Ik ook, maar stiekem ben ik dan ook echt heeeelemaal verliefd op die Anja dr creatiesquote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind het toch iets minder eigenlijk
Oeh!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha toevallig wel ja. Maar ik zit nog eens op routeplanner te kijken.. Als je kiest voor kortste route ipv snelste route is het 92km
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Burdie het volgende:
Pssst
OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 57
Ik weet niet of je in de buurt woont, maar in Sliedrecht zit Baby en Tienerwinkel, die hebben vaak ook mooie aanbiedingen: http://www.babyentiener.nl/quote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit nu te kijken op de site van baby-dump. Iemand zei dat babyspullen daar stukken goedkoper zijn.
Het valt me vies tegen
Daar wil ik eigenlijk ook wel naartoe, maar ik zag gemixte reacties op internet. Sommige vonden het heel leerzaam en anderen vonden er niks aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef Burdie het volgende:
Niks mis mee toch?Enthousiast is goed
Ik heb vanavond partner-avond van de pufclub, gaat mijn man ook leren hoe dat moet
Ik woon er wel een beetje in de buurt. Zal eens kijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in de buurt woont, maar in Sliedrecht zit Baby en Tienerwinkel, die hebben vaak ook mooie aanbiedingen: http://www.babyentiener.nl/
Het puffen is maar een klein deel van de hele cursusquote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daar wil ik eigenlijk ook wel naartoe, maar ik zag gemixte reacties op internet. Sommige vonden het heel leerzaam en anderen vonden er niks aan.
Hoe ervaar jij het?
Die zit overigens ook in capelle.. Is dichterbij denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik woon er wel een beetje in de buurt. Zal eens kijken
Dat klinkt wel goed! Ik zie nu net dat ze bij de VK ook cursussen organiseren. Zal eens een foldertje meepikkenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het puffen is maar een klein deel van de hele cursus. Ik vind het eigenlijk wel heel nuttig en gezellig. We krijgen elke les een stuk theorie over de bevalling, en daarna wat oefeningen. Je leert bijvoorbeeld welke spieren je wel, en welke je beter niet kunt gebruiken. En we oefenen verschillende ademhalingstechnieken.
En we doen elke week even een rondje 'hoe gaat het nu', dus je kunt gelijk je ei kwijt en ervaringen delen. Omdat we allemaal in februari of maart zijn uitgerekend en dus redelijk gelijk lopen, is dat heel nuttig en is er veel herkenning. En dat is ook weer gezellig.
Als iedereen straks bevallen is, hebben we nog zes lessen 'na-gym', waarin je weer ervaringen kunt delen over het moeder-zijn, over je baby, maar waarin je ook geleerd wordt hoe je het beste kunt herstellen van de bevalling, je bekkenbodemspieren kunt trainen, wanneer je weer mag beginnen met buikspieroefeningen (en hoe), etc.
Ik denk wel dat heel veel afhangt van degene die de cursus geeft, dus het kan geen kwaad een beetje rond te vragen in je omgeving.
Ik zie dat we een cadeaubon van 150 krijgen als we die kinderwagen kopen. Hetzelfde dus als in de babywinkel. Maar ze hebben daar zoveel meer keus zie ik al, dus misschien kopen we m daar welquote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die zit overigens ook in capelle.. Is dichterbij denk ik
Wij hebben daar de babykamer en kinderwagen gekocht. Bij de kinderwagen zat een actie dat je een waardebon van 210 euro kreeg die vrij te besteden was, dus die hebben we gebruikt voor de babykamer
Ik vind Anja echt zo'n huismoeke-met-kort-haar, 'doe maar lekker gek, hihi'-naamquote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ook, maar stiekem ben ik dan ook echt heeeelemaal verliefd op die Anja dr creaties![]()
![]()
Mutsy IGO maar welke kleur moeten we nog even uitvechtenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind Anja echt zo'n huismoeke-met-kort-haar, 'doe maar lekker gek, hihi'-naam, maar ze maakt idd leuke dingen
.
Sunshine, welke Mutsy heb je op 't oog?
Heb je de kleuren al in de winkel bekeken? Wij hadden hetzelfde probleem met de quinny moodd. Ik wilde paars en mn vriend rood. Uiteindelijk vonden we beide kleuren in de winkel niet mooi, nu hebben we een zwarte met wit framequote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mutsy IGO maar welke kleur moeten we nog even uitvechtenIk vind de turquoise mooi en vriend de paarse
Klopt ja, volgens mij is ze dat ook wel, als ik zo die fb posts wel eens voorbij zie komenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind Anja echt zo'n huismoeke-met-kort-haar, 'doe maar lekker gek, hihi'-naam, maar ze maakt idd leuke dingen
.
Sunshine, welke Mutsy heb je op 't oog?
Lite iddquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef Burdie het volgende:
De lite of comfort? Wij hebben de lite, in het donkergrijs, mooi ding.
Wegens gebrek aan baby staat 'ie hier vooral heel erg in de wegquote:
Turquoise hebben we in de winkel gezien en die paarse alleen op zo'n stoffen kleurenvelletje... Op zich ook geen probleem mocht een een paarse worden. Vind dat allebei de kleuren wel unisex zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je de kleuren al in de winkel bekeken? Wij hadden hetzelfde probleem met de quinny moodd. Ik wilde paars en mn vriend rood. Uiteindelijk vonden we beide kleuren in de winkel niet mooi, nu hebben we een zwarte met wit frame
Wat mij opviel is dat de bak vrij hoog is. Wij zijn allebei vrij lang, dus zoiets is wen een must. En met het inklappen is hij toch erg compact. Heel handig aangezien we geen grote auto hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan baby staat 'ie hier vooral heel erg in de weg.
Maar vooralsnog vind ik hem heerlijk soepel rijden, en heel mooi.
Dat was inderdaad voor ons ook een vereiste, wij zijn ook alletwee erg lang. En de bak is redelijk grootquote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat de bak vrij hoog is. Wij zijn allebei vrij lang, dus zoiets is wen een must. En met het inklappen is hij toch erg compact. Heel handig aangezien we geen grote auto hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |