abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135290825
Mooie plaatjes Kim!

Trouwens dames, vraag tussendoor:
Ik heb alles gewassen en gestreken, maar nu zat ik me even te bedenken: kan ik dan nu al wel het bedje opmaken? Mijn hormonen willen heel graag dat Alles Nu Af Is, maar ik zat me even af te vragen of ik dan nu het bedje al kan opmaken of dat dan het effect van het wassen en strijken (schoon en bacterievrij) verloren gaat, want het beddengoed kan er nog wel een week of vijf op liggen voordat de baby echt in dat bedje gaat slapen. Dan wordt het toch weer helemaal stoffig? Overigens word ik erg blij van al die gestreken spullen, vooral hydrofielen want die kun je zo lekker precies op dezelfde grootte op elkaar stapelen O+ .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135291026
Oh kim die lipjes O+
S. 2014
J. 2016
pi_135291104
Gave plaatjes Kim!
Dan doe ik morgen mijn laatste twintig sit-ups voor mijn conditieproef en dan is het mooi geweest. Ik had liever gehad dat push-ups niet meer mochten want daar heb ik stiekem echt een hekel aan.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:13:47 #204
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135291108
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Mooie plaatjes Kim!

Trouwens dames, vraag tussendoor:
Ik heb alles gewassen en gestreken, maar nu zat ik me even te bedenken: kan ik dan nu al wel het bedje opmaken? Mijn hormonen willen heel graag dat Alles Nu Af Is, maar ik zat me even af te vragen of ik dan nu het bedje al kan opmaken of dat dan het effect van het wassen en strijken (schoon en bacterievrij) verloren gaat, want het beddengoed kan er nog wel een week of vijf op liggen voordat de baby echt in dat bedje gaat slapen. Dan wordt het toch weer helemaal stoffig? Overigens word ik erg blij van al die gestreken spullen, vooral hydrofielen want die kun je zo lekker precies op dezelfde grootte op elkaar stapelen O+ .
Je kan je bedje gerust opmaken want de kraam zal het hoogstwaarschijnlijk toch weer helemaal opnieuw doen :) :+
pi_135291275
Heb eindelijk fijne houding gevonden. In bed liggen, tablet op buik en gaan! Alleen beweegt de tablet zo nu en dan :+
pi_135291457
Ohhh Kim, wat een schatje. :) 3D plaatjes zijn zo leuk O+

Linda, gefeliciteeeeeeerd !! *O* *O* Ik werd een beetje emotioneel van de eerste foto die je postte, aangezien mij die weelde ook te wachten staat over een paar weken met mijn meiden. Echt een prachtig plaatje. Ik hoop echt dat je gezin binnenkort helemaal compleet thuis zal zijn.

Burdie, veel succes met de voorwee problemen. Hopelijk blijft je beebje nog lekker binnen zitten.

Theeleuter, is beeb alweer een beetje bijgedraaid ?

Verder iedereen met ongemakken, onzekerheden en andere vervelende dingen een :* en veel sterkte gewenst. Al het positieve nieuws krijgt van mij een *O* .

Verder ben ik met de meiden samen weer helemaal door de APK keuring heen. :D Beide dametjes liggen met hun hoodje naar beneden en ze liggen lekker knus bij elkaar. O+ Rechter dametje lag bij de vorige echo nog andersom en ik heb haar voelen omdraaien. Ouchie, mijn ribben ! Ze bleef maar duwen. Gek wijffie O+

Verder heb ik twee complimenten van de gynaecoloog gekregen. Ze heeft een snelle echo bij me gedaan en ze vond mijn buik er mooi uitzien. Ik heb met mijn 34 + 3 buik nog steeds geen striae en ik draag nog steeds helemaal naar voren. De verdere klachten die ik heb zijn nog steeds miniem en horen er gewoon bij. Bloeddruk is nog steeds goed 130/80. Zoals ze gyn zei: een voorbeeld tweeling zwangerschap. Ik voel me echt een heel gezegend mens en ik ben zo blij dat het nog steeds zo goed gaat. *O* O+

Toen we door het ziekenhuis liepen, kwam een mevrouw ons tegemoet die er duidelijk minder goed aan toe was als ik. Haar hele gezicht was opgezwollen en ze liep behoorlijk de puffen en te steunen. Ik vond het zo sneu... ;( Dan realiseer ik me pas echt goed dat ik er zo goed aan toe ben. Pfff :)

Ondertussen bonkt en wiebelt het aan beide kanten in mijn buik. De meiden zeggen hoi ! :D O+
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:21:08 #207
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135291543
Alixia wat klinkt dat heerlijk! Het maakt me wel heel benieuwd naar een kiekje van je buik hoor! :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135291572
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Theeleuter het volgende:
Heb eindelijk fijne houding gevonden. In bed liggen, tablet op buik en gaan! Alleen beweegt de tablet zo nu en dan :+
Jaap wordt boos als ik dat doe! Gaat ie heel pijnlijk tegen de tablet trappen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135292396
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Kimpossible het volgende:
Alixia wat klinkt dat heerlijk! Het maakt me wel heel benieuwd naar een kiekje van je buik hoor! :P
Update in het buik topic. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Jaap wordt boos als ik dat doe! Gaat ie heel pijnlijk tegen de tablet trappen.
Dat herken ik. Als ik een redelijk zwaar boek op mijn buik zet tijdens het lezen, wordt er ook geprotesteerd. Gelukkig is het niet echt pijnlijk, maar ze gaan soms hard te keer. :o
pi_135293998
Ooh wat een snoepie kim O+

Dyre, had erover heen gelezen, wat fijn een goede echo!!! *O*

hier steeds meer last van mijn bekken / banden. Zo bang dat ik net als bij mijn eerste heel weinig kan doen :{ verder gaat alles goed, voel het kindje nu regelmatig :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_135294121
Mooi Kim! Ze kijkt zo gelukkig op de eerste foto O+
pi_135294507
Mooie foto's Kim! Schattig!

Mo: hier is Frummel het ook niet altijd eens met de tablet!
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:23:19 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135295454
Zo, terug van walviszwemmen O+.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:03 schreef Kimpossible het volgende:
Burdie, spannend hoor! Hoe voelt het? Echt als harde buiken Inc.pijn of? Ik heb schijnbaar indalingsweeen gehad en dat voelt downunder echt als mes erin en hakken maar ofzo.
Ja, pijnlijke harde buiken idd. Echt als kramp. En in combinatie met zeurende menstruatiepijn. Eergisteren voelde ik ook druk 'down there', alsof iemand van binnenuit een kokosnoot tussen mijn benen probeerde te duwen. Geen idee of dat indalen is, en of het is gelukt :'). Ik vraag het volgende week aan de vk tijdens de controle.

Balen van je schildering ;( maar je hebt prachtige plaatjes ter compensatie, en de box O+.

Cholula, situps en andere buikspieroefeningen mogen idd niet tijdens de zwangerschap.

Ik wilde nog meer zeggen, maar ben het even kwijt :P.
KuikenGuppy
pi_135305301
Wat Soesa zegt RFR ..

Ik vorige keer super mijn best gedaan om het bedje op te maken. Komt de kraam .. trekt alles eraf.. gooit het in de wsmachine en begint opnieuw.

Dit hoorde ik achteraf van mijn man want ikzelf lag plat. Maar vond het niet leuk..
pi_135305611
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef LaLouchi het volgende:
Dyre, had erover heen gelezen, wat fijn een goede echo!!! *O*
:*

quote:
hier steeds meer last van mijn bekken / banden. Zo bang dat ik net als bij mijn eerste heel weinig kan doen :{ verder gaat alles goed, voel het kindje nu regelmatig :)
Fijn dat je het kindje voelt, ik ben zo benieuwd hoe dat bij mij zal voelen! Jammer dat je verder niet zoveel kan doen, rustig aan is het motto ;)

Kim, wat een mooi meisje heb je gemaakt! O+
pi_135305673
Mogguh!

Deze luilak hft de luxe uit te kunnen slapen, maar vandaag niet dus... :O

Maar we mogen straks weer spieken naar ukkie O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_135305753
Leuk GM!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:30:12 #218
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135305856
Meld!

En uiteraard niks aan de hand nog, VL is gisteren vrolijk om half 9 's ochtends de deur uit gegaan en kwam om 5 uur 's middags even vrolijk weer terug. Even een rondje visite's gedaan bij vriendinnen en collega's. :X
pi_135306180
:O Zo, nacht from hell. Om 2 uur wakker door dochter, niet meer kunnen slapen door manlief die liep te snurken of zijn leven er vanaf hing. Val je bijna weer in slaap rond 3 uur, is dochter toch neit helemaal blij in eigen bed. Dus bij mij erbij, maar voor ze een houding vond en echt lekker sliep was het 5 uur.....Dat wordt koffie tanken vandaag c_/
pi_135306236
Goedemorgen!
Lekker gezwommen dus Burdie? Dat lijkt me straks ook wel wat, zwangerschapszwemmen.
Gm ik vind het zo leuk voor je dat weer mag baby spieken. Ik wil ook!
Ik heb net mijn laatste sit-ups gedaan, hopelijk voor een hele lange tijd. Mijn conditieproef voor het werk weer gehaald.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:16:58 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135306427
't Zwemmen is vooral gezellig, na afloop nog heel lang blijven hangen in het bubbelbad ;).

Theeleuter, succes vandaag!
KuikenGuppy
pi_135306868
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Burdie het volgende:
Zo, terug van walviszwemmen O+.

[..]

Ja, pijnlijke harde buiken idd. Echt als kramp. En in combinatie met zeurende menstruatiepijn. Eergisteren voelde ik ook druk 'down there', alsof iemand van binnenuit een kokosnoot tussen mijn benen probeerde te duwen. Geen idee of dat indalen is, en of het is gelukt :'). Ik vraag het volgende week aan de vk tijdens de controle.

Ik ben 39 weken en herken dit, dat heb ik sinds een paar dagen. Harde buiken heb ik al veel langer regelmatig last van, maar nu worden ze wat pijnlijker en inderdaad ook met soort menstruatiepijn. Die van mij is al ingedaald, dus volgens mij zijn het oefenweeen, of 'voorwerk'. De druk aan de onderkant heb ik al veel vaker gevoeld, maar het indalen is dan ook al ruim een maand aan de gang hier. :) . Ik heb er overigens allemaal niet zo veel last van, alleen vannacht sliep ik wat onrustig door die harde buiken tussendoor.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135306956
Ik heb trouwens een tip. Al eerder heb ik samen met mijn vriend een cursus hypnobirthing gedaan en gisteren heb ik (voor mijn gevoel goed aansluitend) een zwangerschapsmassage laten doen. Voor mij had deze massage als uitgangspunt ontspanning, als voorbereiding op de bevalling. De massage was echt heel fijn en werd gedaan door een heel prettige vrouw die veel verstand van zaken heeft en ervaring heeft met zwangere vrouwen die veel piekeren, moeite hebben te genieten van de zwangerschap e.d.

Ik kan het dus aanraden, maar mag uiteraard niet openlijk reclame hier maken. Als iemand meer wil weten, stuur me dan maar een berichtje. Is overigens regio Den Haag.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:44:58 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135307000
Werd die massage bij jou vergoed door je verzekering, Franny?
Ik denk er ook over om eens eens te laten doen, grappig dat je het vindt aansluiten op hypnobirthing :).
KuikenGuppy
pi_135307083
Zwemmen heb ik een paar weken geleden ook gedaan met de verwachting dat het fijn zou zijn... Niet dus :X Ik kon erna niet meer op of om en heb twee dagen moeten herstellen. Iets té ontspannend voor m'n bekken misschien?
Verder 36 weken vandaag *O* Ik begin het een beetje op m'n heupen ( :') ) te krijgen nu: het bed is nog niet helemaal af, de commode nog niet bruikbaar en doordat mijn contactpersoon bij de drukker op vakantie is, ligt het kaartje ook op z'n gat. Grmbl. Daarentegen zal het vast nog een week of vier-vijf duren, maar toch.
pi_135307315
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:44 schreef Burdie het volgende:
Werd die massage bij jou vergoed door je verzekering, Franny?
Ik denk er ook over om eens eens te laten doen, grappig dat je het vindt aansluiten op hypnobirthing :).
Het kan worden vergoed als je het doet vanuit een probleemvraag en dat moet je van tevoren wel even bespreken met je zorgverzekeraar. Je hebt in ieder geval een aanvullende verzekering nodig. In mijn geval was het echt alleen een massage als 'verwennerij', zonder dat er iets medisch of psychisch aan de orde is. Ik heb dus gewoon zelf betaald.

De filosofie waarmee wordt gewerkt, sluit inderdaad echt aan op hypnobirthing. De vrouw die de praktijk runt, vindt dat ook en wil misschien zich ook daarin verder gaan scholen. Ik weet niet zeker in hoeverre ik veel kan met aromatherapie e.d. (dat wordt ook al snel te esoterisch voor mij :+ ), maar de waarde die wordt gehecht aan ontspanning en de samenwerking tussen lichaam en geest spreken mij wel aan. Ze vertelde me trouwens ook dat het haar opvalt hoeveel vrouwen die bij haar komen zich veel te veel laten leiden door wat ze allemaal op internet lezen en dat al die info tegenwoordig eerder leidt tot gespannenheid, en afleidt van de focus op jezelf en je eigen zwangerschap/bevalling. Ze legt vrouwen dan ook vaak een internet- of googleverbod op. :) .
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:10:30 #227
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135307481
Wat een mooie echo kim O+

GM veel plezier vandaag!

Voor alle slechte nachten en andere nare kwaaltjes een dikke :*

Ik slaap ook erg slecht de laatste weken. Kan niet meer op mijn buik liggen dus lig heel lang te zoeken naar een fijne inslaaphouding. Als ik dan eindelijk slaap wordt ik midden in de nacht altijd wel weer wakker omdat een van mijn ledematen slaapt wanneer ik op mijn zij lig (heb echt een hard matras wat voor een buikslaper heerlijk is maar als zijslaper niet. Toch eens gaan kijken naar een zachte topping). Vannacht geprobeerd om met het voedingskussen te slapen maar dat was ook nog een redelijk gevecht met een roze rookworst :') Ben nog niet helemaal eruit hoe ik lekker moet liggen met dat ding :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:12:50 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135307522
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef Chanty het volgende:
dat was ook nog een redelijk gevecht met een roze rookworst :')
:D

#adirtymindisajoyforever ;)
KuikenGuppy
pi_135307707
:W onze uk word een echt mensje,.het is nie langer een vlekje! O+ O+

We zijn 2 dagen terug gezet dus de UD is voor nu: 19 augustus

4 februari de officiele termijn/12 weken echo..! En nog veel meer goed nieuws:

Ivm medicatie was mij verteld dat ik 3 dagen in het ziekenhuis moest blijven na de bevalling en dat ik geen BV mag geven!,
Maar: ik hoef als alles goed is maar 12 uur te blijven en ik mag wel BV geven! *O* *O*

Nou nog even een plaatje bij het praatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_135307788
Wat fijn GM! En een mooi plaatje :)
pi_135307817
Fijn GM, goed nieuws voor jou, en Kim een mooie echo. :)
pi_135307823
*O* voor goede echo!
pi_135308069
GM en Kim *O* *O* Wàt een mooie plaatjes!!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:34:38 #234
52229 Chanty
pi_135308102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W onze uk word een echt mensje,.het is nie langer een vlekje! O+ O+

We zijn 2 dagen terug gezet dus de UD is voor nu: 19 augustus

4 februari de officiele termijn/12 weken echo..! En nog veel meer goed nieuws:

Ivm medicatie was mij verteld dat ik 3 dagen in het ziekenhuis moest blijven na de bevalling en dat ik geen BV mag geven!,
Maar: ik hoef als alles goed is maar 12 uur te blijven en ik mag wel BV geven! *O* *O*

Nou nog even een plaatje bij het praatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahwww hij is net een klein gummybeertje O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:36:48 #235
52229 Chanty
pi_135308172
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D

#adirtymindisajoyforever ;)
Ja dat soort grappen zat mijn man gisteren ook te maken.

Ik: Poeh het is wel een heel gevecht met zo'n roze worst.
Hij: Ik vecht ook wel eens met mijn worst.
Ik :') ... Het is wel een heel gevecht met zo'n roze worst van 1.20 meter >:)
pi_135308203
Kim en GM wat een leuke echo's! *O*
O+

Burdie hoe gaat het voorwerk? Is et weer rustig allemaal?

En de rest even een zwaai :W
♥ J & S
pi_135309283
Even een vraagje: gisteravond lag ik op de bank en mijn buik was ineens heel zacht en volgens mij ook wat kleiner! Normaal staat hij eigenlijk altijd strak gespannen maar gisteren was het meer een drilpudding zeg maar. Ik kon de vormen van de baby's ook veel beter voelen door mijn buikwand heen. De baby's waren flink actief dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over, maar ik vind het zo raar dat mijn buik ineens zo anders is.

Komt dit iemand bekend voor? Ook nu is hij nog een stuk zachter als anders.
pi_135309523
Jej gm! *O*

Musique, bij mij is het meestal andersom :) Misschien ben je nu heel erg relaxed?

Ik heb net ons wiegje besteld, maar zonder matras. Zou dit een goed matras zijn? http://www.zoombee.nl/contents/nl/p418.html Ik twijfel omdat het me zo dun lijkt, maar het matrasje dat eigenlijk bij de wieg hoort is ook maar 4 cm. Ze hebben ook een extra dikke variant, (http://www.zoombee.nl/contents/nl/p444.html), maar die is niet ademend. Ik lees ook verschillende dingen over de dikte van het matras. De ene site zegt minimaal 8 cm en de ander juist dat dunner op beter is, want dan ademt het beter, waar ik me ook wel iets bij kan voorstellen. En de matrasjes van de Prenatal bijvoorbeeld zijn anti-mug behandeld en dat vind ik zo'n gek idee, om je kind op zo'n chemisch behandeld matras te leggen. Daarbij heb ik nog geen mug gezien in dit huis.
pi_135309784
Ik heb zelf nu net deze gekocht: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p444.html Één of twee topics terug kreeg ik een fijne link met info over matrasjes.

Edit: verkeerde link
pi_135309792
Kijk eens via google wat ze zeggen voor het veilig slapen van de baby in een wiegje over het matrasje..
Ik heb er zelf totaal niet naar gekeken, voor die paar weekjes wat ze er in slapen...
Anti-mug, wat een belachelijke onzin. En of zo'n chemische behandeling nu wel zo gezond is? :{w
pi_135309837
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef WupWup het volgende:
Ik heb zelf nu net deze gekocht: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p462_wiegmatras_abz_comtex.html Één of twee topics terug kreeg ik een fijne link met info over matrasjes.
Ja, die had ik idd ook gelezen :) Maar die heeft ook die muggenbehandeling gehad en dat hoeft van mij dus niet zo...
pi_135309888
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, die had ik idd ook gelezen :) Maar die heeft ook die muggenbehandeling gehad en dat hoeft van mij dus niet zo...
Zie edit :@
Dat anti mug vond ik ook stom.
pi_135309904
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kijk eens via google wat ze zeggen voor het veilig slapen van de baby in een wiegje over het matrasje..
Ik heb er zelf totaal niet naar gekeken, voor die paar weekjes wat ze er in slapen...
Anti-mug, wat een belachelijke onzin. En of zo'n chemische behandeling nu wel zo gezond is? :{w
Google geeft dus veel verschillende ideeen over het beste matrasje :) Op zich denk ik wel dat ik koudschuim een goede optie vind, dus daar kijk ik nu vooral naar, maar de dikte is dus nog even een puntje.

Ik bedenk me trouwens wel nu dat de onderplaat van de wieg gewoon dicht is, dus dat het ook eigenlijk vrij weinig zin heeft om een goed ademend matrasje te nemen, want het wordt toch gestopt door de bodem van de wieg :D Misschien dan toch gewoon die dikke doen, dat lijkt me toch lekkerder liggen :)
pi_135309927
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef WupWup het volgende:

[..]

Zie edit :@
Dat anti mug vond ik ook stom.
Ja, dat is idd de tweede die ik op het oog had :)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 11:37:09 #245
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135310088
Dot, hier zon standaard matrasje. Inderdaad omdat ze er maar zo kort ligt en ik haar overdag toch al wil laten wennen aan haar ledikantje (waar een aerosleepmatrasje in ligt). Houdt er wel rekening mee dat je met zon dik matras even goed moet kijken naar hoezen, hier pastte de boel ook maar net net (en deze is 4cm denk ik)

GM een goede echo *O*

:* voor prutnachten
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135310116
Fijn GM!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135310222
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:37 schreef Kimpossible het volgende:
Dot, hier zon standaard matrasje. Inderdaad omdat ze er maar zo kort ligt en ik haar overdag toch al wil laten wennen aan haar ledikantje (waar een aerosleepmatrasje in ligt). Houdt er wel rekening mee dat je met zon dik matras even goed moet kijken naar hoezen, hier pastte de boel ook maar net net (en deze is 4cm denk ik)

GM een goede echo *O*

:* voor prutnachten
Ja, overdag gaat hij in zijn ledikant, want de wieg staat op zolder naast ons bed en is een cosleeper zonder zijkant :)

Ik heb gewoon standaard hoezen gekocht van de Hema, zal eens even kijken of daar iets op staat qua dikte, thnx voor de tip! :)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:49:11 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135312398
@Dot, mag zo'n dichte bodem eigenlijk wel van de kraamzorg? Ik heb ook een dichte bodem hoor :@ maar vraag het me nu ineens af... ons matrasje is eigenlijk net een paar cm te groot voor de bodem, dus ik zit eraan te denken de bodem iets te verhogen dmv een plankje (en daar zou ik dan natuurlijk gaatjes in kunnen boren zodat het kan 'ademen'. Of is dat maf? :').

Ik ga trouwens *nu* met mijn camera naar boven om de beloofde foto's te maken van de babykamer O+.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef klaprooss het volgende:
Burdie hoe gaat het voorwerk? Is et weer rustig allemaal?
:Y nog wat licht menstruatiekramp-achtig gevoel, maar verder is 't rustig. Misschien vanavond weer ;).
KuikenGuppy
pi_135312511
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:49 schreef Burdie het volgende:
@Dot, mag zo'n dichte bodem eigenlijk wel van de kraamzorg? Ik heb ook een dichte bodem hoor :@ maar vraag het me nu ineens af... ons matrasje is eigenlijk net een paar cm te groot voor de bodem, dus ik zit eraan te denken de bodem iets te verhogen dmv een plankje (en daar zou ik dan natuurlijk gaatjes in kunnen boren zodat het kan 'ademen'. Of is dat maf? :').

Ik ga trouwens *nu* met mijn camera naar boven om de beloofde foto's te maken van de babykamer O+.

[..]

:Y nog wat licht menstruatiekramp-achtig gevoel, maar verder is 't rustig. Misschien vanavond weer ;).
Als het niet mag zijn er zo een paar gaten ingeboord :) Ik heb mijn intake nog niet gehad, als ik het niet vergeet zal ik het eens vragen.
pi_135313576
Fijn van de goede echo GM!

Vanmorgen heeft Babypark hier alle spullen gebracht. Heb net de kinderwagen in elkaar gezet O+
Vanavond samen met vriendje de rest doen, mijn hormonen zijn gelukkig *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')