Gaaf, heel voorzichtig van harte!!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
Een hele voorzichtige, hele prille hoi
echt heel pril hoor! Maar toch, dat tweede streepje was duidelijk
.
Ik vind dat een afschuwelijk boekquote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Theeleuter het volgende:
Kijk ook eens naar oei, ik groei. Best een leuk boek en weet je een beetje wat je aan ontwikkelingen kan verwachten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
+1quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind dat een afschuwelijk boek, de afgelopen jaren heb ik in mijn omgeving net iets te vaak "Sja, maar hij heeft nu eenmaal een sprongetje" gehoord *brrr*.
AAAH! Hoi!!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
Aaaaaaaah! Wat tof!!! Gefeliciteerd! Toch helemaal zelf gelukt dus!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
Ja, dat is helemaal nieuw voor mijquote:Op zondag 12 januari 2014 20:09 schreef Kyara het volgende:
Soesa, gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat het weer zelf gelukt is.*O*![]()
En hoe voelt dat nu? Zo'n 2e streepje?
Ja precies, je allereerste 2 streepjes. Maar wel fijn dat je dit ook zo mee mag makenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal nieuw voor mij. Voelt spannend!
Even in [ sub] want een voorzichtje jubelquote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
Ja, heel tofquote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja precies, je allereerste 2 streepjes. Maar wel fijn dat je dit ook zo mee mag maken
In principe kun je al die info allemaal net zo makkelijk terugvinden op diverse foraquote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef Dyre het volgende:
Hm....die 'Oei, ik groei'-boekjes zijn misschien ook wel wat.... Ik heb nooit echt verder gelezen omdat die titel mij een beetje truttig overkwam, (ik hou niet zo van die boeken waarin de baby zichzelf ik noemt alsof hij de moeder wel even leert hoe het moet) maar nu ik zo'n inkijkexemplaar inlees klinkt het wel interessant
![]()
Ik ga ze allebei bestellen denk ik, de combinatie van praktische zaken en ontwikkeling is zo wel redelijk gedekt het eerste jaar
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Even in [ sub] want een voorzichtje jubel![]()
Waaaaaah!Gaaf
![]()
Echt heel tof nieuws
![]()
Dat reken ik de mensen zelf aan en niet het boek.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind dat een afschuwelijk boek, de afgelopen jaren heb ik in mijn omgeving net iets te vaak "Sja, maar hij heeft nu eenmaal een sprongetje" gehoord *brrr*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |