Goed! Blij dat de zwschap er op zit. Wel beetje verdrietig dat Hanne daar zo alleenligtquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:14 schreef mignonne het volgende:
oooooh popjes![]()
![]()
![]()
wát een rijkdom Lindaprachtig zijn ze.
Hoe voel jij je?
O, pff, wat vervelend lijkt me om je meisjes niet bij je te hebben. Ik hoop dat ze gauw helemaal in orde zijn en fijn bij je kunnen zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:31 schreef Linda2205 het volgende:
We zijn vannacht naar een ander zkh getransporteerd en heb ze nu allebei niet meer bij me. Emmy is zo groot als een 32weken baby dus die wordt warm gehouden. Hanne hebben ze geprobeerd van de beademing af te halen maar dat lukte nog niet. Ik heb een paar uurtjes geslapen, twee keer gekolfd en 1x kort bij ze geweest. Nu ontbijten en dan ga ik weer naar ze toe
Een meldplicht papa!quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:15 schreef NoBoNo het volgende:
Linda! Ik hoop dat het snel beter met ze gaat! Ze zien er in elk geval erg lief uit!
Eens even kijken, hoe werkt dit? gewoon simpel:
Meld!?
Hopelijk worden jullie snel weer herenigd. Liggen je meisjes wel naast elkaar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:31 schreef Linda2205 het volgende:
We zijn vannacht naar een ander zkh getransporteerd en heb ze nu allebei niet meer bij me. Emmy is zo groot als een 32weken baby dus die wordt warm gehouden. Hanne hebben ze geprobeerd van de beademing af te halen maar dat lukte nog niet. Ik heb een paar uurtjes geslapen, twee keer gekolfd en 1x kort bij ze geweest. Nu ontbijten en dan ga ik weer naar ze toe
Is dat goed of slecht dat jullie naar een ander zh zijn gebracht? Eerlijk gezegd verontrust t me een beetje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:31 schreef Linda2205 het volgende:
ja dat is wel ernstig ja! En ik weet ook niet of ik dat in het weekend trouw zal blijven doen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:06 schreef Cantare het volgende:
Even ego tussendoor:
Ik krijg gewoon nog een baby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze zwangerschap is zoveel relaxter dan de andere 2echt een kadootje dat ik het ook zo mag meemaken.
En straks 3 van die lieve leuke kids... wat wil je nog meer?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe wel, ja. Bij de anderen had ik op zich geen gekke complicaties, maar ik was alleen maar doodmoe en kon er niet echt van genieten. Dit keer ben ik natuurlijk ook wel moe, maar binnen de perken. Ik heb ook gewoon energie over om dingen te doen, mijn leven gaat gewoon door in plaats van dat het (voor mijn gevoel) 9 maanden on hold staat. Zo wil ik er nog wel 1.quote:[b]Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef L-E het
Cantare: is je derde zwangerschap zoveel makkelijker ja?*noteert*
Dat is waar, yes een jongen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef mignonne het volgende:
Is t een jongetje? Die hebben vaker een groot hoofd.![]()
En p50 bestaat enkel bij de gratie van p95 en p5. Zonder de grote en kleine hoofden/benen/kindjes geen gemiddelde.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef Theeleuter het volgende:
Die van ons heeft juist een grotere buik (paar dagen voor op de rest v/h lichaam), al hebben ze niets over Pxx geroepen. Ik denk dan maar zo, manlief houdt ook van eten
Ik heb die echo ook over een paar weken, dus ben ook erg benieuwd hoe hij is gegroeid. Bij mij zeiden ze namelijk bij de 20 weken echo dat hij een groot hoofd en grote buik had en korte beentjes. Daar heb ik me toen ook wel even druk om gemaakt jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:08 schreef klaprooss het volgende:
Kan iemand mij het het P-groeiverhaal duidelijk uitleggen want snap er vrij weinig van.
Gisteren hadden we een echo voor de ligging van de placenta en die was goed dus keek mevrouw ook even naar de groei van de baby.
Nu is het hoofdje groter dan gemiddeld, P95. Ze probeerde het uit te leggen en ik denk dat ik het wel een beetje begrijp maar toch hangt er nog een groot vraagteken boven mijn hoofd.
Vriend vroeg ook of ze dan kon zien hoe veel groter het hoofdje dan was maar dat was lastig te zeggen in procenten o.i.d. Wel gaf ze aan dat het niet zorgelijk was maar door dr blik in dr ogen had ik ineens een paniekgevoel.
Dus misschien dat ik door jullie verhelderende uitleg het beter begrijp.
Haha idd! Zij maakte me ineens paniekerig, Pff.. Waarschijnlijk gaat het vast goed en is je kindje gewoon weer gegroeid en zijn z'n benen weer ineens te lang. Ik vraag me af in hoeverre we blij moeten zijn dat we dit soort info krijgen te horen als ouder. Pas als er een belachelijk gek verschil zit wil ik het weten maar als het niet zorgelijk is..quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb die echo ook over een paar weken, dus ben ook erg benieuwd hoe hij is gegroeid. Bij mij zeiden ze namelijk bij de 20 weken echo dat hij een groot hoofd en grote buik had en korte beentjes. Daar heb ik me toen ook wel even druk om gemaakt jaVooral omdat die mevrouw bij de pretecho het ook had gezien en toen zei dat ik me er niet druk om hoefde te maken. Ja, zeg dat dan ook niet!
Ik moest keihard lachen.... Zit in de apotheek...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha idd! Zij maakte me ineens paniekerig, Pff.. Waarschijnlijk gaat het vast goed en is je kindje gewoon weer gegroeid en zijn z'n benen weer ineens te lang. Ik vraag me af in hoeverre we blij moeten zijn dat we dit soort info krijgen te horen als ouder. Pas als er een belachelijk gek verschil zit wil ik het weten maar als het niet zorgelijk is..
Aghja, mijn vriend heeft een enorme neus als onze zoon dat ook heeft, heeft hij wel een groot hoofd nodig
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen.... Zit in de apotheek...
Heeft mijn vriend ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Aghja, mijn vriend heeft een enorme neus als onze zoon dat ook heeft, heeft hij wel een groot hoofd nodig
had bij de eerste een nieuwe proefdruk gevraagd. Er achteraan gemaild (conform suggestie) dat ze op de kleur moesten letten. Kreeg mail terug, zouden ze doen.quote:
Haha! Die neuzen ook. Hier lijkt hij mijn neus te hebben maaar! M'n vriend z'n neus kwam ook pas in de pubertijd, dus tot die tijd, spannend!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Mooie foto's Linda! En wat een verschil tussen de 2 qua gewicht/lengteHoop dat je snel weer bijelkaar zal zijn
![]()
BurdieJij bent toch nog lang niet aan de beurt??
[..]
Heeft mijn vriend ookWe waren bang dat er in combinatie met mijn wipneus(je) er nog wel eens een heule grote wipneus uit kon komen
Profiel foto van laatste echo stelde echter gerust, duidelijk mijn neus en niet buiten proporties
![]()
Vanochtend weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk netjes 100/60 en baby was weer lekker beweeglijk toen we het hartje wilden luisteren
Dit is voor mij reden om het niet meer te willen, die echo's. De vorige keer heb ik een week in zorgen gezeten en heb rotfeestdagen gehad omdat ik veel vruchtwater heb, en ik me daarom zorgen maakte. Om vervolgens een week later in het ziekenhuis te horen nadat een gynaecoloog even kort naar de waardes keek: "oh, niks aan de hand eigenlijk. Je hebt een lekker vol badje vruchtwater, maar dat is niks zorgwekkends".quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef klaprooss het volgende:
Haha idd! Zij maakte me ineens paniekerig, Pff.. Waarschijnlijk gaat het vast goed en is je kindje gewoon weer gegroeid en zijn z'n benen weer ineens te lang. Ik vraag me af in hoeverre we blij moeten zijn dat we dit soort info krijgen te horen als ouder. Pas als er een belachelijk gek verschil zit wil ik het weten maar als het niet zorgelijk is..
Ja, het is wel bijzonder dat je nu steeds eerder wordt geconfronteerd met de 'gemiddelden', zoals bij die 20 weken echo. Bij mijn echo kwam naar voren dat de baby wat korte beentjes had en een wat kleiner hoofd dan gemiddeld. Ja, dan ga je als moeder dus nadenken: ontwikkelen de hersentjes zich dan wel goed? Etc. Ik vraag me ook af in hoeverre je wat hebt aan die informatie, want het zegt niets/weinig maar het nestelt zich wel in je hoofd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Maar dat is het precies! Je moet er niet aan beginnen om je ongeboren kind nu al in hokjes te plaatsen! Goed een hoofd is de ene keer iets groter of iets kleiner dan gemiddeld....een andere keer is de buik wat groter, de beentjes wat kleiner.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:26 schreef WupWup het volgende:
Zesjescultuur en hokjesdenkenNeh, laat het interpeteren van al die p-waarden en de verhoudingen ertussen maar over aan de professionals, die hebben er zelf al vaak genoeg moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |