Je kan je bedje gerust opmaken want de kraam zal het hoogstwaarschijnlijk toch weer helemaal opnieuw doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Mooie plaatjes Kim!
Trouwens dames, vraag tussendoor:
Ik heb alles gewassen en gestreken, maar nu zat ik me even te bedenken: kan ik dan nu al wel het bedje opmaken? Mijn hormonen willen heel graag dat Alles Nu Af Is, maar ik zat me even af te vragen of ik dan nu het bedje al kan opmaken of dat dan het effect van het wassen en strijken (schoon en bacterievrij) verloren gaat, want het beddengoed kan er nog wel een week of vijf op liggen voordat de baby echt in dat bedje gaat slapen. Dan wordt het toch weer helemaal stoffig? Overigens word ik erg blij van al die gestreken spullen, vooral hydrofielen want die kun je zo lekker precies op dezelfde grootte op elkaar stapelen.
Jaap wordt boos als ik dat doe! Gaat ie heel pijnlijk tegen de tablet trappen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Theeleuter het volgende:
Heb eindelijk fijne houding gevonden. In bed liggen, tablet op buik en gaan! Alleen beweegt de tablet zo nu en dan
Update in het buik topic.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Kimpossible het volgende:
Alixia wat klinkt dat heerlijk! Het maakt me wel heel benieuwd naar een kiekje van je buik hoor!
Dat herken ik. Als ik een redelijk zwaar boek op mijn buik zet tijdens het lezen, wordt er ook geprotesteerd. Gelukkig is het niet echt pijnlijk, maar ze gaan soms hard te keer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Jaap wordt boos als ik dat doe! Gaat ie heel pijnlijk tegen de tablet trappen.
Ja, pijnlijke harde buiken idd. Echt als kramp. En in combinatie met zeurende menstruatiepijn. Eergisteren voelde ik ook druk 'down there', alsof iemand van binnenuit een kokosnoot tussen mijn benen probeerde te duwen. Geen idee of dat indalen is, en of het is geluktquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:03 schreef Kimpossible het volgende:
Burdie, spannend hoor! Hoe voelt het? Echt als harde buiken Inc.pijn of? Ik heb schijnbaar indalingsweeen gehad en dat voelt downunder echt als mes erin en hakken maar ofzo.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef LaLouchi het volgende:
Dyre, had erover heen gelezen, wat fijn een goede echo!!!![]()
Fijn dat je het kindje voelt, ik ben zo benieuwd hoe dat bij mij zal voelen! Jammer dat je verder niet zoveel kan doen, rustig aan is het mottoquote:hier steeds meer last van mijn bekken / banden. Zo bang dat ik net als bij mijn eerste heel weinig kan doenverder gaat alles goed, voel het kindje nu regelmatig
Ik ben 39 weken en herken dit, dat heb ik sinds een paar dagen. Harde buiken heb ik al veel langer regelmatig last van, maar nu worden ze wat pijnlijker en inderdaad ook met soort menstruatiepijn. Die van mij is al ingedaald, dus volgens mij zijn het oefenweeen, of 'voorwerk'. De druk aan de onderkant heb ik al veel vaker gevoeld, maar het indalen is dan ook al ruim een maand aan de gang hier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Burdie het volgende:
Zo, terug van walviszwemmen.
[..]
Ja, pijnlijke harde buiken idd. Echt als kramp. En in combinatie met zeurende menstruatiepijn. Eergisteren voelde ik ook druk 'down there', alsof iemand van binnenuit een kokosnoot tussen mijn benen probeerde te duwen. Geen idee of dat indalen is, en of het is gelukt. Ik vraag het volgende week aan de vk tijdens de controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |