Goed voornemenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja laten we heel fok bezwangeren met mijn testenvind het zo tof voor je! Ik ga nu heel hard duimen dat alles goed gaat

Hier ook! Heb gisteravond en vandaag de hele dag gestreken. Ik strijk echt nooit, maar babyspul moet blijkbaar gestreken wordenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Bolletje... het volgende:
Sorry, wilde even zeggen dat mijn hormonen heeeel blij zijn!
Kamertje is zo goed als klaar en manlief heeft vanmorgen als verrassing de box in elkaar gezet en het boxkleed en mobiel erin gedaan en ik en mijn hormonen zijn zo blij

En het is belachelijk vroeg maar dat kan mij lekker niets schelen!!

Mooi!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Ongeduldig dat zou ik nooit durven! Ze zouden zich moeten schamen!
Coco en Mo, dit hier:
[ afbeelding ]

De oprecht geïnteresseerden vind ik ook heel leuk hoor, maar de mensen die anders bijna nieteens gedag zeggen en nu ineens moeten weten hoe het gaat kan ik niet zo goed tegen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Chanty het volgende:
Mooi kamertje!
Ik vind het wel leuk dat mijn collega's vaak vragen hoe het gaat, hoe ver ik ben en opmerkingen maken over mijn buik. Maar ik zit nog steeds in mijn omg-ik-ben-echt-zwanger-fase en heb hele lieve collega's die oprecht geïnteresseerd zijn en eerder ook meeleefden toen we Nog aan het dokteren waren.

Ik kan er ook weinig mee. Ik doe gewoon niet aan sprongetjes en mijn kinderen dus ook nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Burdie het volgende:
Ik vind dat een afschuwelijk boek , de afgelopen jaren heb ik in mijn omgeving net iets te vaak "Sja, maar hij heeft nu eenmaal een sprongetje" gehoord *brrr*.

Ik heb dit boek ; de zwangerschaps info tot nu toe is leuk om te lezen. Over het opvoedgedeelte kan ik nu nog niets zeggenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig mee. Ik doe gewoon niet aan sprongetjes en mijn kinderen dus ook niet

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontzettend leuk en leerzaam boek over de ontwikkelingsspychologie van kinderen van 0 - 4 jaar
(en nee, ik heb geen aandelen)

Oeh, goeie! Net ook even gedaanquote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG ik heb mij net ingeschreven voor kraamzorg...

Dat heb ik ook ophangen! Zoiets althans. Maar geborduurd schilderij van M., door zijn moeder voor hem geborduurd.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn ouders kwamen vanmiddag op bezoek voor man zn verjaardag (morgen) en brachten het kabouter wandkleed mee, heeft mijn oma nog geborduurd en heeft bij mij en zus op de babykamer gehangen. En nu dus voor ukkie

Fijnquote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Trouwens geen bloed/afscheiding meer gezien!

Ik vind het zo grappig dat volgens dat schema je kind bijna continu in een sprongetje zit (of de aanloop ernaartoe, of de nasleep), dus als je kind dan een keer niet lekker in z'n vel zit, dan is dat wel fijne houvast natuurlijk, "sprongetje!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig mee. Ik doe gewoon niet aan sprongetjes en mijn kinderen dus ook niet
 "
"  

Ik vraag me dan altijd af of je daar zelf dan niet ook naar handelt. "oh er komt een sprongetje aan dus.... "quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind het zo grappig dat volgens dat schema je kind bijna continu in een sprongetje zit (of de aanloop ernaartoe, of de nasleep), dus als je kind dan een keer niet lekker in z'n vel zit, dan is dat wel fijne houvast natuurlijk, "sprongetje! "

Oh, dat zal ook nog vastquote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of je daar zelf dan niet ook naar handelt. "oh er komt een sprongetje aan dus.... "
 Raak je al gestrest voordat het überhaupt nodig is
 Raak je al gestrest voordat het überhaupt nodig is 

Zo meteen maar even een *naam kwijt* nemen
 Zo meteen maar even een *naam kwijt* nemen  En zo lekker mijn bed in ook
 En zo lekker mijn bed in ook   

Goed boek ja. How2talk2kids en raising boys zijn ook fijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Voor dreumessen/peuters vond ik "the happiest toddler on the block" heel inspirerend. Het boek bestaat ook voor babies, maar die heb ik nog niet gelezen.

Goed te horen dat die sprongetjes een keuze zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
 .
. .
.

quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Goed boek ja. How2talk2kids en raising boys zijn ook fijn.
Die laatste kan ik je zeker aanraden

quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
Een hele voorzichtige, hele prille hoi
echt heel pril hoor! Maar toch, dat tweede streepje was duidelijk
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |