Linda wat een mooie dames!
Aw ik zag dat ik zelfs werd gemist

(Enf

)
Welkom voor alle nieuwe dames, ik ben nog steeds aan het bijlezen hoe en wat. Ook heb ik wat geboortes gemist, van Flower en Ikke, alsnog gefeliciteerd!
Ben blij om te lezen dat het met iedereen wel goed gaat, ik lees wat verloven, ik zie mooie echo- en babyfoto's, fijn hoor. En ook fijn om weer mee te lezen met alle vragen en discussiepunten die ik zelf ook heb.
Ben nu 35 weken en aan de ene kant denk ik dat ik er helemaal klaar voor ben, alles in huis, laatste wasjes worden as we write weggedraaid, en dan krijg ik weer een 'kruisverhoor' van iemand die er verstand van heeft (of denkt te hebben) waardoor je weer aan jezelf gaat twijfelen.
"Waarom heb je bij deze organisatie kraamzorg en niet bij die? Hoe veel uur op een dag? Dat is echt te veel/te weinig hoor. Waarom heb je nog geen luiertas gekocht? Waarom heb je wel een luiertas gekocht, heb je toch niet nodig. Hoe doe je dat met kinderopvang? Waarom wordt je geen thuisblijfmoeder? Waarom ga je een dag minder werken, hoe moet dat dan met je carrière?"
Tel daarbij een hoop gedoe op het werk en met de (schoon)familie op, en voor je het weet heb je al wekenlang niks gepost en niks gelezen
Ik kan wel een boek schrijven over alle gedoe, maar laat ik dat maar niet doen.. Of wel, zal een mooie bestseller worden

.