Ja, die had ik idd ook gelezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef WupWup het volgende:
Ik heb zelf nu net deze gekocht: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p462_wiegmatras_abz_comtex.html Één of twee topics terug kreeg ik een fijne link met info over matrasjes.
Zie editquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, die had ik idd ook gelezenMaar die heeft ook die muggenbehandeling gehad en dat hoeft van mij dus niet zo...
Google geeft dus veel verschillende ideeen over het beste matrasjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kijk eens via google wat ze zeggen voor het veilig slapen van de baby in een wiegje over het matrasje..
Ik heb er zelf totaal niet naar gekeken, voor die paar weekjes wat ze er in slapen...
Anti-mug, wat een belachelijke onzin. En of zo'n chemische behandeling nu wel zo gezond is?
Ja, dat is idd de tweede die ik op het oog hadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zie edit
Dat anti mug vond ik ook stom.
Ja, overdag gaat hij in zijn ledikant, want de wieg staat op zolder naast ons bed en is een cosleeper zonder zijkantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:37 schreef Kimpossible het volgende:
Dot, hier zon standaard matrasje. Inderdaad omdat ze er maar zo kort ligt en ik haar overdag toch al wil laten wennen aan haar ledikantje (waar een aerosleepmatrasje in ligt). Houdt er wel rekening mee dat je met zon dik matras even goed moet kijken naar hoezen, hier pastte de boel ook maar net net (en deze is 4cm denk ik)
GM een goede echo
voor prutnachten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef klaprooss het volgende:
Burdie hoe gaat het voorwerk? Is et weer rustig allemaal?
Als het niet mag zijn er zo een paar gaten ingeboordquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:49 schreef Burdie het volgende:
@Dot, mag zo'n dichte bodem eigenlijk wel van de kraamzorg? Ik heb ook een dichte bodem hoormaar vraag het me nu ineens af... ons matrasje is eigenlijk net een paar cm te groot voor de bodem, dus ik zit eraan te denken de bodem iets te verhogen dmv een plankje (en daar zou ik dan natuurlijk gaatjes in kunnen boren zodat het kan 'ademen'. Of is dat maf?
.
Ik ga trouwens *nu* met mijn camera naar boven om de beloofde foto's te maken van de babykamer.
[..]nog wat licht menstruatiekramp-achtig gevoel, maar verder is 't rustig. Misschien vanavond weer
.
De babybay heeft een hekje hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:41 schreef Dot. het volgende:
Ja, overdag gaat hij in zijn ledikant, want de wieg staat op zolder naast ons bed en is een cosleeper zonder zijkant
Je bovenste foto, daarvan beginnen alle eierstokken hier oorverdovend tekeer te gaanquote:
het 2e matrasje hebben wij ook in de co-sleeper liggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:20 schreef Dot. het volgende:
Jej gm!
Musique, bij mij is het meestal andersomMisschien ben je nu heel erg relaxed?
Ik heb net ons wiegje besteld, maar zonder matras. Zou dit een goed matras zijn? http://www.zoombee.nl/contents/nl/p418.html Ik twijfel omdat het me zo dun lijkt, maar het matrasje dat eigenlijk bij de wieg hoort is ook maar 4 cm. Ze hebben ook een extra dikke variant, (http://www.zoombee.nl/contents/nl/p444.html), maar die is niet ademend. Ik lees ook verschillende dingen over de dikte van het matras. De ene site zegt minimaal 8 cm en de ander juist dat dunner op beter is, want dan ademt het beter, waar ik me ook wel iets bij kan voorstellen. En de matrasjes van de Prenatal bijvoorbeeld zijn anti-mug behandeld en dat vind ik zo'n gek idee, om je kind op zo'n chemisch behandeld matras te leggen. Daarbij heb ik nog geen mug gezien in dit huis.
Waaaat! Je gaat snelquote:
Oh fijn, heb hem net ook besteldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
het 2e matrasje hebben wij ook in de co-sleeper liggen
heb er geen op of aanmerkingen over gehad in ieder geval.
en onze bodem van de co-sleeper was ook dicht maar daar hebben we zelf wat gaatjes in geboord omdat ik dat zelf wel een prettiger idee vond.
en oksel gefeliciteerd met je prachtige dochter![]()
Ja, weet ik, maar als wij er niet bij zijn gaat hij in zijn ledikantje, scheelt weer een verdiepingquote:
Vanyel niet dan? /nietsnapquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent de eerstvolgende in de lijst die zelf gaat baren.
Ah ok! Dat kan ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
vanyel dit keer niet. Haar vrouw is zwanger.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
onze uk word een echt mensje,.het is nie langer een vlekje!
![]()
![]()
We zijn 2 dagen terug gezet dus de UD is voor nu: 19 augustus
4 februari de officiele termijn/12 weken echo..! En nog veel meer goed nieuws:
Ivm medicatie was mij verteld dat ik 3 dagen in het ziekenhuis moest blijven na de bevalling en dat ik geen BV mag geven!,
Maar: ik hoef als alles goed is maar 12 uur te blijven en ik mag wel BV geven!![]()
![]()
Nou nog even een plaatje bij het praatje:Jaaaa.... een mensje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben zo blij voor je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |