abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135355710
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik neem inderdaad een joggingbroek mee, het is toch maar een klein eindje naar de auto.
Daarom :) Ik las in de Ouders van nu oid iemand die haar vriend zelfs ging leren hoe hij haar haar moest steilen, want ze wilde niet met pluishaar op de fotos :X
pi_135355884
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Daarom :) Ik las in de Ouders van nu oid iemand die haar vriend zelfs ging leren hoe hij haar haar moest steilen, want ze wilde niet met pluishaar op de fotos :X
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.
pi_135356184
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:56 schreef Kursor het volgende:

[..]

Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.
Mijn haar is ook zo lang dat ik er continue op lig in bed, dus ik doe het altijd in een frotknot bovenop mijn hoofd. Misschien idd vriendlief eens leren hoe hij dat doet, want ik gooi altijd mn haar helemaal naar voren, maar dat is misschien niet zo handig met weeen :)
pi_135356218
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:56 schreef Kursor het volgende:

[..]

Goeie tip ^O^

Gelukkig heeft manlief vroeger zelf ook lang haar gehad dus dat vlechten lukt wel
S. 2014
J. 2016
pi_135356394
Mijn man krijgt al geen staartje in het haar van L, dus laat staan in mijn haar. :D
Och, ik doe het er wel mee. Boeiend hoe mijn haar zit... thuis doe ik het wel weer goed. :)

Ik heb een baalmoment. Ik had een Easywalker wiegbakje via MP gekocht. Blijkt het net een ander model dan degene die we al hebben en nu willen mijn hormonen een ander bakje. :( :(
Gelukkig was mijn zusje het wel met me eens toen ik liet zien hoe beide bakjes naast elkaar op de wagen staan.
En nu heb ik op een andere advertentie gereageerd, alleen is het in Flevoland en alleen ophalen. -O- Ik hoop maar dat die mevrouw zo aardig is dat ze 'm ook wil verzenden.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 15:59:05 #56
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135357798
Ik denk dat ik ook lekker een joggingbroek aan trek naar huis! Iemand nog tips wat fijn is om te dragen in het ziekenhuis tijdens en na bevalling? Wij moeten ivm medicatie sowieso 2 dgn blijven!

Oh Nikki wat balen, hoop dat de Flevo mevrouw lief is! :*
doei
pi_135358190
Ik ga m'n haar in een knot doen tijdens de bevalling, vorige keer ook zo gedaan. Haren waren wel best nat op het eind, maar ja. Gebruik ook een stijltang om het netjes in model te krijgen maar daar denk je toch niet aan als je net je baby hebt gekregen? :D
Lekker belangrijk dan.
pi_135360580
Och jee, moet ook nog bedenken hoe ik mn haar doe tijdens en na de bevalling en wat ik aan doe terug naar huis :D

Het kamertje is in elkaar gezet en alles staat op z'n plek en de box staat beneden.
De eerste 2 babywasjes zijn klaar en 1 van de 3 gordijntjes hangt al O+ #happyhormones
pi_135360826
Kort haar ftw! :+
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:35:28 #60
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135360931
Meld!
Hier vandaag het hele huis opgeruimd en grondig gepoetst!
VL had het idee wat last van voorwerk te hebben. Spannend!
pi_135363666
Oeh inderdaad spannend NoBoNo! Houd ons op de hoogte ;)
pi_135364679
Enf, ja he?? Ik sta al ongeveer in t midden :o

Leuk mo, geboortekaartjes gekozen :)

Ach burdie, een keertje offline kan altijd. Als het een ict bedrijf was oid, had ik het kwalijker gevonden :+
pi_135364949
Nikki, de vluchtkoffer! Dan wordt het echt zo echt O+

Thee ook al kaartje gekozen :) Ongeveer hetzelfde als wij het de vorige keer hebben gedaan; ik doe preselectie, daaruit kiest m.

Kwis, dat getrappel is ook O+ !

Enf, 20 weken echo! Zeker spannend :Y
Die van jullie gaat dus over naar een nieuw bedje?

Ik ga ook lekker voor joggingbroek in de tas! Sowieso, huispak/joggingbroek O+
pi_135365078
Bolletje, ik vind (een leuke) joggingbroek met een topje + vestje ideaal voor in t ziekenhuis :Y Gewoon comfi maar toch niet meteen te slonzig/pyjama-ig. Kijkt niemand vreemd van op hoor!
pi_135365183
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

Thee ook al kaartje gekozen :) Ongeveer hetzelfde als wij het de vorige keer hebben gedaan; ik doe preselectie, daaruit kiest m.

Werkt perfect, nu heeft mijn man ook het geduld van een goudvis, dus samen alles bekijken is geen optie _O-

Zelfde gedaan met wieg, hij had 3 keuzes. Heeft nu al meerdere keren verzuchtend gezegd het wiegje zo mooi te vinden. Wist niet dat hij dat in zich had O+
pi_135365194
Ik had met kerst een nette pyjama gevraagd voor in het ziekenhuis, komt mijn zus aanzetten met een zebraprintpyjama :') Misschien moet ik nog even een tijgerprint-badjas halen om het af te maken :P
pi_135365272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Dot. het volgende:
Ik had met kerst een nette pyjama gevraagd voor in het ziekenhuis, komt mijn zus aanzetten met een zebraprintpyjama :') Misschien moet ik nog even een tijgerprint-badjas halen om het af te maken :P
Ik heb een poezenonesie. Maar dat vind ik toch echt net te ver gaan :+

Haha thee, herkenbaar! Wel tof dat hij zo bezig is met het wiegje O+
pi_135365560
Hier heeft vent juist t kaartje uitgezocht. O+ De eerste waar hij mee kwam (plaatje althans, zelf verbouwd tot ons kaartje)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135365876
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef DJMomo het volgende:
Hier heeft vent juist t kaartje uitgezocht. O+ De eerste waar hij mee kwam (plaatje althans, zelf verbouwd tot ons kaartje)
Hoewel het nog véél te vroeg is speur ik nu ook al regelmatig kaartjessites af O+ Er is zóveel keus niet normaal :o

Hebben jullie dat plaatje van een ander geboortekaartje gebruikt en aangepast naar een eigen kaartje? Of kwam het plaatje ergens anders vandaan? Mooi plaatje uit een kinderboek bijvoorbeeld lijkt me ook wel wat. Maar hoe zit het dan met rechten enzo?
pi_135366142
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb een poezenonesie. Maar dat vind ik toch echt net te ver gaan :+

Haha thee, herkenbaar! Wel tof dat hij zo bezig is met het wiegje O+
Pics O-)

Ik denk dat nu de babykamer weer voor de baby wordt het wat tastbaarder voor hem wordt. Werkt beter bij mannen.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:43:41 #71
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135366661
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bolletje, ik vind (een leuke) joggingbroek met een topje + vestje ideaal voor in t ziekenhuis :Y Gewoon comfi maar toch niet meteen te slonzig/pyjama-ig. Kijkt niemand vreemd van op hoor!
Goed idee! Die gaan mee in DE tas ;)

En Dot in zebra pyama... :D
doei
pi_135366696
Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg; geboortekaartjes af, kamertjes klaar, namen gekozen, wagen geregeld en wasjes gedaan.... ik krijg het gevoel dat ik ook aan de bak moet :')

Nu met bijna 23 weken is de muur van de baby kamer bijna geisoleerd (dan nog gipsplaten/behangen/verven/etc), we hebben nog geen naam en naar geboortekaartjes of een wagen ben ik nog niet eens op zoek gegaan :X
pi_135366895
Komt vanzelf faz,hormonen doen interessante dingen ;)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:57:16 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135367362
Chanty haha ja, heerlijk zo bezig zijn met die kamertjes O+
Vervelend joh, van de hoofdpijn -O- Hoop idd dat 't met de acupunctuur weer snel weg is!

Nobono spannend!

Coco nou he :o O+
Ja, ze ligt er nu dus voor 't eerst in O+ hihi. We gaan het zien! :D

Fazzo nog geen last van nesteldrang dus dat alles NU af moet? :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_135369190
@Thee & Enf, nee, tot nu toe gaat het aardig relaxed :+ Het doel was wel het kamertje deze maand af te krijgen maar vrees dat dat niet gaat lukken. Vriend zei; even kijken wat er achter deze gipsplaten zit, blijkt er dus niets van isolatie achter te zitten maar meteen het dak }:| Dus besloten toch maar alles goed te isoleren, wat wel een hoop werk is.

Ach, we hebben nog 4 maanden :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')