Ja. Net als het ontharen van sperziebonen.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
bloemkool, broccoli, sperziebonen en spruitjes
al duurt het wel teringlang om spruitjes te maken vanwege het snijden enzo
[..]
Eet dan iets anders.
Ik maak het zo met je. Als ik 25 ben en ik heb geen HBO-diploma investeer ik 500 euro in dat bedrijfje van je. Hou je er nu over op?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid meid, dat weet je zelf ook.
dat ei dat ik had gemaakt toen met die katerquote:
Iedereen haat je.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet hier mijn sociale leven onderhouden; een goede reden om te blijven.
Ik ken die katertips mi mang.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat ei dat ik had gemaakt toen met die katerDayum. Ik kwam haast klaar
Neequote:
Sperziebonen gaan nog best snel.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Net als het ontharen van sperziebonen.
Eigenlijk is het leven best zwaar.
Tegen mensen praten die jou niet mogen is niet sociaalquote:Op zondag 12 januari 2014 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet hier mijn sociale leven onderhouden; een goede reden om te blijven.
Dat zal tegen die tijd een schrijntje voor mijn bedrijf zijn, maar ik wil deze deal toch graag met je maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik maak het zo met je. Als ik 25 ben en ik heb geen HBO-diploma investeer ik 500 euro in dat bedrijfje van je. Hou je er nu over op?
Neutraal of geliefd zijn is makkelijk. Blijvend gehaat worden zelfs tijdens een ban is lastiger. Letheim flikt het gewoon met zijn DM's en onzinquote:
Daarom.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje raar om iemand te haten die je alleen van online reputatie kent.
Ik heb gewoon liever dat ie weg isquote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje raar om iemand te haten die je alleen van online reputatie kent.
Ik heb geen idee wat ik ben overigens. Ik denk tussen alle-3 in.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neutraal of geliefd zijn is makkelijk. Blijvend gehaat worden zelfs tijdens een ban is lastiger. Letheim flikt het gewoon met zijn DM's en onzin
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zal tegen die tijd een schrijntje voor mijn bedrijf zijn, maar ik wil deze deal toch graag met je maken.
Wat jij wil, deal.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?
Jij wint.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar: als je bedrijf er nooit komt/failliet gaat als ik 25 ben krijg ik natuurlijk ook gewoon 500 van jou. Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |