Lolquote:Op zondag 12 januari 2014 02:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eindhoven, ROC. Het Stercollege, voor echte sterren!![]()
Ja, want het vult wel goed waardoor je langere tijd niet iets anders gaat eten zeg maar. Voor de rest zit er gewoon weinig in.. Maar wl wat eiwitten en koolhydraten en gewoon 0 vetjes dus dat is sowieso een fijne verhoudingquote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is yoghurt wel überhaupt gezond?
[..]
Ik ben geen echte Nederlander. Ook niet dat andere. #wow
Ik vind boerenkool saai en zo zinloos om in kleine porties te maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
melk en boerenkool al. Nep nederlander
Ik hoorde laatst dat er helemaal geen, of in ieder geval niet zo veel, vitaminen in groente en fruit zitten?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want het vult wel goed waardoor je langere tijd niet iets anders gaat eten zeg maar. Voor de rest zit er gewoon weinig in.. Maar wl wat eiwitten en koolhydraten en gewoon 0 vetjes dus dat is sowieso een fijne verhouding.
Ik moet zeggen dat ik het ook alleen echt lekker vind met worst erbij.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind boerenkool saai en zo zinloos om in kleine porties te maken.
jaquote:
Nooit last van gehad. Daarbij is alles ongezond. Al ben ik niet voor niks minder gaan drinken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je wel flinke darmklachten van krijgen![]()
2 glaasjes per dag maximaal is tot het gezonde aan toe geloof ik.
Crack, voor al mijn voedselvragen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want het vult wel goed waardoor je langere tijd niet iets anders gaat eten zeg maar. Voor de rest zit er gewoon weinig in.. Maar wl wat eiwitten en koolhydraten en gewoon 0 vetjes dus dat is sowieso een fijne verhouding.
Weet niet van wie je dat gehoord hebt maar dat is onzin.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er helemaal geen, of in ieder geval niet zo veel, vitaminen in groente en fruit zitten?
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er helemaal geen, of in ieder geval niet zo veel, vitaminen in groente en fruit zitten?
ik at er nooit rookworst bijquote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook alleen echt lekker vind met worst erbij.
Zonder rookworst en spekjes is het iets te smaakloos
Zeker weer van die vriendinquote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was dat ook wel beetje pauper?quote:
geen probleem ik doe het graagquote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt sof dat jij mij altijd uit dilemmas helpt
Oneens.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:46 schreef Ezell het volgende:
gekookte groente zonder sausjes enzo zijn altijd vet lekker
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet van wie je dat gehoord hebt maar dat is onzin.
Nou, ik moest examen Nederlands Luisteren en Lezen op de computer maken en één van de bronnen was een filmpje van een meneer die ging praten over voeding. Zogenaamd voedingsdeskundige.quote:
En dit wil hbo doenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik moest examen Nederlands Luisteren en Lezen op de computer maken en één van de bronnen was een filmpje van een meneer die ging praten over voeding. Zogenaamd voedingsdeskundige.
In azie zijn heel veel mensen kactose intolerant, daar nietquote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overal ter wereld wordt melk gedronken en dat al duizenden jaren lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |