abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135265710
Mogguh!

Linda, kan mij voorstellen dat het nu ook niet compleet voelt...

Nobono meldplicht!

Hier n klotenacht! Erg last van maagzuur en daardoor ook maagkramp.. :X
En nu moehoe!
S. 2014
J. 2016
pi_135265827
Bonjour ^O^

27 weken vandaag. Nog anderhalve dag werken en dan heb ik verlof *O* *O*
Ik ben zo moe de laatste weken! Lekker bijslapen en veel rusten de komende tijd.

Cantare :D Je krijgt gewoon nóg een baby!!

Linda, wat sneu dat je meisjes niet bij jou zijn momenteel. Ik hoop dat jullie héél snel weer herenigd worden!! Ze zijn prachtig O+ O+
pi_135265867
Linda! Gefeliciteerd met je mooie dames! Wat een lieve foto O+ !!

Hopelijk kunnen jullie snel met zijn allen bij elkaar zijn :* !
♥ J & S
pi_135268140
Linda, gefeliciteerd! *O* Hopelijk doen je meisjes het snel goed genoeg om weer bij je te mogen zijn :*
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:28:05 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135268864
Linda prachtfoto O+ gefeliciteerd met jullie dochters!! *O*
En gossie wat een popjes.. vervelend dat jullie niet in hetzelfde zh liggen :*

Nikki :*
Knap van je. En blijf vooral duidelijk naar je artsen, wat je voelt en wat je ervan vindt. :) Dan heb jij iig je zegje gedaan, ongeacht wat de eventuele uitkomst is.

Burdie voorwerk! :o Vond ik ook zo spannend ja. En toen was het ook ineens weer weg :') Stom he? Idd gewoon timen als ze komen..

RFR! Hihi ja ik dacht ineens; waar ben jij gebleven? :P
Zohee, gaat snel joh!!
Oh god, ongevraagd advies :') Pfff.... vervelend joh. :* al een gladde rug ontwikkeld daarvoor? Lekker er vanaf laten glijden hoor, zeker nu je tegen het einde loopt.

Cantare :D O+

Musique bijna verlof, heerlijk!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:57:59 #131
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_135269813
Jeetje Linda, wat een gedoe voor jou en voor je kleine meiden zo'n verhuizing.
Ik hoop dat ze snel wat zullen aansterken en groeien.

Hoe gaat het met de BV en kolven, mocht je tips willen oid dan weet je waar je moet zijn he? Krijgen ze jouw melk, heb je nog genoeg melk voor ze kunnen verzamelen de afgelopen tijd?

Mag je nog lang daar bij ze blijven en woon je ver van dit ziekenhuis af?
pi_135270173
Kan iemand mij het het P-groeiverhaal duidelijk uitleggen want snap er vrij weinig van :@.

Gisteren hadden we een echo voor de ligging van de placenta en die was goed dus keek mevrouw ook even naar de groei van de baby.
Nu is het hoofdje groter dan gemiddeld, P95. Ze probeerde het uit te leggen en ik denk dat ik het wel een beetje begrijp maar toch hangt er nog een groot vraagteken boven mijn hoofd :+ .

Vriend vroeg ook of ze dan kon zien hoe veel groter het hoofdje dan was maar dat was lastig te zeggen in procenten o.i.d. Wel gaf ze aan dat het niet zorgelijk was maar door dr blik in dr ogen had ik ineens een paniekgevoel :{.

Dus misschien dat ik door jullie verhelderende uitleg het beter begrijp.
♥ J & S
pi_135270313
onlangs is mij het als volgt uitgelegd: op p95 is 5% van de baby's groter dan jouw baby op dit moment. en 95% kleiner.

Maw: (mijn conclusie): p50 is gemiddeld. Alles hoger is groter dan gemiddeld, alles lager kleiner dan gemiddeld.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135270357
Ach, Julian had kortere beentjes dan gemiddeld bij die echo, zag er helemaal normaal uit toen hij geboren werd. Ook nooit meer iemand over gehoord.
pi_135270561
Dank! Ik ben niet zo'n paniekmens maar die vrouw deed zo dr best om ons geen zorgen te laten maken dat ik me juist zorgen ging maken ;( .

Aghja, hij is vast heul slim :+
♥ J & S
pi_135270709
Is t een jongetje? Die hebben vaker een groot hoofd. :Y

En p50 bestaat enkel bij de gratie van p95 en p5. Zonder de grote en kleine hoofden/benen/kindjes geen gemiddelde. :)
:)
pi_135270832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef mignonne het volgende:
Is t een jongetje? Die hebben vaker een groot hoofd. :Y

En p50 bestaat enkel bij de gratie van p95 en p5. Zonder de grote en kleine hoofden/benen/kindjes geen gemiddelde. :)
Dat is waar, yes een jongen.
Komt vast goed :)
♥ J & S
pi_135271025
Die van ons heeft juist een grotere buik (paar dagen voor op de rest v/h lichaam), al hebben ze niets over Pxx geroepen. Ik denk dan maar zo, manlief houdt ook van eten :+
pi_135271269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef Theeleuter het volgende:
Die van ons heeft juist een grotere buik (paar dagen voor op de rest v/h lichaam), al hebben ze niets over Pxx geroepen. Ik denk dan maar zo, manlief houdt ook van eten :+
_O-
pi_135272031
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:08 schreef klaprooss het volgende:
Kan iemand mij het het P-groeiverhaal duidelijk uitleggen want snap er vrij weinig van :@.

Gisteren hadden we een echo voor de ligging van de placenta en die was goed dus keek mevrouw ook even naar de groei van de baby.
Nu is het hoofdje groter dan gemiddeld, P95. Ze probeerde het uit te leggen en ik denk dat ik het wel een beetje begrijp maar toch hangt er nog een groot vraagteken boven mijn hoofd :+ .

Vriend vroeg ook of ze dan kon zien hoe veel groter het hoofdje dan was maar dat was lastig te zeggen in procenten o.i.d. Wel gaf ze aan dat het niet zorgelijk was maar door dr blik in dr ogen had ik ineens een paniekgevoel :{.

Dus misschien dat ik door jullie verhelderende uitleg het beter begrijp.
Ik heb die echo ook over een paar weken, dus ben ook erg benieuwd hoe hij is gegroeid. Bij mij zeiden ze namelijk bij de 20 weken echo dat hij een groot hoofd en grote buik had en korte beentjes. Daar heb ik me toen ook wel even druk om gemaakt ja :@ Vooral omdat die mevrouw bij de pretecho het ook had gezien en toen zei dat ik me er niet druk om hoefde te maken. Ja, zeg dat dan ook niet!
pi_135272309
Gefeliciteerd Linda! Wat een plaatjes! En wat een groot verschil in gewichten. Hopelijk kunnen jullie snel allemaal bij elkaar zijn :*
E.
pi_135272332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:56 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb die echo ook over een paar weken, dus ben ook erg benieuwd hoe hij is gegroeid. Bij mij zeiden ze namelijk bij de 20 weken echo dat hij een groot hoofd en grote buik had en korte beentjes. Daar heb ik me toen ook wel even druk om gemaakt ja :@ Vooral omdat die mevrouw bij de pretecho het ook had gezien en toen zei dat ik me er niet druk om hoefde te maken. Ja, zeg dat dan ook niet!
Haha idd! Zij maakte me ineens paniekerig, Pff.. Waarschijnlijk gaat het vast goed en is je kindje gewoon weer gegroeid en zijn z'n benen weer ineens te lang. Ik vraag me af in hoeverre we blij moeten zijn dat we dit soort info krijgen te horen als ouder. Pas als er een belachelijk gek verschil zit wil ik het weten maar als het niet zorgelijk is..

Aghja, mijn vriend heeft een enorme neus als onze zoon dat ook heeft, heeft hij wel een groot hoofd nodig :')
♥ J & S
pi_135272462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Haha idd! Zij maakte me ineens paniekerig, Pff.. Waarschijnlijk gaat het vast goed en is je kindje gewoon weer gegroeid en zijn z'n benen weer ineens te lang. Ik vraag me af in hoeverre we blij moeten zijn dat we dit soort info krijgen te horen als ouder. Pas als er een belachelijk gek verschil zit wil ik het weten maar als het niet zorgelijk is..

Aghja, mijn vriend heeft een enorme neus als onze zoon dat ook heeft, heeft hij wel een groot hoofd nodig :')
Ik moest keihard lachen.... Zit in de apotheek... :')
S. 2014
J. 2016
pi_135272655
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik moest keihard lachen.... Zit in de apotheek... :')
*) haha
♥ J & S
pi_135273312
gosallemachtig. wat een gezeik, die geboortekaarjtes
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135273384
Mooie foto's Linda! En wat een verschil tussen de 2 qua gewicht/lengte :o Hoop dat je snel weer bijelkaar zal zijn :*

Burdie :o Jij bent toch nog lang niet aan de beurt??

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Heeft mijn vriend ook :+ We waren bang dat er in combinatie met mijn wipneus(je) er nog wel eens een heule grote wipneus uit kon komen :7 Profiel foto van laatste echo stelde echter gerust, duidelijk mijn neus en niet buiten proporties ;)

*O* Vanochtend weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk netjes 100/60 en baby was weer lekker beweeglijk toen we het hartje wilden luisteren O+
pi_135273388
Gaat het opnieuw mis, Momo?
Home is where the O+ is...
pi_135273606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Cwen het volgende:
Gaat het opnieuw mis, Momo?
had bij de eerste een nieuwe proefdruk gevraagd. Er achteraan gemaild (conform suggestie) dat ze op de kleur moesten letten. Kreeg mail terug, zouden ze doen.
Ondertussen werden mijn hormonen onrustig. Dus nog 2 andere sites een proefdruk gevraagd.

Vandaag in de bus: drie proefdrukken.

2 van de eerste site (gut, ook overdreven maar goed, kennelijk had ze zelf al initiatief genomen, en had dat mijn nieuwe aanvraag gekruist of zo). Kleuren top! Alleen nu verkeerde papiersoort (linnenstructuur ipv mat). Overigens klopte de kleur van de enveloppe ook niet. Wit ipv blauw.

en nog 1 van de alternatieven. Kleur van het plaatje is hier heel flets :( Site stond me al tegen omdat je geen enveloppen vooruit kan bestellen.

En de 3e site is dus nog steeds onderweg....

al met al, no happy hormones. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135274351
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Mooie foto's Linda! En wat een verschil tussen de 2 qua gewicht/lengte :o Hoop dat je snel weer bijelkaar zal zijn :*

Burdie :o Jij bent toch nog lang niet aan de beurt??

[..]

Heeft mijn vriend ook :+ We waren bang dat er in combinatie met mijn wipneus(je) er nog wel eens een heule grote wipneus uit kon komen :7 Profiel foto van laatste echo stelde echter gerust, duidelijk mijn neus en niet buiten proporties ;)

*O* Vanochtend weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk netjes 100/60 en baby was weer lekker beweeglijk toen we het hartje wilden luisteren O+
Haha! Die neuzen ook. Hier lijkt hij mijn neus te hebben maaar! M'n vriend z'n neus kwam ook pas in de pubertijd, dus tot die tijd, spannend!

en goedgekeurd! Altijd fijn *O*

Mo, dat is ruk!
♥ J & S
pi_135274499
Linda, gefeliciteerd met je meisjes *O* hopelijk zijn jullie snel compleet :*

Wat zag je er trouwens goed uit na je bevalling :o je had mij eens moeten zien :D en dat was er maar 1 :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')