dus echt iets van de zogenaamde westerse wereldquote:
Ik krijg sochtends al geen vleeswaren op mijn boterham wegquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het lijkt mij fucking chill om 's ochtends met broccoli te ontbijten.
hey sofquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij hoort nooit meer op fok te komen.
Het is gewoon de waarheid meid, dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ga je dat nu op alles wat ik zeg reageren? Ik was eigenlijk wel een beetje klaar met die loze discussie.
Ditquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, voedingsdeskundige is geen beschermde naam of iig heel laag. Als je LOI cursus hebt gedaan van 6 weken ben je dat alquote:Op zondag 12 januari 2014 02:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik moest examen Nederlands Luisteren en Lezen op de computer maken en één van de bronnen was een filmpje van een meneer die ging praten over voeding. Zogenaamd voedingsdeskundige.
Ja. Nu klaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid meid, dat weet je zelf ook.
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, pff.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer een school voor rijkeluiskindjes en staat bekend om diploma kopen.
Taugéquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
bloemkool, broccoli, sperziebonen en spruitjesquote:Op zondag 12 januari 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van zoete groentes als rode kool en in mindere mate peen.
Eet dan iets anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg sochtends al geen vleeswaren op mijn boterham weg
Ja doe ik ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
bloemkool, broccoli, sperziebonen en spruitjes
al duurt het wel teringlang om spruitjes te maken vanwege het snijden enzo
[..]
Eet dan iets anders.
Weet ik. Maag allesss.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe ik ook.Maar daar wil ik dat mee zeggen
Ik ben soms heel auti wat betreft eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |