Kwis leuk he dat getrappel

Ahww. Wat leuk dat jullie ook al een naam hebben!! Geweldig!
Spannend he

Ik heb maandag al mn 20w echo, vind het nu ook wel spannunt worden hoor!!
Chanty; ja ik heb soms ook als muppet draait dat het net lijkt alsof je een harde buik krijgt

Volgens mij kan dat wel.
Gm whihi

Lief!!
Mijn man zegt ook regelmatig hoe mooi mn buik is. En dat mn tieten HUGE zijn. Ik zo; wacht maar. Hij dan; ja, i know, maar dan mag ik er helemaal niet meer aan zitten

Bolletje gek is dat he, dat besef. Pas toen dat meisje tussen mn benen vandaan kwam dacht ik; oooooohhh wacht! ECHT een babymeisje!

Whihi.
Wij zijn vanochtend even lekker naar de ikea gegaan en wat spulletjes voor het meegroeibedje gekocht voor dochterlief, daar kan ze vanavond in gaan slapen.. eens kijken of ze dat wat vindt!

In de ikea hadden we dr ook al in zo'n voorbeeldbedje gezet en dat vond ze wel wat
Nu nog even kijken of met slaapzakje of juist met dekbedje handiger is. We zien het wel.
En verder hebben we eigenlijk alles zowat voor haar kamertje, behalve de stuva kastjes.. nog even kijken of we die op mp kunnen scoren of dat we ze toch nieuw kopen. Heerlijk idee

Dan moeten er alleen nog plinten in haar nieuwe kamertje, lamp ophangen en nieuw gordijn en ze kan erin!

Ohja, en een muurtje roze verven.

En in de babykamer dan de muur overschilderen in een nieuw kleurtje, nog even kijken welke ik wil.
Oh, mijn hormonen genieten
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥