Daaromquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad een joggingbroek mee, het is toch maar een klein eindje naar de auto.
 Ik las in de Ouders van nu oid iemand die haar vriend zelfs ging leren hoe hij haar haar moest steilen, want ze wilde niet met pluishaar op de fotos
 Ik las in de Ouders van nu oid iemand die haar vriend zelfs ging leren hoe hij haar haar moest steilen, want ze wilde niet met pluishaar op de fotos  

Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
DaaromIk las in de Ouders van nu oid iemand die haar vriend zelfs ging leren hoe hij haar haar moest steilen, want ze wilde niet met pluishaar op de fotos

Mijn haar is ook zo lang dat ik er continue op lig in bed, dus ik doe het altijd in een frotknot bovenop mijn hoofd. Misschien idd vriendlief eens leren hoe hij dat doet, want ik gooi altijd mn haar helemaal naar voren, maar dat is misschien niet zo handig met weeenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:56 schreef Kursor het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.

Goeie tipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:56 schreef Kursor het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.

Ik hoop maar dat die mevrouw zo aardig is dat ze 'm ook wil verzenden.
 Ik hoop maar dat die mevrouw zo aardig is dat ze 'm ook wil verzenden.

#happyhormones
  #happyhormones

Ongeveer hetzelfde als wij het de vorige keer hebben gedaan; ik doe preselectie, daaruit kiest m.
 Ongeveer hetzelfde als wij het de vorige keer hebben gedaan; ik doe preselectie, daaruit kiest m. !
 !

Gewoon comfi maar toch niet meteen te slonzig/pyjama-ig. Kijkt niemand vreemd van op hoor!
 Gewoon comfi maar toch niet meteen te slonzig/pyjama-ig. Kijkt niemand vreemd van op hoor!

Werkt perfect, nu heeft mijn man ook het geduld van een goudvis, dus samen alles bekijken is geen optiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thee ook al kaartje gekozenOngeveer hetzelfde als wij het de vorige keer hebben gedaan; ik doe preselectie, daaruit kiest m.

Misschien moet ik nog even een tijgerprint-badjas halen om het af te maken
 Misschien moet ik nog even een tijgerprint-badjas halen om het af te maken  

Ik heb een poezenonesie. Maar dat vind ik toch echt net te ver gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Dot. het volgende:
Ik had met kerst een nette pyjama gevraagd voor in het ziekenhuis, komt mijn zus aanzetten met een zebraprintpyjamaMisschien moet ik nog even een tijgerprint-badjas halen om het af te maken

De eerste waar hij mee kwam (plaatje althans, zelf verbouwd tot ons kaartje)
 De eerste waar hij mee kwam (plaatje althans, zelf verbouwd tot ons kaartje)

Hoewel het nog véél te vroeg is speur ik nu ook al regelmatig kaartjessites afquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef DJMomo het volgende:
Hier heeft vent juist t kaartje uitgezocht.De eerste waar hij mee kwam (plaatje althans, zelf verbouwd tot ons kaartje)
 Er is zóveel keus niet normaal
 Er is zóveel keus niet normaal 

Picsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een poezenonesie. Maar dat vind ik toch echt net te ver gaan
Haha thee, herkenbaar! Wel tof dat hij zo bezig is met het wiegje

Goed idee! Die gaan mee in DE tasquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bolletje, ik vind (een leuke) joggingbroek met een topje + vestje ideaal voor in t ziekenhuisGewoon comfi maar toch niet meteen te slonzig/pyjama-ig. Kijkt niemand vreemd van op hoor!

Hoop idd dat 't met de acupunctuur weer snel weg is!
 Hoop idd dat 't met de acupunctuur weer snel weg is! 

hihi. We gaan het zien!
 hihi. We gaan het zien! 

Het doel was wel het kamertje deze maand af te krijgen maar vrees dat dat niet gaat lukken. Vriend zei; even kijken wat er achter deze gipsplaten zit, blijkt er dus niets van isolatie achter te zitten maar meteen het dak
 Het doel was wel het kamertje deze maand af te krijgen maar vrees dat dat niet gaat lukken. Vriend zei; even kijken wat er achter deze gipsplaten zit, blijkt er dus niets van isolatie achter te zitten maar meteen het dak   Dus besloten toch maar alles goed te isoleren, wat wel een hoop werk is.
  Dus besloten toch maar alles goed te isoleren, wat wel een hoop werk is.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |