O, pff, wat vervelend lijkt me om je meisjes niet bij je te hebben. Ik hoop dat ze gauw helemaal in orde zijn en fijn bij je kunnen zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:31 schreef Linda2205 het volgende:
We zijn vannacht naar een ander zkh getransporteerd en heb ze nu allebei niet meer bij me. Emmy is zo groot als een 32weken baby dus die wordt warm gehouden. Hanne hebben ze geprobeerd van de beademing af te halen maar dat lukte nog niet. Ik heb een paar uurtjes geslapen, twee keer gekolfd en 1x kort bij ze geweest. Nu ontbijten en dan ga ik weer naar ze toe
Een meldplicht papa!quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:15 schreef NoBoNo het volgende:
Linda! Ik hoop dat het snel beter met ze gaat! Ze zien er in elk geval erg lief uit!
Eens even kijken, hoe werkt dit? gewoon simpel:
Meld!?
Hopelijk worden jullie snel weer herenigd. Liggen je meisjes wel naast elkaar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:31 schreef Linda2205 het volgende:
We zijn vannacht naar een ander zkh getransporteerd en heb ze nu allebei niet meer bij me. Emmy is zo groot als een 32weken baby dus die wordt warm gehouden. Hanne hebben ze geprobeerd van de beademing af te halen maar dat lukte nog niet. Ik heb een paar uurtjes geslapen, twee keer gekolfd en 1x kort bij ze geweest. Nu ontbijten en dan ga ik weer naar ze toe
Is dat goed of slecht dat jullie naar een ander zh zijn gebracht? Eerlijk gezegd verontrust t me een beetje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:31 schreef Linda2205 het volgende:
ja dat is wel ernstig ja! En ik weet ook niet of ik dat in het weekend trouw zal blijven doen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:06 schreef Cantare het volgende:
Even ego tussendoor:
Ik krijg gewoon nog een baby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze zwangerschap is zoveel relaxter dan de andere 2echt een kadootje dat ik het ook zo mag meemaken.
En straks 3 van die lieve leuke kids... wat wil je nog meer?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe wel, ja. Bij de anderen had ik op zich geen gekke complicaties, maar ik was alleen maar doodmoe en kon er niet echt van genieten. Dit keer ben ik natuurlijk ook wel moe, maar binnen de perken. Ik heb ook gewoon energie over om dingen te doen, mijn leven gaat gewoon door in plaats van dat het (voor mijn gevoel) 9 maanden on hold staat. Zo wil ik er nog wel 1.quote:[b]Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef L-E het
Cantare: is je derde zwangerschap zoveel makkelijker ja?*noteert*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |