Jij bent ook al bijna bij de finish!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef Pvoesss het volgende:
Bij anderen gaat het in mijn optiek altijd 300 keer sneller
Ja dat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij bent ook al bijna bij de finish!
Wel tof dat we dan nog 1x samen in Z&G hebben gepost.
Ik zal 't tegen mn man zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef Dyre het volgende:
Helemaal onderaan staan is ook niet alles hoor
Er mag gerust nieuwe aanwas komen
Tijd om wat hcg in het wohts te strooien!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef Dyre het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik probeer de tijd vooruit te duwen
Voor je het weet sta je (bijna) bovenaan en denk je "Hoe kan dat nou? Ik heb toch pas vorige maand getest!"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef Dyre het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:48 schreef DJMomo het volgende:
BREAKING NEWS!
geboortekaartje is gekozen!
Morgen 'vloppies bestellen!
![]()
![]()
Ja ik ook. Beetje living on the edge hihi. Maar heb tot nu toe al drie nieuwe proefdrukken ontvangen, en qua kleur allemaal goed. Morgen komt er nog eentjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]Ik hoop zo dat het met de echte druk goed gaat!
I know, maar is zo gek! Ik besef wel dat ik zwanger ben enzo, en dat is ook wel te zien ( en voelen)!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Burdie het volgende:
Jij staat ook al in de top 20 hoor Bolletje!
Gek is dat he! Heel onwerkelijk! Ik denk dat ik het mij pas besef als ie twee weken oud is ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef DJMomo het volgende:
Oh bolletje. Ik snap dat ook neit hoor. Dat er straks nog een klein kereltje bij is. Dat dat mannetje nu in mijn buik zit. Snap daar helemaal niets van.
Nou Sjaak is gisteren 3,5 geworden. En ik verbaas me er nóg over...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Gek is dat he! Heel onwerkelijk! Ik denk dat ik het mij pas besef als ie twee weken oud is ofzo
Inderdaad, zo'n raar idee... dat zwanger zijn enzo, dat snap ik nu wel. Maar dan straks ineens moeder zijn...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef DJMomo het volgende:
Oh bolletje. Ik snap dat ook neit hoor. Dat er straks nog een klein kereltje bij is. Dat dat mannetje nu in mijn buik zit. Snap daar helemaal niets van.
Wel apart een harde buik als je alleen maar ligt wakker te worden. Kan echt niet wachten tot ik de baby echt kan voelenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Bolletje... het volgende:
Dat was wel harde buik Chanty
Heerlijk idee he, dat gezwem in je buik
Over paar weekjes zie je ook echt je buik bewegen, zo leuk is dat, kan ik echt uren naar kijken! ( zo lang duurt het alleen nooit haha)
En meestal als manlief wil kijken en voelen, stopt Joopie er mee
Ik neem inderdaad een joggingbroek mee, het is toch maar een klein eindje naar de auto.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:21 schreef Dot. het volgende:
Wasjes en tasjesAlleen ik vroeg me af wat voor kleren je mee neemt voor jezelf om naar huis te gaan. Ik heb nu namelijk maar 2 broeken en 1 legging die passen, dus als ik een ervan in mn tas stop heb ik wel erg weinig keus. Misschien dat ik dus gewoon een zwarte sportbroek erin duw voor mezelf, dat moet dan maar even kunnen hoor
![]()
precies. en ws zit je nog in rolstoel met cosi op schoot ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad een joggingbroek mee, het is toch maar een klein eindje naar de auto.
Daaromquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad een joggingbroek mee, het is toch maar een klein eindje naar de auto.
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
DaaromIk las in de Ouders van nu oid iemand die haar vriend zelfs ging leren hoe hij haar haar moest steilen, want ze wilde niet met pluishaar op de fotos
Mijn haar is ook zo lang dat ik er continue op lig in bed, dus ik doe het altijd in een frotknot bovenop mijn hoofd. Misschien idd vriendlief eens leren hoe hij dat doet, want ik gooi altijd mn haar helemaal naar voren, maar dat is misschien niet zo handig met weeenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:56 schreef Kursor het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.
Goeie tipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:56 schreef Kursor het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.
Werkt perfect, nu heeft mijn man ook het geduld van een goudvis, dus samen alles bekijken is geen optiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thee ook al kaartje gekozenOngeveer hetzelfde als wij het de vorige keer hebben gedaan; ik doe preselectie, daaruit kiest m.
Ik heb een poezenonesie. Maar dat vind ik toch echt net te ver gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Dot. het volgende:
Ik had met kerst een nette pyjama gevraagd voor in het ziekenhuis, komt mijn zus aanzetten met een zebraprintpyjamaMisschien moet ik nog even een tijgerprint-badjas halen om het af te maken
Hoewel het nog véél te vroeg is speur ik nu ook al regelmatig kaartjessites afquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef DJMomo het volgende:
Hier heeft vent juist t kaartje uitgezocht.De eerste waar hij mee kwam (plaatje althans, zelf verbouwd tot ons kaartje)
Picsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een poezenonesie. Maar dat vind ik toch echt net te ver gaan
Haha thee, herkenbaar! Wel tof dat hij zo bezig is met het wiegje
Goed idee! Die gaan mee in DE tasquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bolletje, ik vind (een leuke) joggingbroek met een topje + vestje ideaal voor in t ziekenhuisGewoon comfi maar toch niet meteen te slonzig/pyjama-ig. Kijkt niemand vreemd van op hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Dromen en hormonenquote:Op zondag 12 januari 2014 09:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
22 weken vandaag!!!
Geboortekaartjes: ik borduur verder op die van peuter, en die kaart was weer gebaseerd op onze trouwkaart
Financiën: ik hoor eind februari of ik mag blijven geloof ik. Er wordt gereorganiseerd, ik hoop dat ik m'n baan houd... Ik vind het heerlijk om overdag met m'n meisje te spenderen, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat ze zoveel leert ook op het kdv, zeker op sociaal gebied.
Ik had vannacht gedroomd dat ik al ging bevallen! Er was geen dokter of verloskundige bij en geen kraamhulp. En pas na een dag zou ik borstvoeding gaan geven maar ik ging de dag erna ook gewoon weer werken
En ik belde daarna midden in de nacht naar m'n vk om te zeggen dat ik een dag eerder al was bevallen. En m'n baby was bijna net zo lang als peuter en kon al lopenen dat voor 22 weken!
Maar was dolblij toen ik wakker werd en besefte dat hummel gewoon nog lekker in m'n buik zit
Je bedoelt het vast niet rot, maar ik vind het woord juffie erg denigrerend klinken. Het zijn degelijke, veeleisende banen, juf of leidster zijn op een kdv. /beroepsirritatiequote:Op zondag 12 januari 2014 11:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Er is in de 4 jaar dat L. er zit maar één juffie weggegaan en daar is een nieuwe voor in de plaats gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand die mij gerust kan stellen?Oef, eng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb begrepen dat het door extra doorbloeding wel voor kan komen. Heb het zelf nog nooit gehad.
[ Bericht 11% gewijzigd door Roomsnoes op 12-01-2014 13:09:16 ]
Iemand die mij gerust kan stellen?Ik heb het ook al een paar keer gehad. Ook dat roze slijm de middag erna nog.. Het was overigens wel elke keer daarna weer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Iemand die mij gerust kan stellen?Heb ik ook wel eens. Blijft soms wel tot 24 uur na de seks een beetje bloed komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Bij ons op het KDV noemen de juffen, zichzelf ook "juffies". In het boekje van L. wordt vaak een verhaaltje afgesloten met "liefs de juffies" of "liefs juffie x". Het is dus helemaal niet lullig of denigrerend bedoeld, ik weet gewoon niet beter omdat ze zichzelf zo noemen. Verschilt misschien per regio/KDV?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:43 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet rot, maar ik vind het woord juffie erg denigrerend klinken. Het zijn degelijke, veeleisende banen, juf of leidster zijn op een kdv. /beroepsirritatie
En hoera voor zwangerschapsbroeken! Loop normaal haast altijd in rokjes/jurkjes, maar met -12 deze week wordt dat iets te koud. Komende weken ga ik maar eens de broek aandoen
En 12 weken vandaag, dus vanaf morgen zijn alle kwaatjes weg, joehee
Oh, haha, dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 12 januari 2014 13:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Bij ons op het KDV noemen de juffen, zichzelf ook "juffies". In het boekje van L. wordt vaak een verhaaltje afgesloten met "liefs de juffies" of "liefs juffie x". Het is dus helemaal niet lullig of denigrerend bedoeld, ik weet gewoon niet beter omdat ze zichzelf zo noemen. Verschilt misschien per regio/KDV?
Op mijn oude werk hadden we een kindje die werd altijd met de nachtluier nog om gebracht... Want dan verschoonde wij wel.... En een kindje waarbij de haartjes nog helemaal in de war zaten... Vind dat ook niet helemaal normaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Och, ik kreeg een keer het "compliment" dat L. altijd zo lekker fris rook als ze haar verschoonden. Ik was dus elke ochtend even haar toet en billen voor ik haar wegbreng naar het KDV. Maar er schijnen dus echt kindjes te zijn waar de juffen echt onpasselijk worden van de lucht die vrijkomt bij het verschonen van een luier. Ik snap serieus niet dat ouders hun kinderen zo wegbrengen.
Helemaal mee eens! T kan altijd een keer gebeuren, ouders hebben zich verslapen, kind uit bed geplukt en nog geen schone luier, geen probleem.. Maar standaard... Tja!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
OMG! Bij ons staat in de huisregels: kinderen worden met een schone luier gebracht en gaan met een schone luier weg. Kortom, als je binnenkomt met een poepluier moet je die als vader/moeder daar nog even verschonen voor je weggaat. En al heeft het kindje volle een plas/poepluier bij het halen dan verschonen de juffen die. Prima regel en niet meer dan normaal toch?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Och, ik kreeg een keer het "compliment" dat L. altijd zo lekker fris rook als ze haar verschoonden. Ik was dus elke ochtend even haar toet en billen voor ik haar wegbreng naar het KDV. Maar er schijnen dus echt kindjes te zijn waar de juffen echt onpasselijk worden van de lucht die vrijkomt bij het verschonen van een luier. Ik snap serieus niet dat ouders hun kinderen zo wegbrengen.
Waar ik zelf aan dacht bij het kopen van een boek, is dat qua veiligheidsdingen de "regels" in USA (waar dit boek geloof ik geschreven is) anders zijn dan in NL/Europa. Kan handig zijn om in je achterhoofd te houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:25 schreef Dyre het volgende:
KimLekker even een huilbui kan soms heel erg opluchten. (en dan krijgt vriend misschien door dat hij het wat serieuzer moet nemen
)
Ik voel me als complete mamma-newbie een beetje verplicht om tenminste 1 boek aan te schaffen over baby's eerste jaar, om de paniekaanvallen die ik nu af en toe heb over hoe ik in vredesnaam een kind op moet voeden een beetje in te perken
En dan bedoel ik echt gewoon basic en praktische zaken zoals waar ik op moet letten bij de aanschaf van matrasjes en slaapzakjes, hoeveel een baby drinkt op een dag en wanneer ik bij moet gaan voeden, wanneer kan een baby zelf draaien? Of zitten? Dat soort dingetjes.
Veel van die dingen zal ik wel van de kraam leren, en veel is natuurlijk ook hier terug te vinden, maar een boek om af en toe in te bladeren lijkt me ook wel handig.
Ik kwam zelf deze tegen:
http://www.bol.com/nl/p/baby-s-eerste-jaar/1001004011248968/
Maar misschien hebben jullie wel betere tips?
(de ... voor Dummies-boeken vind ik over het algemeen echt verschrikkelijk)
Gaaf, heel voorzichtig van harte!!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
Een hele voorzichtige, hele prille hoi
echt heel pril hoor! Maar toch, dat tweede streepje was duidelijk
.
Ik vind dat een afschuwelijk boekquote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Theeleuter het volgende:
Kijk ook eens naar oei, ik groei. Best een leuk boek en weet je een beetje wat je aan ontwikkelingen kan verwachten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
+1quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind dat een afschuwelijk boek, de afgelopen jaren heb ik in mijn omgeving net iets te vaak "Sja, maar hij heeft nu eenmaal een sprongetje" gehoord *brrr*.
AAAH! Hoi!!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
Aaaaaaaah! Wat tof!!! Gefeliciteerd! Toch helemaal zelf gelukt dus!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
.
Ja, dat is helemaal nieuw voor mijquote:Op zondag 12 januari 2014 20:09 schreef Kyara het volgende:
Soesa, gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat het weer zelf gelukt is.*O*![]()
En hoe voelt dat nu? Zo'n 2e streepje?
Ja precies, je allereerste 2 streepjes. Maar wel fijn dat je dit ook zo mee mag makenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal nieuw voor mij. Voelt spannend!
Even in [ sub] want een voorzichtje jubelquote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
Ja, heel tofquote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja precies, je allereerste 2 streepjes. Maar wel fijn dat je dit ook zo mee mag maken
In principe kun je al die info allemaal net zo makkelijk terugvinden op diverse foraquote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef Dyre het volgende:
Hm....die 'Oei, ik groei'-boekjes zijn misschien ook wel wat.... Ik heb nooit echt verder gelezen omdat die titel mij een beetje truttig overkwam, (ik hou niet zo van die boeken waarin de baby zichzelf ik noemt alsof hij de moeder wel even leert hoe het moet) maar nu ik zo'n inkijkexemplaar inlees klinkt het wel interessant
![]()
Ik ga ze allebei bestellen denk ik, de combinatie van praktische zaken en ontwikkeling is zo wel redelijk gedekt het eerste jaar
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Even in [ sub] want een voorzichtje jubel![]()
Waaaaaah!Gaaf
![]()
Echt heel tof nieuws
![]()
Dat reken ik de mensen zelf aan en niet het boek.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind dat een afschuwelijk boek, de afgelopen jaren heb ik in mijn omgeving net iets te vaak "Sja, maar hij heeft nu eenmaal een sprongetje" gehoord *brrr*.
Ik weet alleen dat ik altijd al een dag of drie, vier voor mijn NOD positief testte (en dat was een behoorlijk duidelijk streepje ook). Verder kan ik je echt niet helpen, /noobquote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]![]()
Meteen een vraagje. Ik zit nu op. 10 dagen dpo maar ik heb toch al een duidelijk zichtbaar streepje oké! al meerdere
gezien vandaag. Dat is wel snel toch? Ik denk dat ik ivm mijn onregelmatige cyclus meteen morgen maar ff het zhs ga bellen.
LE
Ik ben ook zo'n noobquote:Op zondag 12 januari 2014 20:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
gezien vandaag. Dat is wel snel toch? Ik denk dat ik ivm mijn onregelmatige cyclus meteen morgen maar ff het zhs ga bellen.
LE
Ik weet alleen dat ik altijd al een dag of drie, vier voor mijn NOD positief testte (en dat was een behoorlijk duidelijk streepje ook). Verder kan ik je echt niet helpen, /noob
Nah joh, je kunt nooit zó super ver zijn. Ik was dit keer onverwacht zwanger, en volgens mij ben ik er echt maar een week later ofzo achter gekomen dan wanneer ik normaal gesproken zou hebben getest. En jij was bewust bezig ook nog, dus daar zal niet veel meer dan een halve week tot een week in zitten, lijkt me.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n noob
Ah, top, ik ben geloof ik weer 'bang' dat ik weer per ongeluk al heel ver ben. Morgen maar gewoon even bellen en testen
Nee, dat is ook zoquote:Op zondag 12 januari 2014 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nah joh, je kunt nooit zó super ver zijn. Ik was dit keer onverwacht zwanger, en volgens mij ben ik er echt maar een week later ofzo achter gekomen dan wanneer ik normaal gesproken zou hebben getest. En jij was bewust bezig ook nog, dus daar zal niet veel meer dan een halve week tot een week in zitten, lijkt me.
Woohoo, samen zwanger
Jaaaaaaa wat goehooooooeeedddd!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
Ik kreeg die vraag van een collega. "Nee joh, die IUI-behandelingen waren voor de lol"!quote:
Ja laten we heel fok bezwangeren met mijn testenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja![]()
! Jouw testen rulen! Als alles goed gaat hier dan schuif ik ze weer door
Oh die eerste vraag heb ik zelfs een aantal keer van relatief onbekenden gehad dus reken er maar op dat je die vraag nog vaker gaat krijgenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:57 schreef Ongeduldig het volgende:
Gefeliciteerd Soesa!
Van 'Oei' is toch allang bewezen dat wat daarin staat onzin is?
Vandaag een paar hele brutale vragen gekregen van familie... "Was het gepland??" "Hoe lang waren jullie bezig voordat het lukte dan??" Gaat je niks aan zeg!
Ik zie jou en Soesa nu overal strooien met die testen...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja laten we heel fok bezwangeren met mijn testenvind het zo tof voor je! Ik ga nu heel hard duimen dat alles goed gaat
Goed voornemenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja laten we heel fok bezwangeren met mijn testenvind het zo tof voor je! Ik ga nu heel hard duimen dat alles goed gaat
Hier ook! Heb gisteravond en vandaag de hele dag gestreken. Ik strijk echt nooit, maar babyspul moet blijkbaar gestreken wordenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Bolletje... het volgende:
Sorry, wilde even zeggen dat mijn hormonen heeeel blij zijn!
Kamertje is zo goed als klaar en manlief heeft vanmorgen als verrassing de box in elkaar gezet en het boxkleed en mobiel erin gedaan en ik en mijn hormonen zijn zo blij![]()
![]()
En het is belachelijk vroeg maar dat kan mij lekker niets schelen!!
Mooi!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Ongeduldig dat zou ik nooit durven! Ze zouden zich moeten schamen!
Coco en Mo, dit hier:
[ afbeelding ]
De oprecht geïnteresseerden vind ik ook heel leuk hoor, maar de mensen die anders bijna nieteens gedag zeggen en nu ineens moeten weten hoe het gaat kan ik niet zo goed tegen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Chanty het volgende:
Mooi kamertje!
Ik vind het wel leuk dat mijn collega's vaak vragen hoe het gaat, hoe ver ik ben en opmerkingen maken over mijn buik. Maar ik zit nog steeds in mijn omg-ik-ben-echt-zwanger-fase en heb hele lieve collega's die oprecht geïnteresseerd zijn en eerder ook meeleefden toen we Nog aan het dokteren waren.
Ik kan er ook weinig mee. Ik doe gewoon niet aan sprongetjes en mijn kinderen dus ook nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Burdie het volgende:
Ik vind dat een afschuwelijk boek , de afgelopen jaren heb ik in mijn omgeving net iets te vaak "Sja, maar hij heeft nu eenmaal een sprongetje" gehoord *brrr*.
Ik heb dit boek ; de zwangerschaps info tot nu toe is leuk om te lezen. Over het opvoedgedeelte kan ik nu nog niets zeggenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig mee. Ik doe gewoon niet aan sprongetjes en mijn kinderen dus ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontzettend leuk en leerzaam boek over de ontwikkelingsspychologie van kinderen van 0 - 4 jaar
(en nee, ik heb geen aandelen)
Oeh, goeie! Net ook even gedaanquote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG ik heb mij net ingeschreven voor kraamzorg...
Dat heb ik ook ophangen! Zoiets althans. Maar geborduurd schilderij van M., door zijn moeder voor hem geborduurd.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn ouders kwamen vanmiddag op bezoek voor man zn verjaardag (morgen) en brachten het kabouter wandkleed mee, heeft mijn oma nog geborduurd en heeft bij mij en zus op de babykamer gehangen. En nu dus voor ukkie![]()
Fijnquote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Trouwens geen bloed/afscheiding meer gezien!
Ik vind het zo grappig dat volgens dat schema je kind bijna continu in een sprongetje zit (of de aanloop ernaartoe, of de nasleep), dus als je kind dan een keer niet lekker in z'n vel zit, dan is dat wel fijne houvast natuurlijk, "sprongetje!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig mee. Ik doe gewoon niet aan sprongetjes en mijn kinderen dus ook niet
Ik vraag me dan altijd af of je daar zelf dan niet ook naar handelt. "oh er komt een sprongetje aan dus.... "quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind het zo grappig dat volgens dat schema je kind bijna continu in een sprongetje zit (of de aanloop ernaartoe, of de nasleep), dus als je kind dan een keer niet lekker in z'n vel zit, dan is dat wel fijne houvast natuurlijk, "sprongetje! "
Oh, dat zal ook nog vastquote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of je daar zelf dan niet ook naar handelt. "oh er komt een sprongetje aan dus.... "
Goed boek ja. How2talk2kids en raising boys zijn ook fijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Voor dreumessen/peuters vond ik "the happiest toddler on the block" heel inspirerend. Het boek bestaat ook voor babies, maar die heb ik nog niet gelezen.
Goed te horen dat die sprongetjes een keuze zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Goed boek ja. How2talk2kids en raising boys zijn ook fijn.
Die laatste kan ik je zeker aanraden
.
Mensen waar je normaal niet mee praat daar zou ik ook niet goed weten wat ik ertegen moet zeggen. Alsof je ineens wel de moeite waard bent om mee te praten nu je zwanger bentquote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
De oprecht geïnteresseerden vind ik ook heel leuk hoor, maar de mensen die anders bijna nieteens gedag zeggen en nu ineens moeten weten hoe het gaat kan ik niet zo goed tegen.
Er is zelfs iemand (type wandelende krant) die me gewoon midden op de afdeling aan een soort kruisverhoor onderwierp met vragen als: hoeveel ben je aangekomen? Hoe is het met je bloeddruk? De derde keer dat dat gebeurde reageerde ik nogal kortaf en nu vraagt ze alleen nog aan mijn collega's hoe het met me gaat. Al vind ik dat al helemaal vreemd.
Oh de tweede zal ik s Googlenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef laziness het volgende:
E
[..]
Goed boek ja. How2talk2kids en raising boys zijn ook fijn.
Die laatste kan ik je zeker aanraden
.
http://www.bol.com/nl/p/r(...)en/1001004006039980/quote:
Ik niet, maar sinds ik zwanger ben, ben ik me pas echt gaan realiseren hoeveel troep en onzin we bewaart hebben. En voor mijn gevoel bewaren we nu nog steeds teveel maar soit... dat gaat dan wel weer een andere weggooironde wegquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef Burdie het volgende:
Dat klinkt heerlijk, Chanty! Ik houd van opruimen en dingen weggooien.
.
Ja erg he, wat een spullen een mens kan hebben...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik niet, maar sinds ik zwanger ben, ben ik me pas echt gaan realiseren hoeveel troep en onzin we bewaart hebben. En voor mijn gevoel bewaren we nu nog steeds teveel maar soit... dat gaat dan wel weer een andere weggooironde weg
.
Oh my, wat tof!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
STERRENPAKJEquote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
dat de baby er is! kijk maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:00 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dat de baby er is! kijk maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zware bevalling gehad?
![]()
Wat een mooi mannetje heb je toch! Gaaf dat je er nog zo'n leukerd bij krijgt!
[..]
dat de baby er is! kijk maar!Whahaha verdorie ik trap er nog bijna in ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi kereltje heb je eruit geperst... jaren geleden
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
[..]
dat de baby er is! kijk maar!Haha, ik verwachtte een pasgeboren baby te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
viel reuze meequote:
thanksquote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef Musique het volgende:
Wat een mooi mannetje heb je toch! Gaaf dat je er nog zo'n leukerd bij krijgt!
Dreambaby, ik ga daar ook eens naar kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:32 schreef StefanieV het volgende:
Ik vond het niet veel goedkoper da Dreambaby. Is wel Belgisch natuurlijk.. Maar voor het minieme prijsverschil rij ik niet tot in Nederland..
Babydump schijnt de goedkoopste te zijn, als je alle 'grote' babywinkels met elkaar op prijs vergelijkt. Maar alle babyzooi is duur. Zoek je iets specifieks?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit nu te kijken op de site van baby-dump. Iemand zei dat babyspullen daar stukken goedkoper zijn.
Het valt me vies tegen
Lang leve MP.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dreambaby, ik ga daar ook eens naar kijken.
We hadden van het weekend een mutsy kinderwagen gezien in een babywinkel. Dezelfde prijs als bij babydump, maar in de winkel kreeg je bij de kinderwagen wel een cadeaubon van 150 euro. DAn is de keus toch wel snel gemaakt
Ze hebben laagste prijs garantie, dus als 't ergens anders goedkoper is krijg je altijd het prijsverschil terugquote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit nu te kijken op de site van baby-dump. Iemand zei dat babyspullen daar stukken goedkoper zijn.
Het valt me vies tegen
Nee, eigenlijk niet. Ik was benieuwd naar wat ze hadden en de prijzen natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef Burdie het volgende:
Dot mag niet meer shoppen voorlopig.
Twinkle een goede nekplooimeting.
[..]
Babydump schijnt de goedkoopste te zijn, als je alle 'grote' babywinkels met elkaar op prijs vergelijkt. Maar alle babyzooi is duur. Zoek je iets specifieks?
Die van Anja Geertsma muurschilderingen toevallig? Die heb ik op facebook voorbij zien komen. Zij is echt geweldig!quote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik was benieuwd naar wat ze hadden en de prijzen natuurlijk![]()
Ik denk dat het ook veel MP zal worden hier. Er staan zoveel mooie en goed onderhouden spullen op!
Ik kwam trouwens laatst een site tegen van een vrouw die muurschilderingen maakt voor baby en kinderkamers. Ohhhhhh![]()
![]()
![]()
Ja die ja!quote:Op maandag 13 januari 2014 12:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die van Anja's muurschilderingen toevallig? Die heb ik op facebook voorbij zien komen. Zij is echt geweldig!
Ik ben ook helemaal verliefd op haar werk! En ik vind het zelf niet eens zo duur. ¤35 euro per uur geloof ikquote:
Er is ook op fok iemand die dat doet (Innepin), zie http://www.polletjepree.nl/quote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam trouwens laatst een site tegen van een vrouw die muurschilderingen maakt voor baby en kinderkamers. Ohhhhhh![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook erg meevallen. Voor hoe het uiteindelijk wordt zekerquote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal verliefd op haar werk! En ik vind het zelf niet eens zo duur. ¤35 euro per uur geloof ik
Wij 103kmquote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg meevallen. Voor hoe het uiteindelijk wordt zekerJammer genoeg woon ik meer als 100 km van haar woonplaats vandaan en ze gaat tot 100 km....
Ik ook 103 km! Uit Rotterdam toevallig?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wij 103km
Vraag me af of ze daar moeilijk over zou doen
Vind het toch iets minder eigenlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is ook op fok iemand die dat doet (Innepin), zie http://www.polletjepree.nl/
Haha toevallig wel ja. Maar ik zit nog eens op routeplanner te kijken.. Als je kiest voor kortste route ipv snelste route is het 92kmquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook 103 km! Uit Rotterdam toevallig?
Ik ook, maar stiekem ben ik dan ook echt heeeelemaal verliefd op die Anja dr creatiesquote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind het toch iets minder eigenlijk
Oeh!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha toevallig wel ja. Maar ik zit nog eens op routeplanner te kijken.. Als je kiest voor kortste route ipv snelste route is het 92km
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Burdie het volgende:
Pssst
OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 57
Ik weet niet of je in de buurt woont, maar in Sliedrecht zit Baby en Tienerwinkel, die hebben vaak ook mooie aanbiedingen: http://www.babyentiener.nl/quote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het valt me vies tegen
Daar wil ik eigenlijk ook wel naartoe, maar ik zag gemixte reacties op internet. Sommige vonden het heel leerzaam en anderen vonden er niks aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef Burdie het volgende:
Niks mis mee toch?Enthousiast is goed
Ik heb vanavond partner-avond van de pufclub, gaat mijn man ook leren hoe dat moet
Ik woon er wel een beetje in de buurt. Zal eens kijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in de buurt woont, maar in Sliedrecht zit Baby en Tienerwinkel, die hebben vaak ook mooie aanbiedingen: http://www.babyentiener.nl/
Het puffen is maar een klein deel van de hele cursusquote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daar wil ik eigenlijk ook wel naartoe, maar ik zag gemixte reacties op internet. Sommige vonden het heel leerzaam en anderen vonden er niks aan.
Hoe ervaar jij het?
Die zit overigens ook in capelle.. Is dichterbij denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik woon er wel een beetje in de buurt. Zal eens kijken
Dat klinkt wel goed! Ik zie nu net dat ze bij de VK ook cursussen organiseren. Zal eens een foldertje meepikkenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het puffen is maar een klein deel van de hele cursus. Ik vind het eigenlijk wel heel nuttig en gezellig. We krijgen elke les een stuk theorie over de bevalling, en daarna wat oefeningen. Je leert bijvoorbeeld welke spieren je wel, en welke je beter niet kunt gebruiken. En we oefenen verschillende ademhalingstechnieken.
En we doen elke week even een rondje 'hoe gaat het nu', dus je kunt gelijk je ei kwijt en ervaringen delen. Omdat we allemaal in februari of maart zijn uitgerekend en dus redelijk gelijk lopen, is dat heel nuttig en is er veel herkenning. En dat is ook weer gezellig.
Als iedereen straks bevallen is, hebben we nog zes lessen 'na-gym', waarin je weer ervaringen kunt delen over het moeder-zijn, over je baby, maar waarin je ook geleerd wordt hoe je het beste kunt herstellen van de bevalling, je bekkenbodemspieren kunt trainen, wanneer je weer mag beginnen met buikspieroefeningen (en hoe), etc.
Ik denk wel dat heel veel afhangt van degene die de cursus geeft, dus het kan geen kwaad een beetje rond te vragen in je omgeving.
Ik zie dat we een cadeaubon van 150 krijgen als we die kinderwagen kopen. Hetzelfde dus als in de babywinkel. Maar ze hebben daar zoveel meer keus zie ik al, dus misschien kopen we m daar welquote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die zit overigens ook in capelle.. Is dichterbij denk ik
Wij hebben daar de babykamer en kinderwagen gekocht. Bij de kinderwagen zat een actie dat je een waardebon van 210 euro kreeg die vrij te besteden was, dus die hebben we gebruikt voor de babykamer
Ik vind Anja echt zo'n huismoeke-met-kort-haar, 'doe maar lekker gek, hihi'-naamquote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ook, maar stiekem ben ik dan ook echt heeeelemaal verliefd op die Anja dr creaties![]()
![]()
Mutsy IGO maar welke kleur moeten we nog even uitvechtenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind Anja echt zo'n huismoeke-met-kort-haar, 'doe maar lekker gek, hihi'-naam, maar ze maakt idd leuke dingen
.
Sunshine, welke Mutsy heb je op 't oog?
Heb je de kleuren al in de winkel bekeken? Wij hadden hetzelfde probleem met de quinny moodd. Ik wilde paars en mn vriend rood. Uiteindelijk vonden we beide kleuren in de winkel niet mooi, nu hebben we een zwarte met wit framequote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mutsy IGO maar welke kleur moeten we nog even uitvechtenIk vind de turquoise mooi en vriend de paarse
Klopt ja, volgens mij is ze dat ook wel, als ik zo die fb posts wel eens voorbij zie komenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind Anja echt zo'n huismoeke-met-kort-haar, 'doe maar lekker gek, hihi'-naam, maar ze maakt idd leuke dingen
.
Sunshine, welke Mutsy heb je op 't oog?
Lite iddquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef Burdie het volgende:
De lite of comfort? Wij hebben de lite, in het donkergrijs, mooi ding.
Wegens gebrek aan baby staat 'ie hier vooral heel erg in de wegquote:
Turquoise hebben we in de winkel gezien en die paarse alleen op zo'n stoffen kleurenvelletje... Op zich ook geen probleem mocht een een paarse worden. Vind dat allebei de kleuren wel unisex zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je de kleuren al in de winkel bekeken? Wij hadden hetzelfde probleem met de quinny moodd. Ik wilde paars en mn vriend rood. Uiteindelijk vonden we beide kleuren in de winkel niet mooi, nu hebben we een zwarte met wit frame
Wat mij opviel is dat de bak vrij hoog is. Wij zijn allebei vrij lang, dus zoiets is wen een must. En met het inklappen is hij toch erg compact. Heel handig aangezien we geen grote auto hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan baby staat 'ie hier vooral heel erg in de weg.
Maar vooralsnog vind ik hem heerlijk soepel rijden, en heel mooi.
Dat was inderdaad voor ons ook een vereiste, wij zijn ook alletwee erg lang. En de bak is redelijk grootquote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat de bak vrij hoog is. Wij zijn allebei vrij lang, dus zoiets is wen een must. En met het inklappen is hij toch erg compact. Heel handig aangezien we geen grote auto hebben
Inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad voor ons ook een vereiste, wij zijn ook alletwee erg lang. En de bak is redelijk groot.
Ik heb idd de vorige versie gekocht via MP, maar die nieuwe zou ik ook wel graag willen hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
InderdaadEen prachtding.
Van te voren hadden we marktplaats als optie voor een kinderwagen, maar ik deze nu heb gezien ben ik verkochtEn het hoort volgens de verkoopster bij de nieuwe collectie. Dat kan wel kloppen want op MP staat ie nog niet tweedehands.
Stukadoor langs laten komen?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdomme, ik wil muurschilderingen! Maar de muren in het kamertje zijn allemaal gestuct met grove korrels..
Fijn dat hij jou ook zo goed bevaltquote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb idd de vorige versie gekocht via MP, maar die nieuwe zou ik ook wel graag willen hebbenIk vond het vooral erg praktisch eruit zien dat je de buggy-inzet mee in kunt klappen als je hem opvouwt. En ik vind het (ook bij mijn oude versie) fijn dat je de hele bovenkant losmaakt van het onderstel, want nu kan ik het onderstel in de schuur stallen en de bak handig aan de duwstang mee naar binnen nemen waar het lekker warm is
Wij hebben het idd laten stucen omdat ik de muren ook niet mooi glad vondquote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdomme, ik wil muurschilderingen! Maar de muren in het kamertje zijn allemaal gestuct met grove korrels..
Ik kan nergens echt prijzen vinden daarvoor, en ben zo bang dat dat erg duur wordquote:
En rondbellen voor offertes is eng?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kan nergens echt prijzen vinden daarvoor, en ben zo bang dat dat erg duur word
Wij betalen zo'n 10-15 euro/m2 voor de muren en 20 euro/m2 voor het plafond.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kan nergens echt prijzen vinden daarvoor, en ben zo bang dat dat erg duur word
Wat gaaaaaaff!!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij hebben het idd laten stucen omdat ik de muren ook niet mooi glad vondZo veel beter
En vervolgens hebben we deze afbeelding erop geschilderd (zonder achtergrond en het grote meisje en het kleine meisje hebben we een jongetje van gemaakt); http://www.fact.co.uk/med(...)neighbor-totoro.jpeg
Zucht.. Mag ik vragen waarom je zo vreemd op me reageert? Heb ik iets misdaan ofzo? Zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
En rondbellen voor offertes is eng?
Ik beantwoord hem even in dit topic: OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 57quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat gaaaaaaff!!
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe groot de kamer is en of het stucen duur was?
Nee hoor, maar je komt (op mij) vaak over alsof alles moeilijk is, of Heel Erg Verschrikkelijk Rampzalig (door dequote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zucht.. Mag ik vragen waarom je altijd zo vreemd op me reageert? Heb ik iets misdaan ofzo?
Ps. Ik heb (licht) autisme, dus ja, dat is voor mij moeilijk![]()
Diequote:Op maandag 13 januari 2014 14:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je komt (op mij) vaak over alsof alles moeilijk is, of Heel Erg Verschrikkelijk Rampzalig (door desmilies overal bij, bijvoorbeeld) ) terwijl het leven echt niet zo ingewikkeld is, gewoon een kwestie van bedenken wat je wilt en dat doen. We zijn allemaal maar mensen, en de meesten van ons bijten niet
.
Maargoed, een stucadoor kan je ook mailen, of misschien kan je man anders een rondje bellen.
Ok, dequote:Op maandag 13 januari 2014 14:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dieis dan naar mijn beleving minder dramatisch. En ik snap ook niet echt wat er dan nog meer verschrikkelijk rampzalig is.. Maargoed, blijkbaar kom ik dan zo over.
Ik ben juist iemand die zich meestal niet snel zorgen maakt om ietswat overigens ook niet altijd even goed word ontvangen
[..]
dat de baby er is! kijk maar!You had me fooled!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens: Meld! Nog steeds niks meer dan af en toe een klein beetje voorpret.
Excuus daarvoor dan, want zo is het inderdaad niet bedoeld.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ok, deis in mijn beleving de meest dramatische smilie die we hebben hier op fok. Ik ken 'm vooral uit topics over miskramen, ernstige ziektes, mensen die zijn overleden, en dergelijke.
Maargoed, terug ontopic.
Als je er nou een echt pretje van maakt, blijft het daar misschien niet bijquote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
You had me fooled!![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
You had me fooled!![]()
Lucky bum! Hier is het al meer dan een week aan de gang. En het schijnt helemaal niks te zeggen over een ophande zijnde bevalling. Zul je zien, heb ik straks 8 weken lang voorwerk gehad en moet de bevalling alsnog worden ingeleidquote:
Kan je vast wennen...quote:Op maandag 13 januari 2014 14:48 schreef DJMomo het volgende:
Nu enorm charmant rood en gezwollen down under.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |