abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:34:14 #161
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135275880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:33 schreef DJMomo het volgende:
ja, dat was ook de suggestie die de ene site die geen envelopjes vooruit verstuurd aan de hand deed. Maar wtfomgbbq moet ik met 100 vierkante enveloppen? ik stuur nooit een brief....
Voor de volgende baby??

Aanmaak papier voor de vuurkorf?
pi_135275950
overigens was eenmaal geboren sjaak altijd heel gemiddeld, qua lengte en gewicht. Alleen zijn hoofd zat op de +2 lijn! Achja, zit veel in ;) maar soms wel lastig met kleertjes. Overhemdjes FTW!

xnay on nog een baby :N
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:38:31 #163
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135276058
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:35 schreef DJMomo het volgende:
overigens was eenmaal geboren sjaak altijd heel gemiddeld, qua lengte en gewicht. Alleen zijn hoofd zat op de +2 lijn! Achja, zit veel in ;) maar soms wel lastig met kleertjes. Overhemdjes FTW!

xnay on nog een baby :N
Geef ze weg aan iemand die zwanger is en ook 100 kaartjes wil gaan versturen?
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:48:48 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135276503
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Franny_G het volgende:
Een collega van me vertelde naar aanleiding hiervan een verhaal over haar ervaring bij het consultatiebureau. Daar werd haar kindje gekeurd, en die was ook niet in alles 'gemiddeld'. De dame van het consultatiebureau zei daarop: "Maar we gaan voor het gemiddelde!". Dat vonden zij en haar man zo hilarisch dat ze nu, elke keer als hun kinderen iets boven- of ondergemiddeld doen, meteen roepen: "Maar we gaan voor het gemiddelde!". Zo'n debiele uitspraak relativeert een en ander.
Stel je voor dat die kinderen thuiskomen van school met een 9 op hun rapport :o!
Consultatiebureau helemaal boos... :P
KuikenGuppy
pi_135276957
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:38 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Geef ze weg aan iemand die zwanger is en ook 100 kaartjes wil gaan versturen?
V&A is altijd nog een optie..

Eerst maar proefdruk van site 3 afwachten. En proefdruk no 4 van site 1!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135277020
oef, de baby's van mijn zwitserse collega, verwacht eind maart, zijn er al! :o
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:01:21 #167
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135277103
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef DJMomo het volgende:
oef, de baby's van mijn zwitserse collega, verwacht eind maart, zijn er al! :o
Dat is wel heul veul te vroeg!
pi_135277233
ja! meer details weet ik niet. maar ging geloof ik naar omstandigheden goed.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135277728
Aargh, waarom weten andere mensen het altijd beter (en maken ze me er nog onzeker mee ook)?
Vertelde op mijn werk dat ik met 8 wkn een echo heb gehad, en volgende week met 12 wkn weer.

-"Oh niet te vaak doen hoor, wat is helemaal niet goed."
ik: "Zal wel lopslopen, er is niets schadelijks bewezen."
-"Oh jawel hoor, dat hebben vrienden gezegd die arts waren. En ik had veel echos toen ik zwanger was, en mijn zoon was heel klein, want echo's remmen de groei van het kind."

Ja, misschien was dat nou juist de reden dat je veel echo's kreeg??

Pff, dacht ik wat spannends te vertellen te hebben, krijg je zo'n reactie -O-
pi_135277916
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:03 schreef DJMomo het volgende:
ja! meer details weet ik niet. maar ging geloof ik naar omstandigheden goed.
Daarom ben ik zo blij nu 29 weken nog steeds zwanger te zijn (ook eind maart uitgerekend dus).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal pas gerust adem met 37 weken denk ik...
pi_135277965
baby's zijn 1 jan al geboren! woe... en mijn leidinggevende zou me bellen en had de rest een spreekverbod opgelegd (hahahahha, niet dus!)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:22:43 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135278020
Roomsnoes:

KuikenGuppy
pi_135278054
Wordt toch altijd wat verdrietig van zulke berichten. Bedoel, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat, maar de meesten houden er toch iets aan over en je gunt elk kindje een vlekkeloze start :'(
pi_135278055
:D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135278075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:23 schreef Theeleuter het volgende:
Wordt toch altijd wat verdrietig van zulke berichten. Bedoel, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat, maar de meesten houden er toch iets aan over en je gunt elk kindje een vlekkeloze start :'(
ja, super heftig... Ze lag al sinds begin dec in zh, ivm verkorte cervix
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135278177
Getsie, en dus toch "mis" gegaan.

Hoorde laatst ook een verhaal van een dame die 2 kindjes is verloren door baarmodermond die niet goed afsluit...

En nu hou ik op over vervelende dingen.

Meneer ligt overdwars in buik en dat doet AUW! Buik voelt te klein voor wat ie wil en kan geen prettige houding vinden....Maar eens even lekker tegen manlief aanzeuren, doet altijd goed *;
pi_135278183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Aargh, waarom weten andere mensen het altijd beter (en maken ze me er nog onzeker mee ook)?
Vertelde op mijn werk dat ik met 8 wkn een echo heb gehad, en volgende week met 12 wkn weer.

-"Oh jawel hoor, dat hebben vrienden gezegd die arts waren. En ik had veel echos toen ik zwanger was, en mijn zoon was heel klein, want echo's remmen de groei van het kind."

Dan zullen wij niet gek ver verschillen. Ik ben a.s. maandag 12 weken :)

En idd.. ene oor in andere uit meid!
pi_135278206
mag ik de as papas en mamas hier nog op wijzen? evt leuk voor op de kraamkadolijst.

http://www.felientje.nl/milestone-baby-cards-nederlandstalig.html
(korting? code: twit10 werkte!)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:40:08 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135278681
Hoera, daar zijn de voorweeën weer.
Heel gezellig :').
KuikenGuppy
pi_135278972
quote:

:{

Ik las laatst via Pinterest een artikel over iemand die beschreef hoe ze zelf verantwoordelijk was voor het autisme van haar zoon. Onder andere door teveel echo's en veel Cola drinken 8)7

Zolang een arts je niks anders verteld idd gewoon smile and wave doen :W
pi_135279491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:40 schreef Burdie het volgende:
Hoera, daar zijn de voorweeën weer.
Heel gezellig :').
Hé Burdie, bij mij is het nu na een aantal dagen gisteren rustig geweest. Heb het idee dat m'n buik ook lager is dus dat de kleine is ingedaald.
Zou dat bij jou ook kunnen zijn?
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:25:52 #182
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135280591
Beetje laat, maar Linda, gefeliciteerd met je meisjes! *O* *O*

He gezellig, voorweeen :')
Ik weet (nog) niet hoe het voelt, maar
:* voor Burdie
doei
pi_135282067
Huuuuuu. Mijn mk is gewoon alweer een jaar geleden!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:15:19 #184
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135282363
Momo; ik schrijf de enveloppen ook zelf hoor, ook dit keer! Is idd leuker en persoonlijker vind ik ook O+
Ohjee momo dat is idd wel vroeg zeg.. Die was zwanger van een tweeling toch?

Franny whaha geweldig die uitspraak over gemiddelden.. Idd zeg, je kind zal eens onder of boven het gemiddelde zitten, schande! :')

Roomsnoes jeuz wat een gedoe -O-
Hihi idd, dat plaatje van Burdie :Y :D

Theeleuter, dwarsliggers zijn idd nooit leuk, succes met 'terugduwen' :+ :P

Burdie och alweer voorweeen -O- :*
Ik had 2 dagen voorwerk en daarna zettehet echt door, maar gezien jouw termijn hoop ik dat niet. Helpt douchen of iets anders nog?

Oeh, die milestone cards, leuk! O+ Zijn ze op die site het goedkoopst? *opzoeken gaat*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_135282698
Ja vlgs mij wel. Iig met gratis verzending en die code ;)

En ja, was een tweeling!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:32:01 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135282813
Tof! En ze hebben ook nog leuke kleertjes, omggg.. :9
Zo das idd wel vroeg ja. 8 weken dan ongeveer? Te vroeg?
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:37:50 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135283011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hé Burdie, bij mij is het nu na een aantal dagen gisteren rustig geweest. Heb het idee dat m'n buik ook lager is dus dat de kleine is ingedaald.
Zou dat bij jou ook kunnen zijn?
Ik denk/hoop dat dat het is ja :).
Ze zijn ook weer over intussen, geen touw aan vast te knopen nog :P.
Vanavond is er weer walviszwemmen, maar ik heb er weinig zin in :').
KuikenGuppy
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:39:58 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135283082
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:05 schreef DJMomo het volgende:
Huuuuuu. Mijn mk is gewoon alweer een jaar geleden!
Vandaag precies? Gek idee he? :*
KuikenGuppy
pi_135283423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:32 schreef Enfermera het volgende:
Tof! En ze hebben ook nog leuke kleertjes, omggg.. :9
Zo das idd wel vroeg ja. 8 weken dan ongeveer? Te vroeg?
De tweeling? Eerder tien a elf weken. :{

Zand, vandaag eerste echo zonder hartje. Week later nog geen hart actie
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:49:57 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135283485
Dat blijven rare datums he Mo :{.

Heftig verhaal ook van die tweeling, hopelijk groeien ze helemaal gezond op :).
KuikenGuppy
pi_135283624
Ik realiseerde het me net pas. Sja, voor hetzelfde geld beval ik op dezelfde datum als waarop ik vorig jaar het vruchtje verloor. Bizar idee

En ivm embargo heb ik verder geen info over de tweeling. Hoop ook maar dat het goed gaat. Heb collega iig een mailtje gestuurd.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:59:05 #192
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135283902
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef DJMomo het volgende:

[..]

De tweeling? Eerder tien a elf weken. :{

Zand, vandaag eerste echo zonder hartje. Week later nog geen hart actie
Sorry eind maart ik dacht begin idd.
Heftig van je mk :*
pi_135284706
quote:
Zoals al is gezegd, ene oor in.. Maar mij overkomt het ook nog regelmatig hoor, sommige mensen horen ooit eens een keer iets, onthouden de feiten verkeerd maar kunnen in volle overtuiging zeggen dat dit of dit niet goed voor je is. 'Beste' dat ik tot nu toe heb gehoord: "Leverworst eten is écht heel slecht voor de baby hoor. Maar roken is helemaal niet zo slecht, dat las ik op internet."

Brr nare verhalen met die tweeling. Hopelijk groeien ze goed en gezond op.

Momo :*

Verder kunnen wij het bij elkaar nog niet zo slecht doen als de moeders in . Die stukjes met die baby's, wat ze te eten krijgen, hoe ermee omgegaan wordt :X
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:20:40 #194
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_135285087
Oh god daar zag ik gister ook een stukje van.
Ik kan daar echt niet naar kijken, vreselijk.
En dan dat ene kind die zegt dat ze d'r zusje gaat vermoorden omdat ze nu minder aandacht krijgt
Ze had ook al een serial killer blik in d'r ogen :'(
Maar ja ieder z'n ding zeg maar

Hier niks te melden
Volgende week eerste afspraak bij de vk.
En 4-2 de termijn echo
W
Z
E
pi_135286472
Linda: wat een verschil en mooie meiden zeg! Wel jammer dat ze niet bij jou liggen..

Burdie: spannend dat voorwerk!

Mo: duimen dat het in orde komt met het kaartje!

Hier morgen 22 weken! Vandaag gaan shoppen met mijn mama en zusje en die onzekerheid gaat dus niet weg.. Ik blijf denken dat het nog fout gaat lopen als ik teveel doe, moest ik mijn belachelijke gedachten nu eens wegkrijgen he. Maar als Frummel dan aan het stampen is, dan zijn ze wel weer weg dus dan ben ik altijd blij. (Tenzij hij mijn blaas als trampoline gebruikt, wat hij gisterenavond deed)
pi_135287035
Stroopwafelijs is zoooo evil!!! Ik wil nog meer.... :9

Morgen weer naar de gyn..
S. 2014
J. 2016
pi_135287308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef StefanieV het volgende:
Linda: wat een verschil en mooie meiden zeg! Wel jammer dat ze niet bij jou liggen..

Burdie: spannend dat voorwerk!

Mo: duimen dat het in orde komt met het kaartje!

Hier morgen 22 weken! Vandaag gaan shoppen met mijn mama en zusje en die onzekerheid gaat dus niet weg.. Ik blijf denken dat het nog fout gaat lopen als ik teveel doe, moest ik mijn belachelijke gedachten nu eens wegkrijgen he. Maar als Frummel dan aan het stampen is, dan zijn ze wel weer weg dus dan ben ik altijd blij. (Tenzij hij mijn blaas als trampoline gebruikt, wat hij gisterenavond deed)
Ik heb vanmorgen psies hetzelfde op facebook gezet :o :D
pi_135288807
Linda gefeliciteerd met je meisjes. Ik hoop dat je ze snel bij je hebt liggen!

Wat vervelend dat mensen zo reageren, Roomsnoes. Inderdaad ene oor in, andere weer uit.

Momo, ik kan me voorstellen dat je een vreemd gevoel hebt bij die data.

En verder ben ik alles weer vergeten.

Dank jullie voor de adviezen over licht in het hoofd worden tijdens/ na het sporten. Ik eet over het algemeen gezond, maar ik heb nu toch wel wat meer moeite met eten. Het wil gewoon niet lekker zakken en komt iedere keer weer naar boven. Ik denk dat ik wat dropjes mee ga nemen voor bij het sporten.
Voor de dames die hardlopen: hoelang hebben jullie dat volgehouden? En hoe zit dat nou met buikspieroefeningen, tot wanneer mag ik nog sit-ups doen?
Voor de rest ben ik echt de dagen aan het aftellen (nog elf!) tot mijn afspraak bij de vk. Ik ga er een beetje vanuit dat ik dan ook meteen een echo krijg (10 a 11 weken), maar nu ben ik bang dat ik dat verkeerd begrepen heb.
pi_135289270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen psies hetzelfde op facebook gezet :o :D
[ afbeelding ]
Haha super!
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:03:43 #200
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135290592
Hoi!

Burdie, spannend hoor! Hoe voelt het? Echt als harde buiken Inc.pijn of? Ik heb schijnbaar indalingsweeen gehad en dat voelt downunder echt als mes erin en hakken maar ofzo.

Mo, een bijzondere dag dus vandaag. :* erop. Hoop dat je snel het kaartje helemaal naar je zin binnen krijgt!

Roomsnoes, hier in de omgeving ook veel van zulks. Ik werd er in het begin heeel naar van, maar ik voelde veel fijner nu ik wat geleerd heb het van me af te laten glijden. Groene zeep!

Cholula, situps zou ik sowieso niet meer doen, het maakt het voor je baarmoeder lastiger om ruimte te krijgen en daarbij loop je volgens mij meer risico's op diastases / scheurtjes in je spieren. Das het niet waard, toch?

Stefanie al bijna 22 wk! Schiet lekker op zo!

Thee, hoop dat je menneke gauw goed gaat liggen. Overdwars klinkt niet heel lekker. Hier heeft ze ook lang dwars gelegen maar nu krult ze zich veel op tot een bolletjebaby. Heel schattig wel!

Na een onwijze rotdag omdat de verf van de muurschildering van de muur afliep en ik hals over kop voor nieuwe andere verf moest en mijn hormonen net ff niet konden handelen dat dat óók al misging, zinn we net helemaal opgevrolijkt door mooie 3D plaatjes! Madame ligt echt al helemaal met haar koppie in m'n bekkenkom, dus het kostte een hoop moeite, maar uiteindelijk is ze lekker nog even goed gaan liggen.

En toen heeft m'n paps ook in een kwartier even de box neergezet O+

Plaatjes:

Is ze niet heul knap? Dat snoeeeetje O+ O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135290825
Mooie plaatjes Kim!

Trouwens dames, vraag tussendoor:
Ik heb alles gewassen en gestreken, maar nu zat ik me even te bedenken: kan ik dan nu al wel het bedje opmaken? Mijn hormonen willen heel graag dat Alles Nu Af Is, maar ik zat me even af te vragen of ik dan nu het bedje al kan opmaken of dat dan het effect van het wassen en strijken (schoon en bacterievrij) verloren gaat, want het beddengoed kan er nog wel een week of vijf op liggen voordat de baby echt in dat bedje gaat slapen. Dan wordt het toch weer helemaal stoffig? Overigens word ik erg blij van al die gestreken spullen, vooral hydrofielen want die kun je zo lekker precies op dezelfde grootte op elkaar stapelen O+ .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135291026
Oh kim die lipjes O+
S. 2014
J. 2016
pi_135291104
Gave plaatjes Kim!
Dan doe ik morgen mijn laatste twintig sit-ups voor mijn conditieproef en dan is het mooi geweest. Ik had liever gehad dat push-ups niet meer mochten want daar heb ik stiekem echt een hekel aan.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:13:47 #204
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135291108
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Mooie plaatjes Kim!

Trouwens dames, vraag tussendoor:
Ik heb alles gewassen en gestreken, maar nu zat ik me even te bedenken: kan ik dan nu al wel het bedje opmaken? Mijn hormonen willen heel graag dat Alles Nu Af Is, maar ik zat me even af te vragen of ik dan nu het bedje al kan opmaken of dat dan het effect van het wassen en strijken (schoon en bacterievrij) verloren gaat, want het beddengoed kan er nog wel een week of vijf op liggen voordat de baby echt in dat bedje gaat slapen. Dan wordt het toch weer helemaal stoffig? Overigens word ik erg blij van al die gestreken spullen, vooral hydrofielen want die kun je zo lekker precies op dezelfde grootte op elkaar stapelen O+ .
Je kan je bedje gerust opmaken want de kraam zal het hoogstwaarschijnlijk toch weer helemaal opnieuw doen :) :+
pi_135291275
Heb eindelijk fijne houding gevonden. In bed liggen, tablet op buik en gaan! Alleen beweegt de tablet zo nu en dan :+
pi_135291457
Ohhh Kim, wat een schatje. :) 3D plaatjes zijn zo leuk O+

Linda, gefeliciteeeeeeerd !! *O* *O* Ik werd een beetje emotioneel van de eerste foto die je postte, aangezien mij die weelde ook te wachten staat over een paar weken met mijn meiden. Echt een prachtig plaatje. Ik hoop echt dat je gezin binnenkort helemaal compleet thuis zal zijn.

Burdie, veel succes met de voorwee problemen. Hopelijk blijft je beebje nog lekker binnen zitten.

Theeleuter, is beeb alweer een beetje bijgedraaid ?

Verder iedereen met ongemakken, onzekerheden en andere vervelende dingen een :* en veel sterkte gewenst. Al het positieve nieuws krijgt van mij een *O* .

Verder ben ik met de meiden samen weer helemaal door de APK keuring heen. :D Beide dametjes liggen met hun hoodje naar beneden en ze liggen lekker knus bij elkaar. O+ Rechter dametje lag bij de vorige echo nog andersom en ik heb haar voelen omdraaien. Ouchie, mijn ribben ! Ze bleef maar duwen. Gek wijffie O+

Verder heb ik twee complimenten van de gynaecoloog gekregen. Ze heeft een snelle echo bij me gedaan en ze vond mijn buik er mooi uitzien. Ik heb met mijn 34 + 3 buik nog steeds geen striae en ik draag nog steeds helemaal naar voren. De verdere klachten die ik heb zijn nog steeds miniem en horen er gewoon bij. Bloeddruk is nog steeds goed 130/80. Zoals ze gyn zei: een voorbeeld tweeling zwangerschap. Ik voel me echt een heel gezegend mens en ik ben zo blij dat het nog steeds zo goed gaat. *O* O+

Toen we door het ziekenhuis liepen, kwam een mevrouw ons tegemoet die er duidelijk minder goed aan toe was als ik. Haar hele gezicht was opgezwollen en ze liep behoorlijk de puffen en te steunen. Ik vond het zo sneu... ;( Dan realiseer ik me pas echt goed dat ik er zo goed aan toe ben. Pfff :)

Ondertussen bonkt en wiebelt het aan beide kanten in mijn buik. De meiden zeggen hoi ! :D O+
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:21:08 #207
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135291543
Alixia wat klinkt dat heerlijk! Het maakt me wel heel benieuwd naar een kiekje van je buik hoor! :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135291572
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Theeleuter het volgende:
Heb eindelijk fijne houding gevonden. In bed liggen, tablet op buik en gaan! Alleen beweegt de tablet zo nu en dan :+
Jaap wordt boos als ik dat doe! Gaat ie heel pijnlijk tegen de tablet trappen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135292396
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Kimpossible het volgende:
Alixia wat klinkt dat heerlijk! Het maakt me wel heel benieuwd naar een kiekje van je buik hoor! :P
Update in het buik topic. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Jaap wordt boos als ik dat doe! Gaat ie heel pijnlijk tegen de tablet trappen.
Dat herken ik. Als ik een redelijk zwaar boek op mijn buik zet tijdens het lezen, wordt er ook geprotesteerd. Gelukkig is het niet echt pijnlijk, maar ze gaan soms hard te keer. :o
pi_135293998
Ooh wat een snoepie kim O+

Dyre, had erover heen gelezen, wat fijn een goede echo!!! *O*

hier steeds meer last van mijn bekken / banden. Zo bang dat ik net als bij mijn eerste heel weinig kan doen :{ verder gaat alles goed, voel het kindje nu regelmatig :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_135294121
Mooi Kim! Ze kijkt zo gelukkig op de eerste foto O+
pi_135294507
Mooie foto's Kim! Schattig!

Mo: hier is Frummel het ook niet altijd eens met de tablet!
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:23:19 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135295454
Zo, terug van walviszwemmen O+.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:03 schreef Kimpossible het volgende:
Burdie, spannend hoor! Hoe voelt het? Echt als harde buiken Inc.pijn of? Ik heb schijnbaar indalingsweeen gehad en dat voelt downunder echt als mes erin en hakken maar ofzo.
Ja, pijnlijke harde buiken idd. Echt als kramp. En in combinatie met zeurende menstruatiepijn. Eergisteren voelde ik ook druk 'down there', alsof iemand van binnenuit een kokosnoot tussen mijn benen probeerde te duwen. Geen idee of dat indalen is, en of het is gelukt :'). Ik vraag het volgende week aan de vk tijdens de controle.

Balen van je schildering ;( maar je hebt prachtige plaatjes ter compensatie, en de box O+.

Cholula, situps en andere buikspieroefeningen mogen idd niet tijdens de zwangerschap.

Ik wilde nog meer zeggen, maar ben het even kwijt :P.
KuikenGuppy
pi_135305301
Wat Soesa zegt RFR ..

Ik vorige keer super mijn best gedaan om het bedje op te maken. Komt de kraam .. trekt alles eraf.. gooit het in de wsmachine en begint opnieuw.

Dit hoorde ik achteraf van mijn man want ikzelf lag plat. Maar vond het niet leuk..
pi_135305611
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef LaLouchi het volgende:
Dyre, had erover heen gelezen, wat fijn een goede echo!!! *O*
:*

quote:
hier steeds meer last van mijn bekken / banden. Zo bang dat ik net als bij mijn eerste heel weinig kan doen :{ verder gaat alles goed, voel het kindje nu regelmatig :)
Fijn dat je het kindje voelt, ik ben zo benieuwd hoe dat bij mij zal voelen! Jammer dat je verder niet zoveel kan doen, rustig aan is het motto ;)

Kim, wat een mooi meisje heb je gemaakt! O+
pi_135305673
Mogguh!

Deze luilak hft de luxe uit te kunnen slapen, maar vandaag niet dus... :O

Maar we mogen straks weer spieken naar ukkie O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_135305753
Leuk GM!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:30:12 #218
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135305856
Meld!

En uiteraard niks aan de hand nog, VL is gisteren vrolijk om half 9 's ochtends de deur uit gegaan en kwam om 5 uur 's middags even vrolijk weer terug. Even een rondje visite's gedaan bij vriendinnen en collega's. :X
pi_135306180
:O Zo, nacht from hell. Om 2 uur wakker door dochter, niet meer kunnen slapen door manlief die liep te snurken of zijn leven er vanaf hing. Val je bijna weer in slaap rond 3 uur, is dochter toch neit helemaal blij in eigen bed. Dus bij mij erbij, maar voor ze een houding vond en echt lekker sliep was het 5 uur.....Dat wordt koffie tanken vandaag c_/
pi_135306236
Goedemorgen!
Lekker gezwommen dus Burdie? Dat lijkt me straks ook wel wat, zwangerschapszwemmen.
Gm ik vind het zo leuk voor je dat weer mag baby spieken. Ik wil ook!
Ik heb net mijn laatste sit-ups gedaan, hopelijk voor een hele lange tijd. Mijn conditieproef voor het werk weer gehaald.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:16:58 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135306427
't Zwemmen is vooral gezellig, na afloop nog heel lang blijven hangen in het bubbelbad ;).

Theeleuter, succes vandaag!
KuikenGuppy
pi_135306868
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Burdie het volgende:
Zo, terug van walviszwemmen O+.

[..]

Ja, pijnlijke harde buiken idd. Echt als kramp. En in combinatie met zeurende menstruatiepijn. Eergisteren voelde ik ook druk 'down there', alsof iemand van binnenuit een kokosnoot tussen mijn benen probeerde te duwen. Geen idee of dat indalen is, en of het is gelukt :'). Ik vraag het volgende week aan de vk tijdens de controle.

Ik ben 39 weken en herken dit, dat heb ik sinds een paar dagen. Harde buiken heb ik al veel langer regelmatig last van, maar nu worden ze wat pijnlijker en inderdaad ook met soort menstruatiepijn. Die van mij is al ingedaald, dus volgens mij zijn het oefenweeen, of 'voorwerk'. De druk aan de onderkant heb ik al veel vaker gevoeld, maar het indalen is dan ook al ruim een maand aan de gang hier. :) . Ik heb er overigens allemaal niet zo veel last van, alleen vannacht sliep ik wat onrustig door die harde buiken tussendoor.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135306956
Ik heb trouwens een tip. Al eerder heb ik samen met mijn vriend een cursus hypnobirthing gedaan en gisteren heb ik (voor mijn gevoel goed aansluitend) een zwangerschapsmassage laten doen. Voor mij had deze massage als uitgangspunt ontspanning, als voorbereiding op de bevalling. De massage was echt heel fijn en werd gedaan door een heel prettige vrouw die veel verstand van zaken heeft en ervaring heeft met zwangere vrouwen die veel piekeren, moeite hebben te genieten van de zwangerschap e.d.

Ik kan het dus aanraden, maar mag uiteraard niet openlijk reclame hier maken. Als iemand meer wil weten, stuur me dan maar een berichtje. Is overigens regio Den Haag.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:44:58 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135307000
Werd die massage bij jou vergoed door je verzekering, Franny?
Ik denk er ook over om eens eens te laten doen, grappig dat je het vindt aansluiten op hypnobirthing :).
KuikenGuppy
pi_135307083
Zwemmen heb ik een paar weken geleden ook gedaan met de verwachting dat het fijn zou zijn... Niet dus :X Ik kon erna niet meer op of om en heb twee dagen moeten herstellen. Iets té ontspannend voor m'n bekken misschien?
Verder 36 weken vandaag *O* Ik begin het een beetje op m'n heupen ( :') ) te krijgen nu: het bed is nog niet helemaal af, de commode nog niet bruikbaar en doordat mijn contactpersoon bij de drukker op vakantie is, ligt het kaartje ook op z'n gat. Grmbl. Daarentegen zal het vast nog een week of vier-vijf duren, maar toch.
pi_135307315
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:44 schreef Burdie het volgende:
Werd die massage bij jou vergoed door je verzekering, Franny?
Ik denk er ook over om eens eens te laten doen, grappig dat je het vindt aansluiten op hypnobirthing :).
Het kan worden vergoed als je het doet vanuit een probleemvraag en dat moet je van tevoren wel even bespreken met je zorgverzekeraar. Je hebt in ieder geval een aanvullende verzekering nodig. In mijn geval was het echt alleen een massage als 'verwennerij', zonder dat er iets medisch of psychisch aan de orde is. Ik heb dus gewoon zelf betaald.

De filosofie waarmee wordt gewerkt, sluit inderdaad echt aan op hypnobirthing. De vrouw die de praktijk runt, vindt dat ook en wil misschien zich ook daarin verder gaan scholen. Ik weet niet zeker in hoeverre ik veel kan met aromatherapie e.d. (dat wordt ook al snel te esoterisch voor mij :+ ), maar de waarde die wordt gehecht aan ontspanning en de samenwerking tussen lichaam en geest spreken mij wel aan. Ze vertelde me trouwens ook dat het haar opvalt hoeveel vrouwen die bij haar komen zich veel te veel laten leiden door wat ze allemaal op internet lezen en dat al die info tegenwoordig eerder leidt tot gespannenheid, en afleidt van de focus op jezelf en je eigen zwangerschap/bevalling. Ze legt vrouwen dan ook vaak een internet- of googleverbod op. :) .
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:10:30 #227
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135307481
Wat een mooie echo kim O+

GM veel plezier vandaag!

Voor alle slechte nachten en andere nare kwaaltjes een dikke :*

Ik slaap ook erg slecht de laatste weken. Kan niet meer op mijn buik liggen dus lig heel lang te zoeken naar een fijne inslaaphouding. Als ik dan eindelijk slaap wordt ik midden in de nacht altijd wel weer wakker omdat een van mijn ledematen slaapt wanneer ik op mijn zij lig (heb echt een hard matras wat voor een buikslaper heerlijk is maar als zijslaper niet. Toch eens gaan kijken naar een zachte topping). Vannacht geprobeerd om met het voedingskussen te slapen maar dat was ook nog een redelijk gevecht met een roze rookworst :') Ben nog niet helemaal eruit hoe ik lekker moet liggen met dat ding :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:12:50 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135307522
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef Chanty het volgende:
dat was ook nog een redelijk gevecht met een roze rookworst :')

#adirtymindisajoyforever ;)
KuikenGuppy
pi_135307707
:W onze uk word een echt mensje,.het is nie langer een vlekje! O+ O+

We zijn 2 dagen terug gezet dus de UD is voor nu: 19 augustus

4 februari de officiele termijn/12 weken echo..! En nog veel meer goed nieuws:

Ivm medicatie was mij verteld dat ik 3 dagen in het ziekenhuis moest blijven na de bevalling en dat ik geen BV mag geven!,
Maar: ik hoef als alles goed is maar 12 uur te blijven en ik mag wel BV geven! *O* *O*

Nou nog even een plaatje bij het praatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_135307788
Wat fijn GM! En een mooi plaatje :)
pi_135307817
Fijn GM, goed nieuws voor jou, en Kim een mooie echo. :)
pi_135307823
*O* voor goede echo!
pi_135308069
GM en Kim *O* *O* Wàt een mooie plaatjes!!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:34:38 #234
52229 Chanty
pi_135308102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W onze uk word een echt mensje,.het is nie langer een vlekje! O+ O+

We zijn 2 dagen terug gezet dus de UD is voor nu: 19 augustus

4 februari de officiele termijn/12 weken echo..! En nog veel meer goed nieuws:

Ivm medicatie was mij verteld dat ik 3 dagen in het ziekenhuis moest blijven na de bevalling en dat ik geen BV mag geven!,
Maar: ik hoef als alles goed is maar 12 uur te blijven en ik mag wel BV geven! *O* *O*

Nou nog even een plaatje bij het praatje:

SPOILER
Ahwww hij is net een klein gummybeertje O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:36:48 #235
52229 Chanty
pi_135308172
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

#adirtymindisajoyforever ;)
Ja dat soort grappen zat mijn man gisteren ook te maken.

Ik: Poeh het is wel een heel gevecht met zo'n roze worst.
Hij: Ik vecht ook wel eens met mijn worst.
Ik :') ... Het is wel een heel gevecht met zo'n roze worst van 1.20 meter >:)
pi_135308203
Kim en GM wat een leuke echo's! *O*
O+

Burdie hoe gaat het voorwerk? Is et weer rustig allemaal?

En de rest even een zwaai :W
♥ J & S
pi_135309283
Even een vraagje: gisteravond lag ik op de bank en mijn buik was ineens heel zacht en volgens mij ook wat kleiner! Normaal staat hij eigenlijk altijd strak gespannen maar gisteren was het meer een drilpudding zeg maar. Ik kon de vormen van de baby's ook veel beter voelen door mijn buikwand heen. De baby's waren flink actief dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over, maar ik vind het zo raar dat mijn buik ineens zo anders is.

Komt dit iemand bekend voor? Ook nu is hij nog een stuk zachter als anders.
pi_135309523
Jej gm! *O*

Musique, bij mij is het meestal andersom :) Misschien ben je nu heel erg relaxed?

Ik heb net ons wiegje besteld, maar zonder matras. Zou dit een goed matras zijn? http://www.zoombee.nl/contents/nl/p418.html Ik twijfel omdat het me zo dun lijkt, maar het matrasje dat eigenlijk bij de wieg hoort is ook maar 4 cm. Ze hebben ook een extra dikke variant, (http://www.zoombee.nl/contents/nl/p444.html), maar die is niet ademend. Ik lees ook verschillende dingen over de dikte van het matras. De ene site zegt minimaal 8 cm en de ander juist dat dunner op beter is, want dan ademt het beter, waar ik me ook wel iets bij kan voorstellen. En de matrasjes van de Prenatal bijvoorbeeld zijn anti-mug behandeld en dat vind ik zo'n gek idee, om je kind op zo'n chemisch behandeld matras te leggen. Daarbij heb ik nog geen mug gezien in dit huis.
pi_135309784
Ik heb zelf nu net deze gekocht: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p444.html Één of twee topics terug kreeg ik een fijne link met info over matrasjes.

Edit: verkeerde link
pi_135309792
Kijk eens via google wat ze zeggen voor het veilig slapen van de baby in een wiegje over het matrasje..
Ik heb er zelf totaal niet naar gekeken, voor die paar weekjes wat ze er in slapen...
Anti-mug, wat een belachelijke onzin. En of zo'n chemische behandeling nu wel zo gezond is? :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')