Mensen waar je normaal niet mee praat daar zou ik ook niet goed weten wat ik ertegen moet zeggen. Alsof je ineens wel de moeite waard bent om mee te praten nu je zwanger bentquote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
De oprecht geïnteresseerden vind ik ook heel leuk hoor, maar de mensen die anders bijna nieteens gedag zeggen en nu ineens moeten weten hoe het gaat kan ik niet zo goed tegen.
Er is zelfs iemand (type wandelende krant) die me gewoon midden op de afdeling aan een soort kruisverhoor onderwierp met vragen als: hoeveel ben je aangekomen? Hoe is het met je bloeddruk? De derde keer dat dat gebeurde reageerde ik nogal kortaf en nu vraagt ze alleen nog aan mijn collega's hoe het met me gaat. Al vind ik dat al helemaal vreemd.
Oh de tweede zal ik s Googlenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef laziness het volgende:
E
[..]
Goed boek ja. How2talk2kids en raising boys zijn ook fijn.
Die laatste kan ik je zeker aanraden
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
Een hele voorzichtige, hele prille hoi
echt heel pril hoor! Maar toch, dat tweede streepje was duidelijk
.
http://www.bol.com/nl/p/r(...)en/1001004006039980/quote:
Ik niet, maar sinds ik zwanger ben, ben ik me pas echt gaan realiseren hoeveel troep en onzin we bewaart hebben. En voor mijn gevoel bewaren we nu nog steeds teveel maar soit... dat gaat dan wel weer een andere weggooironde wegquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef Burdie het volgende:
Dat klinkt heerlijk, Chanty! Ik houd van opruimen en dingen weggooien.
.
Ja erg he, wat een spullen een mens kan hebben...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik niet, maar sinds ik zwanger ben, ben ik me pas echt gaan realiseren hoeveel troep en onzin we bewaart hebben. En voor mijn gevoel bewaren we nu nog steeds teveel maar soit... dat gaat dan wel weer een andere weggooironde weg
.
Oh my, wat tof!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
STERRENPAKJEquote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
.
dat de baby er is! kijk maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |