Je kan je bedje gerust opmaken want de kraam zal het hoogstwaarschijnlijk toch weer helemaal opnieuw doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Mooie plaatjes Kim!
Trouwens dames, vraag tussendoor:
Ik heb alles gewassen en gestreken, maar nu zat ik me even te bedenken: kan ik dan nu al wel het bedje opmaken? Mijn hormonen willen heel graag dat Alles Nu Af Is, maar ik zat me even af te vragen of ik dan nu het bedje al kan opmaken of dat dan het effect van het wassen en strijken (schoon en bacterievrij) verloren gaat, want het beddengoed kan er nog wel een week of vijf op liggen voordat de baby echt in dat bedje gaat slapen. Dan wordt het toch weer helemaal stoffig? Overigens word ik erg blij van al die gestreken spullen, vooral hydrofielen want die kun je zo lekker precies op dezelfde grootte op elkaar stapelen.
Jaap wordt boos als ik dat doe! Gaat ie heel pijnlijk tegen de tablet trappen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Theeleuter het volgende:
Heb eindelijk fijne houding gevonden. In bed liggen, tablet op buik en gaan! Alleen beweegt de tablet zo nu en dan
Update in het buik topic.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Kimpossible het volgende:
Alixia wat klinkt dat heerlijk! Het maakt me wel heel benieuwd naar een kiekje van je buik hoor!
Dat herken ik. Als ik een redelijk zwaar boek op mijn buik zet tijdens het lezen, wordt er ook geprotesteerd. Gelukkig is het niet echt pijnlijk, maar ze gaan soms hard te keer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Jaap wordt boos als ik dat doe! Gaat ie heel pijnlijk tegen de tablet trappen.
Ja, pijnlijke harde buiken idd. Echt als kramp. En in combinatie met zeurende menstruatiepijn. Eergisteren voelde ik ook druk 'down there', alsof iemand van binnenuit een kokosnoot tussen mijn benen probeerde te duwen. Geen idee of dat indalen is, en of het is geluktquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:03 schreef Kimpossible het volgende:
Burdie, spannend hoor! Hoe voelt het? Echt als harde buiken Inc.pijn of? Ik heb schijnbaar indalingsweeen gehad en dat voelt downunder echt als mes erin en hakken maar ofzo.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef LaLouchi het volgende:
Dyre, had erover heen gelezen, wat fijn een goede echo!!!![]()
Fijn dat je het kindje voelt, ik ben zo benieuwd hoe dat bij mij zal voelen! Jammer dat je verder niet zoveel kan doen, rustig aan is het mottoquote:hier steeds meer last van mijn bekken / banden. Zo bang dat ik net als bij mijn eerste heel weinig kan doenverder gaat alles goed, voel het kindje nu regelmatig
Ik ben 39 weken en herken dit, dat heb ik sinds een paar dagen. Harde buiken heb ik al veel langer regelmatig last van, maar nu worden ze wat pijnlijker en inderdaad ook met soort menstruatiepijn. Die van mij is al ingedaald, dus volgens mij zijn het oefenweeen, of 'voorwerk'. De druk aan de onderkant heb ik al veel vaker gevoeld, maar het indalen is dan ook al ruim een maand aan de gang hier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Burdie het volgende:
Zo, terug van walviszwemmen.
[..]
Ja, pijnlijke harde buiken idd. Echt als kramp. En in combinatie met zeurende menstruatiepijn. Eergisteren voelde ik ook druk 'down there', alsof iemand van binnenuit een kokosnoot tussen mijn benen probeerde te duwen. Geen idee of dat indalen is, en of het is gelukt. Ik vraag het volgende week aan de vk tijdens de controle.
Het kan worden vergoed als je het doet vanuit een probleemvraag en dat moet je van tevoren wel even bespreken met je zorgverzekeraar. Je hebt in ieder geval een aanvullende verzekering nodig. In mijn geval was het echt alleen een massage als 'verwennerij', zonder dat er iets medisch of psychisch aan de orde is. Ik heb dus gewoon zelf betaald.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:44 schreef Burdie het volgende:
Werd die massage bij jou vergoed door je verzekering, Franny?
Ik denk er ook over om eens eens te laten doen, grappig dat je het vindt aansluiten op hypnobirthing.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef Chanty het volgende:
dat was ook nog een redelijk gevecht met een roze rookworst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
onze uk word een echt mensje,.het is nie langer een vlekje!
![]()
![]()
We zijn 2 dagen terug gezet dus de UD is voor nu: 19 augustus
4 februari de officiele termijn/12 weken echo..! En nog veel meer goed nieuws:
Ivm medicatie was mij verteld dat ik 3 dagen in het ziekenhuis moest blijven na de bevalling en dat ik geen BV mag geven!,
Maar: ik hoef als alles goed is maar 12 uur te blijven en ik mag wel BV geven!![]()
![]()
Nou nog even een plaatje bij het praatje:Ahwww hij is net een klein gummybeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ja dat soort grappen zat mijn man gisteren ook te maken.quote:
Ja, die had ik idd ook gelezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef WupWup het volgende:
Ik heb zelf nu net deze gekocht: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p462_wiegmatras_abz_comtex.html Één of twee topics terug kreeg ik een fijne link met info over matrasjes.
Zie editquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, die had ik idd ook gelezenMaar die heeft ook die muggenbehandeling gehad en dat hoeft van mij dus niet zo...
Google geeft dus veel verschillende ideeen over het beste matrasjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kijk eens via google wat ze zeggen voor het veilig slapen van de baby in een wiegje over het matrasje..
Ik heb er zelf totaal niet naar gekeken, voor die paar weekjes wat ze er in slapen...
Anti-mug, wat een belachelijke onzin. En of zo'n chemische behandeling nu wel zo gezond is?
Ja, dat is idd de tweede die ik op het oog hadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zie edit
Dat anti mug vond ik ook stom.
Ja, overdag gaat hij in zijn ledikant, want de wieg staat op zolder naast ons bed en is een cosleeper zonder zijkantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:37 schreef Kimpossible het volgende:
Dot, hier zon standaard matrasje. Inderdaad omdat ze er maar zo kort ligt en ik haar overdag toch al wil laten wennen aan haar ledikantje (waar een aerosleepmatrasje in ligt). Houdt er wel rekening mee dat je met zon dik matras even goed moet kijken naar hoezen, hier pastte de boel ook maar net net (en deze is 4cm denk ik)
GM een goede echo
voor prutnachten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef klaprooss het volgende:
Burdie hoe gaat het voorwerk? Is et weer rustig allemaal?
Als het niet mag zijn er zo een paar gaten ingeboordquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:49 schreef Burdie het volgende:
@Dot, mag zo'n dichte bodem eigenlijk wel van de kraamzorg? Ik heb ook een dichte bodem hoormaar vraag het me nu ineens af... ons matrasje is eigenlijk net een paar cm te groot voor de bodem, dus ik zit eraan te denken de bodem iets te verhogen dmv een plankje (en daar zou ik dan natuurlijk gaatjes in kunnen boren zodat het kan 'ademen'. Of is dat maf?
.
Ik ga trouwens *nu* met mijn camera naar boven om de beloofde foto's te maken van de babykamer.
[..]nog wat licht menstruatiekramp-achtig gevoel, maar verder is 't rustig. Misschien vanavond weer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |