abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135256825
Wat mooi! en je arme grote meisje! Wordt ze beademd?
Je kleine meisje is nog meer mini dan de mijne waren. Toch oogt ze niet zo fragiel.

Ik vind ze mooi O+ O+
pi_135256885
Wat een verschil in gewicht zeg! Wat een pracht O+
S. 2014
J. 2016
pi_135256909
Alleen ondersteuning krijgt ze. Ze ademt wel zelfstandig
Lotte!
Noah!
pi_135256930
oooooh popjes O+ O+ O+
wát een rijkdom Linda O+ prachtig zijn ze.

Hoe voel jij je?
:)
pi_135256949
Wat een prachtige meisjes Linda, van harte gefeliciteerd!!! *O* *O* Genieten!
pi_135256996
Okey, gelukkig. Hopelijk is ze er snel vanaf zodat jullie met z'n drietjes zijn. :*
pi_135257048
Gefeliciteerd Linda!
pi_135257105
Oh wauw O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135257283
Linda wat een mooie dames!

Aw ik zag dat ik zelfs werd gemist O+ (Enf :* )

Welkom voor alle nieuwe dames, ik ben nog steeds aan het bijlezen hoe en wat. Ook heb ik wat geboortes gemist, van Flower en Ikke, alsnog gefeliciteerd!

Ben blij om te lezen dat het met iedereen wel goed gaat, ik lees wat verloven, ik zie mooie echo- en babyfoto's, fijn hoor. En ook fijn om weer mee te lezen met alle vragen en discussiepunten die ik zelf ook heb.

Ben nu 35 weken en aan de ene kant denk ik dat ik er helemaal klaar voor ben, alles in huis, laatste wasjes worden as we write weggedraaid, en dan krijg ik weer een 'kruisverhoor' van iemand die er verstand van heeft (of denkt te hebben) waardoor je weer aan jezelf gaat twijfelen.
"Waarom heb je bij deze organisatie kraamzorg en niet bij die? Hoe veel uur op een dag? Dat is echt te veel/te weinig hoor. Waarom heb je nog geen luiertas gekocht? Waarom heb je wel een luiertas gekocht, heb je toch niet nodig. Hoe doe je dat met kinderopvang? Waarom wordt je geen thuisblijfmoeder? Waarom ga je een dag minder werken, hoe moet dat dan met je carrière?" -O-

Tel daarbij een hoop gedoe op het werk en met de (schoon)familie op, en voor je het weet heb je al wekenlang niks gepost en niks gelezen :@
Ik kan wel een boek schrijven over alle gedoe, maar laat ik dat maar niet doen.. Of wel, zal een mooie bestseller worden >:) .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135257375
Oh wauw Linda, gefeliciteerd! Wat een Rijkdom O+ O+
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:28:00 #91
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135257753
Linda, wat een geweldige foto van jou met je twee meisjes. Ik word er echt week van! En natuurlijk gefeliciteerd! Ik hoop dat H. snel bij je mag.

--

Dyre, jeetje, wat ben ik blij voor je! O+
pi_135258064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:14 schreef mignonne het volgende:
oooooh popjes O+ O+ O+
wát een rijkdom Linda O+ prachtig zijn ze.

Hoe voel jij je?
Goed! Blij dat de zwschap er op zit. Wel beetje verdrietig dat Hanne daar zo alleenligt :'(

Bevalling was net zo'n stort als.bij Noah, behalve dat er nog.een tweede achteraan kwam :D
Lotte!
Noah!
pi_135258228
Ooooh Linda O+
Je meiden OP+
En wat een ukkie is Emmy zeg! Hopelijk gaat Hanne t snel helemaal goed doen!
En die foto van jou met je meiden O+
Geniet ervan!
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:44:17 #94
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135258643
Ooooh O+ O+

Wat een verschil in gewicht maar hun lengte is voor hun termijn echt keurig!
Bijzonder ook dat je mini het wel al helemaal zelf kan. Dapper meiske!

Eens met Buuv dat je duidelijk ziet hoe Hanne een zusje van Lotte en Noah is.

Je bent gewoon mama van vier kinders!
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:01:04 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_135262394
Linda :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_135262405
Linda, proficiat met de geboorte van je dochters, wat een prachtige foto! O+
pi_135262440
Ach gut Linda. Ik hoop dat je grote meisje snel naar jullie terug kan. Hoe is het gegaan met je meisjes vanacht?
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:22:17 #98
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_135262507
Linda, ze zijn er gewoon al! Wat een mooie dametjes en wat jammer dat Hanne ff moet bijkomen van alles. Ik hoop dat ze snel weer naar jou en Emmy terug kan. Geniet er van!
pi_135262525
Linda van harte met je prachtige meisjes O+ wat een schitterende foto's
pi_135262542
Gefeliciteerd Linda! En wat een mooie foto's idd O+
pi_135262566
We zijn vannacht naar een ander zkh getransporteerd en heb ze nu allebei niet meer bij me. Emmy is zo groot als een 32weken baby dus die wordt warm gehouden. Hanne hebben ze geprobeerd van de beademing af te halen maar dat lukte nog niet. Ik heb een paar uurtjes geslapen, twee keer gekolfd en 1x kort bij ze geweest. Nu ontbijten en dan ga ik weer naar ze toe
Lotte!
Noah!
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:47:33 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_135262684
Linda van harte gefeliciteerd met je meisjes! *O*
Dat het snel wat beter mag gaan met Hanne! En dat je gauw je kinderschare lekker om je heen mag hebben.
pi_135262775
Ohhh Linda, die prachtige eerste foto van jullie! Hoeveel trotser kan een mens kijken!? Wat een prachtige popjes! En wat lijkt Hanne inderdaad veel op haar grote broer en zus, lief met dr rode haartjes!! Ik hoop dat ze heel gauw weer lekker dichtbij jou en haar stoere kleine zusje mag zijn! Wat een verschil in gewicht, maar zo mooi gaaf allebei! Heel fijn voor je dat t achter de rug is!
En nu je handen en je hart vol O+

Gefeliciteerd voor jullie allemaal!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_135262790
Lees nu pas net je andere berichtje, wat moeilijk dat je nu helemaal alleen bent. Hopelijk voel jij je in ieder geval goed genoeg om ze straks lekker op te zoeken en kun je genieten van wat buideluurtjes!! Zet m op mama! :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 08:07:09 #105
5428 crew  miss_sly
pi_135262863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 07:31 schreef Linda2205 het volgende:
We zijn vannacht naar een ander zkh getransporteerd en heb ze nu allebei niet meer bij me. Emmy is zo groot als een 32weken baby dus die wordt warm gehouden. Hanne hebben ze geprobeerd van de beademing af te halen maar dat lukte nog niet. Ik heb een paar uurtjes geslapen, twee keer gekolfd en 1x kort bij ze geweest. Nu ontbijten en dan ga ik weer naar ze toe
O, pff, wat vervelend lijkt me om je meisjes niet bij je te hebben. Ik hoop dat ze gauw helemaal in orde zijn en fijn bij je kunnen zijn :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135262905
Mooie foto! Gefeliciteerd!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:10:46 #107
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135262909
Jeetje ben even een avondje weg en Linda heeft haar twee babies al :o Wat een lieve foto en heel erg gefeliciteerd O+ *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:15:21 #108
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135262962
Linda! Ik hoop dat het snel beter met ze gaat! Ze zien er in elk geval erg lief uit!

Eens even kijken, hoe werkt dit? gewoon simpel:

Meld!?
pi_135262979
Linda ik hoop dat je kleine meisje snel gaat groeien van jouw mamamelk zodat ze zichzelf kan warm houden. En je grote alles snel op eigen kracht kan doen. :*
pi_135263010
Wat een popjes Linda O+, wat heb je ze goed afgebakken! Mini Emmy die het al helemaal zelf kan en grote Hanne is zwaarder dan mijne bij 38 weken (en ik droeg er maar 1!!). En je beschrijving van de bevalling, ik moest lachen :P.

Ach, kan me voorstellen dat dat je verdrietig maakt. Hopelijk sterken ze beiden snel aan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:49:19 #111
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135263336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:15 schreef NoBoNo het volgende:
Linda! Ik hoop dat het snel beter met ze gaat! Ze zien er in elk geval erg lief uit!

Eens even kijken, hoe werkt dit? gewoon simpel:

Meld!?
Een meldplicht papa!
Spannend joh!

Linda :*
Hopelijk je beide meisjes snel weer bij je.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135263666
Linda wat ljkt me dat moeilijk dat je je kroost niet bij je hebt. Veel beterschap voor je meiden!
pi_135263985
quote:
Hopelijk worden jullie snel weer herenigd. Liggen je meisjes wel naast elkaar?

Niet leuk he, mama zijn en je kindjes ver weg. Hopelijk gaat het kolven goed en voel jij je zelf ook fit genoeg om veel bij ze te zijn.

:*
pi_135264044
quote:
Is dat goed of slecht dat jullie naar een ander zh zijn gebracht? Eerlijk gezegd verontrust t me een beetje.
Hopelijk snel je kleintjes weer in je armen.

Nobono melden! Waah! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135264153
Was ivm plaatsgebrek op de neo
Lotte!
Noah!
pi_135264211
Gefeliciteerd Linda! Wat een schatjes!
pi_135264249
Oh Linda die foto,wat ontroerend! Ik krijg er serieus vochtige ogen van (hoezo hormonaal?!)
Wat jammer dat je ze nu nog niet bij jou hebt liggen,hopelijk gaat dat wel snel gebeuren.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:44:04 #118
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_135264252
Gefeliciteerd Linda *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_135264386
Linda hopelijk kan die beademing er binnenkort toch nog af. En intussen die prachtige foto's gluren en veel uitrusten denk ik? Hoe voel jij je verder?
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:56:10 #120
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135264560
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:34 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Nobono melden! Waah! *O*
ja dat is wel ernstig ja! En ik weet ook niet of ik dat in het weekend trouw zal blijven doen. :@
pi_135264819
Even ego tussendoor:

Ik krijg gewoon nog een baby *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Deze zwangerschap is zoveel relaxter dan de andere 2 :o echt een kadootje dat ik het ook zo mag meemaken. :) En straks 3 van die lieve leuke kids... wat wil je nog meer?

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_135264846
:D O+
pi_135264881
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:06 schreef Cantare het volgende:
Even ego tussendoor:

Ik krijg gewoon nog een baby *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Deze zwangerschap is zoveel relaxter dan de andere 2 :o echt een kadootje dat ik het ook zo mag meemaken. :) En straks 3 van die lieve leuke kids... wat wil je nog meer?

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
O+
pi_135264894
Linda, gefeliciteerd met je meisjes! Ik hoop dat ze heel snel mogen zijn daar waar ze horen: dicht bij jou. Neem je rust nu het nog kan. ;)

Cantare: is je derde zwangerschap zoveel makkelijker ja? O+ *noteert*
pi_135265429
Sterkte Linda, hopelijk worden jullie heel snel herenigd!
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef L-E het
Cantare: is je derde zwangerschap zoveel makkelijker ja? O+ *noteert*
Tot nu toe wel, ja. Bij de anderen had ik op zich geen gekke complicaties, maar ik was alleen maar doodmoe en kon er niet echt van genieten. Dit keer ben ik natuurlijk ook wel moe, maar binnen de perken. Ik heb ook gewoon energie over om dingen te doen, mijn leven gaat gewoon door in plaats van dat het (voor mijn gevoel) 9 maanden on hold staat. Zo wil ik er nog wel 1. :+

Maar goed, ik moet nog 22 weken, he. :7
pi_135265710
Mogguh!

Linda, kan mij voorstellen dat het nu ook niet compleet voelt...

Nobono meldplicht!

Hier n klotenacht! Erg last van maagzuur en daardoor ook maagkramp.. :X
En nu moehoe!
S. 2014
J. 2016
pi_135265827
Bonjour ^O^

27 weken vandaag. Nog anderhalve dag werken en dan heb ik verlof *O* *O*
Ik ben zo moe de laatste weken! Lekker bijslapen en veel rusten de komende tijd.

Cantare :D Je krijgt gewoon nóg een baby!!

Linda, wat sneu dat je meisjes niet bij jou zijn momenteel. Ik hoop dat jullie héél snel weer herenigd worden!! Ze zijn prachtig O+ O+
pi_135265867
Linda! Gefeliciteerd met je mooie dames! Wat een lieve foto O+ !!

Hopelijk kunnen jullie snel met zijn allen bij elkaar zijn :* !
♥ J & S
pi_135268140
Linda, gefeliciteerd! *O* Hopelijk doen je meisjes het snel goed genoeg om weer bij je te mogen zijn :*
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:28:05 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135268864
Linda prachtfoto O+ gefeliciteerd met jullie dochters!! *O*
En gossie wat een popjes.. vervelend dat jullie niet in hetzelfde zh liggen :*

Nikki :*
Knap van je. En blijf vooral duidelijk naar je artsen, wat je voelt en wat je ervan vindt. :) Dan heb jij iig je zegje gedaan, ongeacht wat de eventuele uitkomst is.

Burdie voorwerk! :o Vond ik ook zo spannend ja. En toen was het ook ineens weer weg :') Stom he? Idd gewoon timen als ze komen..

RFR! Hihi ja ik dacht ineens; waar ben jij gebleven? :P
Zohee, gaat snel joh!!
Oh god, ongevraagd advies :') Pfff.... vervelend joh. :* al een gladde rug ontwikkeld daarvoor? Lekker er vanaf laten glijden hoor, zeker nu je tegen het einde loopt.

Cantare :D O+

Musique bijna verlof, heerlijk!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:57:59 #131
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_135269813
Jeetje Linda, wat een gedoe voor jou en voor je kleine meiden zo'n verhuizing.
Ik hoop dat ze snel wat zullen aansterken en groeien.

Hoe gaat het met de BV en kolven, mocht je tips willen oid dan weet je waar je moet zijn he? Krijgen ze jouw melk, heb je nog genoeg melk voor ze kunnen verzamelen de afgelopen tijd?

Mag je nog lang daar bij ze blijven en woon je ver van dit ziekenhuis af?
pi_135270173
Kan iemand mij het het P-groeiverhaal duidelijk uitleggen want snap er vrij weinig van :@.

Gisteren hadden we een echo voor de ligging van de placenta en die was goed dus keek mevrouw ook even naar de groei van de baby.
Nu is het hoofdje groter dan gemiddeld, P95. Ze probeerde het uit te leggen en ik denk dat ik het wel een beetje begrijp maar toch hangt er nog een groot vraagteken boven mijn hoofd :+ .

Vriend vroeg ook of ze dan kon zien hoe veel groter het hoofdje dan was maar dat was lastig te zeggen in procenten o.i.d. Wel gaf ze aan dat het niet zorgelijk was maar door dr blik in dr ogen had ik ineens een paniekgevoel :{.

Dus misschien dat ik door jullie verhelderende uitleg het beter begrijp.
♥ J & S
pi_135270313
onlangs is mij het als volgt uitgelegd: op p95 is 5% van de baby's groter dan jouw baby op dit moment. en 95% kleiner.

Maw: (mijn conclusie): p50 is gemiddeld. Alles hoger is groter dan gemiddeld, alles lager kleiner dan gemiddeld.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135270357
Ach, Julian had kortere beentjes dan gemiddeld bij die echo, zag er helemaal normaal uit toen hij geboren werd. Ook nooit meer iemand over gehoord.
pi_135270561
Dank! Ik ben niet zo'n paniekmens maar die vrouw deed zo dr best om ons geen zorgen te laten maken dat ik me juist zorgen ging maken ;( .

Aghja, hij is vast heul slim :+
♥ J & S
pi_135270709
Is t een jongetje? Die hebben vaker een groot hoofd. :Y

En p50 bestaat enkel bij de gratie van p95 en p5. Zonder de grote en kleine hoofden/benen/kindjes geen gemiddelde. :)
pi_135270832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef mignonne het volgende:
Is t een jongetje? Die hebben vaker een groot hoofd. :Y

En p50 bestaat enkel bij de gratie van p95 en p5. Zonder de grote en kleine hoofden/benen/kindjes geen gemiddelde. :)
Dat is waar, yes een jongen.
Komt vast goed :)
♥ J & S
pi_135271025
Die van ons heeft juist een grotere buik (paar dagen voor op de rest v/h lichaam), al hebben ze niets over Pxx geroepen. Ik denk dan maar zo, manlief houdt ook van eten :+
pi_135271269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef Theeleuter het volgende:
Die van ons heeft juist een grotere buik (paar dagen voor op de rest v/h lichaam), al hebben ze niets over Pxx geroepen. Ik denk dan maar zo, manlief houdt ook van eten :+
_O-
pi_135272031
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:08 schreef klaprooss het volgende:
Kan iemand mij het het P-groeiverhaal duidelijk uitleggen want snap er vrij weinig van :@.

Gisteren hadden we een echo voor de ligging van de placenta en die was goed dus keek mevrouw ook even naar de groei van de baby.
Nu is het hoofdje groter dan gemiddeld, P95. Ze probeerde het uit te leggen en ik denk dat ik het wel een beetje begrijp maar toch hangt er nog een groot vraagteken boven mijn hoofd :+ .

Vriend vroeg ook of ze dan kon zien hoe veel groter het hoofdje dan was maar dat was lastig te zeggen in procenten o.i.d. Wel gaf ze aan dat het niet zorgelijk was maar door dr blik in dr ogen had ik ineens een paniekgevoel :{.

Dus misschien dat ik door jullie verhelderende uitleg het beter begrijp.
Ik heb die echo ook over een paar weken, dus ben ook erg benieuwd hoe hij is gegroeid. Bij mij zeiden ze namelijk bij de 20 weken echo dat hij een groot hoofd en grote buik had en korte beentjes. Daar heb ik me toen ook wel even druk om gemaakt ja :@ Vooral omdat die mevrouw bij de pretecho het ook had gezien en toen zei dat ik me er niet druk om hoefde te maken. Ja, zeg dat dan ook niet!
pi_135272309
Gefeliciteerd Linda! Wat een plaatjes! En wat een groot verschil in gewichten. Hopelijk kunnen jullie snel allemaal bij elkaar zijn :*
E.
pi_135272332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:56 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb die echo ook over een paar weken, dus ben ook erg benieuwd hoe hij is gegroeid. Bij mij zeiden ze namelijk bij de 20 weken echo dat hij een groot hoofd en grote buik had en korte beentjes. Daar heb ik me toen ook wel even druk om gemaakt ja :@ Vooral omdat die mevrouw bij de pretecho het ook had gezien en toen zei dat ik me er niet druk om hoefde te maken. Ja, zeg dat dan ook niet!
Haha idd! Zij maakte me ineens paniekerig, Pff.. Waarschijnlijk gaat het vast goed en is je kindje gewoon weer gegroeid en zijn z'n benen weer ineens te lang. Ik vraag me af in hoeverre we blij moeten zijn dat we dit soort info krijgen te horen als ouder. Pas als er een belachelijk gek verschil zit wil ik het weten maar als het niet zorgelijk is..

Aghja, mijn vriend heeft een enorme neus als onze zoon dat ook heeft, heeft hij wel een groot hoofd nodig :')
♥ J & S
pi_135272462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Haha idd! Zij maakte me ineens paniekerig, Pff.. Waarschijnlijk gaat het vast goed en is je kindje gewoon weer gegroeid en zijn z'n benen weer ineens te lang. Ik vraag me af in hoeverre we blij moeten zijn dat we dit soort info krijgen te horen als ouder. Pas als er een belachelijk gek verschil zit wil ik het weten maar als het niet zorgelijk is..

Aghja, mijn vriend heeft een enorme neus als onze zoon dat ook heeft, heeft hij wel een groot hoofd nodig :')
Ik moest keihard lachen.... Zit in de apotheek... :')
S. 2014
J. 2016
pi_135272655
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik moest keihard lachen.... Zit in de apotheek... :')
*) haha
♥ J & S
pi_135273312
gosallemachtig. wat een gezeik, die geboortekaarjtes
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135273384
Mooie foto's Linda! En wat een verschil tussen de 2 qua gewicht/lengte :o Hoop dat je snel weer bijelkaar zal zijn :*

Burdie :o Jij bent toch nog lang niet aan de beurt??

quote:

[..]

Heeft mijn vriend ook :+ We waren bang dat er in combinatie met mijn wipneus(je) er nog wel eens een heule grote wipneus uit kon komen :7 Profiel foto van laatste echo stelde echter gerust, duidelijk mijn neus en niet buiten proporties ;)

*O* Vanochtend weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk netjes 100/60 en baby was weer lekker beweeglijk toen we het hartje wilden luisteren O+
pi_135273388
Gaat het opnieuw mis, Momo?
Home is where the O+ is...
pi_135273606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Cwen het volgende:
Gaat het opnieuw mis, Momo?
had bij de eerste een nieuwe proefdruk gevraagd. Er achteraan gemaild (conform suggestie) dat ze op de kleur moesten letten. Kreeg mail terug, zouden ze doen.
Ondertussen werden mijn hormonen onrustig. Dus nog 2 andere sites een proefdruk gevraagd.

Vandaag in de bus: drie proefdrukken.

2 van de eerste site (gut, ook overdreven maar goed, kennelijk had ze zelf al initiatief genomen, en had dat mijn nieuwe aanvraag gekruist of zo). Kleuren top! Alleen nu verkeerde papiersoort (linnenstructuur ipv mat). Overigens klopte de kleur van de enveloppe ook niet. Wit ipv blauw.

en nog 1 van de alternatieven. Kleur van het plaatje is hier heel flets :( Site stond me al tegen omdat je geen enveloppen vooruit kan bestellen.

En de 3e site is dus nog steeds onderweg....

al met al, no happy hormones. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135274351
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Mooie foto's Linda! En wat een verschil tussen de 2 qua gewicht/lengte :o Hoop dat je snel weer bijelkaar zal zijn :*

Burdie :o Jij bent toch nog lang niet aan de beurt??

[..]

Heeft mijn vriend ook :+ We waren bang dat er in combinatie met mijn wipneus(je) er nog wel eens een heule grote wipneus uit kon komen :7 Profiel foto van laatste echo stelde echter gerust, duidelijk mijn neus en niet buiten proporties ;)

*O* Vanochtend weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk netjes 100/60 en baby was weer lekker beweeglijk toen we het hartje wilden luisteren O+
Haha! Die neuzen ook. Hier lijkt hij mijn neus te hebben maaar! M'n vriend z'n neus kwam ook pas in de pubertijd, dus tot die tijd, spannend!

en goedgekeurd! Altijd fijn *O*

Mo, dat is ruk!
♥ J & S
pi_135274499
Linda, gefeliciteerd met je meisjes *O* hopelijk zijn jullie snel compleet :*

Wat zag je er trouwens goed uit na je bevalling :o je had mij eens moeten zien :D en dat was er maar 1 :+
pi_135274761
Linda hopelijk heb je je duo snel bij je.
Wat een verschil in gewicht maar toch vind ik het mooie gewichten voor een tweeling.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:14:00 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135275056
quote:
Dit is voor mij reden om het niet meer te willen, die echo's. De vorige keer heb ik een week in zorgen gezeten en heb rotfeestdagen gehad omdat ik veel vruchtwater heb, en ik me daarom zorgen maakte. Om vervolgens een week later in het ziekenhuis te horen nadat een gynaecoloog even kort naar de waardes keek: "oh, niks aan de hand eigenlijk. Je hebt een lekker vol badje vruchtwater, maar dat is niks zorgwekkends".
Ik heb nog wel een vervolgafspraak staan, maar als de vk volgende week ook van mening is dat mini weer netjes van stuit naar hoofdligging is gedraaid, zeg ik die echo waarschijnlijk af (wel in overleg).

Over geboortekaartjes gesproken, vooraf proefdruk bestellen is dus aan te raden? Ik moet ook maar eens alvast de enveloppen gaan bestellen. Gaan jullie ze met de hand adresseren, of met geprinte stickers? De lijst met adressen is wel af intussen.

Verder zijn mijn hormonen heeeel content, want ik heb vanmorgen onze familiewieg aangepast (de kap kon naar mijn smaak niet ver genoeg omhoog en aan de voorkant hing teveel overhangende stof) en die is nu O+ af O+! *O* hij staat nog even te luchten en daarna kan hij worden opgemaakt O+. Met de nieuwe deken die we gisteren hebben gekocht, mijn hormonen vonden ineens de gele deken "die er nu eenmaal bij hoort" ontzettend lelijk.
Foto's volgen ;).

En ik heb twee naamslingers gemaakt, een blauwe en een roze. Zo leuk geworden, en het maakt het zo echt O+!
KuikenGuppy
pi_135275144
ik wil de enveloppen zelf schrijven. Niet rechtstreeks van drukker naar de geadresseerden (is soms ook optie) en ook niet met adresstickers werken. Vind ik onpersoonlijk :@ maar ben nogal oldfashioned daarin geloof ik. Maar ja, fotoalbums maak ik ook nog steeds door afdrukken, plakken en verhaal bij schrijven.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:19:57 #154
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135275297
Wij hebben de enveloppen al thuis (gewone witte) en die zijn allemaal al met de hand beschreven en met postzegel beplakt!
pi_135275366
quote:

[..]

Ja, het is wel bijzonder dat je nu steeds eerder wordt geconfronteerd met de 'gemiddelden', zoals bij die 20 weken echo. Bij mijn echo kwam naar voren dat de baby wat korte beentjes had en een wat kleiner hoofd dan gemiddeld. Ja, dan ga je als moeder dus nadenken: ontwikkelen de hersentjes zich dan wel goed? Etc. Ik vraag me ook af in hoeverre je wat hebt aan die informatie, want het zegt niets/weinig maar het nestelt zich wel in je hoofd.

Een collega van me vertelde naar aanleiding hiervan een verhaal over haar ervaring bij het consultatiebureau. Daar werd haar kindje gekeurd, en die was ook niet in alles 'gemiddeld'. De dame van het consultatiebureau zei daarop: "Maar we gaan voor het gemiddelde!". Dat vonden zij en haar man zo hilarisch dat ze nu, elke keer als hun kinderen iets boven- of ondergemiddeld doen, meteen roepen: "Maar we gaan voor het gemiddelde!". Zo'n debiele uitspraak relativeert een en ander.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135275452
past prima in de zesjescultuur! :+

donders nobono, dat wil ik dus ook. :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135275563
Zesjescultuur en hokjesdenken *O* Neh, laat het interpeteren van al die p-waarden en de verhoudingen ertussen maar over aan de professionals, die hebben er zelf al vaak genoeg moeite mee.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:27:04 #158
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135275585
Daarbij moet ik wel zeggen, dat wij gewoon ergens anders (gewone witte) enveloppen hebben besteld, dat was goedkoper dan bij de drukker de bijbehorende enveloppen eerder te laten komen....snap jij het, snap ik het.

Hebben we straks dus enveloppen over, maar het gaat ons om de inhoud, niet om de verpakking. (mmmm....die moet ik nog even niet tegen/over mijn vrouw gebruiken bedenk ik me net! Hahahaha)
pi_135275837
ja, dat was ook de suggestie die de ene site die geen envelopjes vooruit verstuurd aan de hand deed. Maar wtfomgbbq moet ik met 100 vierkante enveloppen? ik stuur nooit een brief....
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:33:15 #160
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135275839
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:26 schreef WupWup het volgende:
Zesjescultuur en hokjesdenken *O* Neh, laat het interpeteren van al die p-waarden en de verhoudingen ertussen maar over aan de professionals, die hebben er zelf al vaak genoeg moeite mee.
Maar dat is het precies! Je moet er niet aan beginnen om je ongeboren kind nu al in hokjes te plaatsen! Goed een hoofd is de ene keer iets groter of iets kleiner dan gemiddeld....een andere keer is de buik wat groter, de beentjes wat kleiner.
Je bent als vrouw een kind aan het produceren en dat gaat niet allemaal tegelijk.....niet alle kinderen worden even groot geboren (zie Linda als mooi voorbeeld!).

Hey guess wat, niet alle kinderen groeien op om precies hetzelfde te zijn als een ander kind! Sterker nog....geen enkel kind doet dat en das verrekte mooi! Dus maak je over de groei en de verschillende percentages in je buik niet al te druk, het deel kinderen wat 'gewoon' gezond wordt geboren is zwaar in de meerderheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')