Laat dan maar.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja. Overigens heb ik ook ambities om in het buitenland te gaan studeren, maar dan ligt het er maar net aan of ik het geld er dan voor heb. Vandaar dat ik dus eerst een jaar of twee wil gaan werken. En dan zal ik ook wel op z'n minst een propedeuse moeten halen, nou ja, dat weet ik dus nog niet.Sorry dat ik niet precies weet wat ik over 3 jaar met mijn leven doe.
Mager uiteraard. Halfvol is ook nog goed.quote:
Mager is 't minst kcal maar dat i dan ook echt geen kut. Volle bak yoghurt is dan echt maar 80 - 100 kcal oidquote:
Melk drinken is sowieso iets voor autochtonen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Engeland denken ze ook anders over melk dan hier. Vriendin van m`n pa zei dat.Ze vinden het daar echt alleen voor baby`s
Wat bedoel met echt geen kut?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mager is 't minst kcal maar dat i dan ook echt geen kut. Volle bak yoghurt is dan echt maar 80 - 100 kcal oid..
Het was een kleine moeite, ik hoop dat je hebt genoten.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je habbopreekje was wel een inspiratie voor ons allen. Waarvoor dank.
Overal ter wereld wordt melk gedronken en dat al duizenden jaren lang.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Melk drinken is sowieso iets voor autochtonen.
Klopt.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt nu wel elke dag zo'n 10x dat ik moet opdonderen maar ik blijf gewoon.
Is vies.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overal ter wereld wordt melk gedronken en dat al duizenden jaren lang.
Daarom is de halve wereld lactose intolerant.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overal ter wereld wordt melk gedronken en dat al duizenden jaren lang.
Ja, ik was op Habbo ook altijd bevriend met poppetjes met verschillende huidskleuren waardoor ik erachter kwam dat ik heel erg geïnteresseerd ben in andere culturen, talen en landen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het was een kleine moeite, ik hoop dat je hebt genoten.
Tevens was het de waarheid.
Nouja ,er zit gewoon niet veel kcal in maar dus ook niet veel eiwitten oid maar dat zit er in volle yoghurt ook niet echt veel meerquote:
melk en boerenkool al. Nep nederlanderquote:
Je hebt mijn marktplaats verhaal erachteraan gehoord?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik was op Habbo ook altijd bevriend met poppetjes met verschillende huidskleuren waardoor ik erachter kwam dat ik heel erg geïnteresseerd ben in andere culturen, talen en landen.
Ga toch weg man.
Ik dronk vroeger een pak melk per dag zowat. Dat is wel veel minder nu, maar vies vind ik het niet.quote:
Is yoghurt wel überhaupt gezond?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ,er zit gewoon niet veel kcal in maar dus ook niet veel eiwitten oid maar dat zit er in volle yoghurt ook niet echt veel meer. Scheelt allemaal niet zo veel
Ik ben geen echte Nederlander. Ook niet dat andere. #wowquote:Op zondag 12 januari 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
melk en boerenkool al. Nep nederlander
welk anderequote:Op zondag 12 januari 2014 02:44 schreef Ezell het volgende:
Ik ben geen echte Nederlander. Ook niet dat andere. #wow
Daar kan je wel flinke darmklachten van krijgenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger een pak melk per dag zowat. Dat is wel veel minder nu, maar vies vind ik het niet.
Sterker nog. Ik heb zoveel dorst momenteel dat ik melk ga drinken.
Geen dank voor deze melding. Ik deed het met liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |