Dan zullen wij niet gek ver verschillen. Ik ben a.s. maandag 12 wekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Aargh, waarom weten andere mensen het altijd beter (en maken ze me er nog onzeker mee ook)?
Vertelde op mijn werk dat ik met 8 wkn een echo heb gehad, en volgende week met 12 wkn weer.
-"Oh niet te vaak doen hoor, wat is helemaal niet goed."
ik: "Zal wel lopslopen, er is niets schadelijks bewezen."
-"Oh jawel hoor, dat hebben vrienden gezegd die arts waren. En ik had veel echos toen ik zwanger was, en mijn zoon was heel klein, want echo's remmen de groei van het kind."
Ja, misschien was dat nou juist de reden dat je veel echo's kreeg??
Pff, dacht ik wat spannends te vertellen te hebben, krijg je zo'n reactie
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Aargh, waarom weten andere mensen het altijd beter (en maken ze me er nog onzeker mee ook)?
Vertelde op mijn werk dat ik met 8 wkn een echo heb gehad, en volgende week met 12 wkn weer.
-"Oh niet te vaak doen hoor, wat is helemaal niet goed."
ik: "Zal wel lopslopen, er is niets schadelijks bewezen."
-"Oh jawel hoor, dat hebben vrienden gezegd die arts waren. En ik had veel echos toen ik zwanger was, en mijn zoon was heel klein, want echo's remmen de groei van het kind."
Ja, misschien was dat nou juist de reden dat je veel echo's kreeg??
Pff, dacht ik wat spannends te vertellen te hebben, krijg je zo'n reactie
Hé Burdie, bij mij is het nu na een aantal dagen gisteren rustig geweest. Heb het idee dat m'n buik ook lager is dus dat de kleine is ingedaald.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:40 schreef Burdie het volgende:
Hoera, daar zijn de voorweeën weer.
Heel gezellig.
Ik denk/hoop dat dat het is jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hé Burdie, bij mij is het nu na een aantal dagen gisteren rustig geweest. Heb het idee dat m'n buik ook lager is dus dat de kleine is ingedaald.
Zou dat bij jou ook kunnen zijn?
Vandaag precies? Gek idee he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:05 schreef DJMomo het volgende:
Huuuuuu. Mijn mk is gewoon alweer een jaar geleden!
De tweeling? Eerder tien a elf weken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:32 schreef Enfermera het volgende:
Tof! En ze hebben ook nog leuke kleertjes, omggg..
Zo das idd wel vroeg ja. 8 weken dan ongeveer? Te vroeg?
Sorry eind maart ik dacht begin idd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef DJMomo het volgende:
[..]
De tweeling? Eerder tien a elf weken.![]()
Zand, vandaag eerste echo zonder hartje. Week later nog geen hart actie
Zoals al is gezegd, ene oor in.. Maar mij overkomt het ook nog regelmatig hoor, sommige mensen horen ooit eens een keer iets, onthouden de feiten verkeerd maar kunnen in volle overtuiging zeggen dat dit of dit niet goed voor je is. 'Beste' dat ik tot nu toe heb gehoord: "Leverworst eten is écht heel slecht voor de baby hoor. Maar roken is helemaal niet zo slecht, dat las ik op internet."quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb vanmorgen psies hetzelfde op facebook gezetquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef StefanieV het volgende:
Linda: wat een verschil en mooie meiden zeg! Wel jammer dat ze niet bij jou liggen..
Burdie: spannend dat voorwerk!
Mo: duimen dat het in orde komt met het kaartje!
Hier morgen 22 weken! Vandaag gaan shoppen met mijn mama en zusje en die onzekerheid gaat dus niet weg.. Ik blijf denken dat het nog fout gaat lopen als ik teveel doe, moest ik mijn belachelijke gedachten nu eens wegkrijgen he. Maar als Frummel dan aan het stampen is, dan zijn ze wel weer weg dus dan ben ik altijd blij. (Tenzij hij mijn blaas als trampoline gebruikt, wat hij gisterenavond deed)
Haha super!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen psies hetzelfde op facebook gezet![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |