Jij bent ook al bijna bij de finish!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef Pvoesss het volgende:
Bij anderen gaat het in mijn optiek altijd 300 keer sneller
Ja dat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij bent ook al bijna bij de finish!
Wel tof dat we dan nog 1x samen in Z&G hebben gepost.
Ik zal 't tegen mn man zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef Dyre het volgende:
Helemaal onderaan staan is ook niet alles hoor
Er mag gerust nieuwe aanwas komen
Tijd om wat hcg in het wohts te strooien!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef Dyre het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik probeer de tijd vooruit te duwen
Voor je het weet sta je (bijna) bovenaan en denk je "Hoe kan dat nou? Ik heb toch pas vorige maand getest!"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef Dyre het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:48 schreef DJMomo het volgende:
BREAKING NEWS!
geboortekaartje is gekozen!
Morgen 'vloppies bestellen!
![]()
![]()
Ja ik ook. Beetje living on the edge hihi. Maar heb tot nu toe al drie nieuwe proefdrukken ontvangen, en qua kleur allemaal goed. Morgen komt er nog eentjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]Ik hoop zo dat het met de echte druk goed gaat!
I know, maar is zo gek! Ik besef wel dat ik zwanger ben enzo, en dat is ook wel te zien ( en voelen)!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Burdie het volgende:
Jij staat ook al in de top 20 hoor Bolletje!
Gek is dat he! Heel onwerkelijk! Ik denk dat ik het mij pas besef als ie twee weken oud is ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef DJMomo het volgende:
Oh bolletje. Ik snap dat ook neit hoor. Dat er straks nog een klein kereltje bij is. Dat dat mannetje nu in mijn buik zit. Snap daar helemaal niets van.
Nou Sjaak is gisteren 3,5 geworden. En ik verbaas me er nóg over...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Gek is dat he! Heel onwerkelijk! Ik denk dat ik het mij pas besef als ie twee weken oud is ofzo
Inderdaad, zo'n raar idee... dat zwanger zijn enzo, dat snap ik nu wel. Maar dan straks ineens moeder zijn...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef DJMomo het volgende:
Oh bolletje. Ik snap dat ook neit hoor. Dat er straks nog een klein kereltje bij is. Dat dat mannetje nu in mijn buik zit. Snap daar helemaal niets van.
Wel apart een harde buik als je alleen maar ligt wakker te worden. Kan echt niet wachten tot ik de baby echt kan voelenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Bolletje... het volgende:
Dat was wel harde buik Chanty
Heerlijk idee he, dat gezwem in je buik
Over paar weekjes zie je ook echt je buik bewegen, zo leuk is dat, kan ik echt uren naar kijken! ( zo lang duurt het alleen nooit haha)
En meestal als manlief wil kijken en voelen, stopt Joopie er mee
Ik neem inderdaad een joggingbroek mee, het is toch maar een klein eindje naar de auto.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:21 schreef Dot. het volgende:
Wasjes en tasjesAlleen ik vroeg me af wat voor kleren je mee neemt voor jezelf om naar huis te gaan. Ik heb nu namelijk maar 2 broeken en 1 legging die passen, dus als ik een ervan in mn tas stop heb ik wel erg weinig keus. Misschien dat ik dus gewoon een zwarte sportbroek erin duw voor mezelf, dat moet dan maar even kunnen hoor
![]()
precies. en ws zit je nog in rolstoel met cosi op schoot ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad een joggingbroek mee, het is toch maar een klein eindje naar de auto.
Daaromquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad een joggingbroek mee, het is toch maar een klein eindje naar de auto.
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
DaaromIk las in de Ouders van nu oid iemand die haar vriend zelfs ging leren hoe hij haar haar moest steilen, want ze wilde niet met pluishaar op de fotos
Mijn haar is ook zo lang dat ik er continue op lig in bed, dus ik doe het altijd in een frotknot bovenop mijn hoofd. Misschien idd vriendlief eens leren hoe hij dat doet, want ik gooi altijd mn haar helemaal naar voren, maar dat is misschien niet zo handig met weeenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:56 schreef Kursor het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.
Goeie tipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:56 schreef Kursor het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver....maar geleerd van de eerste keer: zorgen dat ik of evt manlief wel m'n haar vlecht. Ben vorige keer een eeuw bezig geweest om alle klitten uit m'n haar te krijgen. Was echt een drama. En borstelen na uren weeën opvangen door aan je armen te trekken is niet zo makkelijk.
Werkt perfect, nu heeft mijn man ook het geduld van een goudvis, dus samen alles bekijken is geen optiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thee ook al kaartje gekozenOngeveer hetzelfde als wij het de vorige keer hebben gedaan; ik doe preselectie, daaruit kiest m.
Ik heb een poezenonesie. Maar dat vind ik toch echt net te ver gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Dot. het volgende:
Ik had met kerst een nette pyjama gevraagd voor in het ziekenhuis, komt mijn zus aanzetten met een zebraprintpyjamaMisschien moet ik nog even een tijgerprint-badjas halen om het af te maken
Hoewel het nog véél te vroeg is speur ik nu ook al regelmatig kaartjessites afquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef DJMomo het volgende:
Hier heeft vent juist t kaartje uitgezocht.De eerste waar hij mee kwam (plaatje althans, zelf verbouwd tot ons kaartje)
Picsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een poezenonesie. Maar dat vind ik toch echt net te ver gaan
Haha thee, herkenbaar! Wel tof dat hij zo bezig is met het wiegje
Goed idee! Die gaan mee in DE tasquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bolletje, ik vind (een leuke) joggingbroek met een topje + vestje ideaal voor in t ziekenhuisGewoon comfi maar toch niet meteen te slonzig/pyjama-ig. Kijkt niemand vreemd van op hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |