Inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad voor ons ook een vereiste, wij zijn ook alletwee erg lang. En de bak is redelijk groot.
Ik heb idd de vorige versie gekocht via MP, maar die nieuwe zou ik ook wel graag willen hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
InderdaadEen prachtding.
Van te voren hadden we marktplaats als optie voor een kinderwagen, maar ik deze nu heb gezien ben ik verkochtEn het hoort volgens de verkoopster bij de nieuwe collectie. Dat kan wel kloppen want op MP staat ie nog niet tweedehands.
Stukadoor langs laten komen?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdomme, ik wil muurschilderingen! Maar de muren in het kamertje zijn allemaal gestuct met grove korrels..
Fijn dat hij jou ook zo goed bevaltquote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb idd de vorige versie gekocht via MP, maar die nieuwe zou ik ook wel graag willen hebbenIk vond het vooral erg praktisch eruit zien dat je de buggy-inzet mee in kunt klappen als je hem opvouwt. En ik vind het (ook bij mijn oude versie) fijn dat je de hele bovenkant losmaakt van het onderstel, want nu kan ik het onderstel in de schuur stallen en de bak handig aan de duwstang mee naar binnen nemen waar het lekker warm is
Wij hebben het idd laten stucen omdat ik de muren ook niet mooi glad vondquote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdomme, ik wil muurschilderingen! Maar de muren in het kamertje zijn allemaal gestuct met grove korrels..
Ik kan nergens echt prijzen vinden daarvoor, en ben zo bang dat dat erg duur wordquote:
En rondbellen voor offertes is eng?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kan nergens echt prijzen vinden daarvoor, en ben zo bang dat dat erg duur word
Wij betalen zo'n 10-15 euro/m2 voor de muren en 20 euro/m2 voor het plafond.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kan nergens echt prijzen vinden daarvoor, en ben zo bang dat dat erg duur word
Wat gaaaaaaff!!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij hebben het idd laten stucen omdat ik de muren ook niet mooi glad vondZo veel beter
En vervolgens hebben we deze afbeelding erop geschilderd (zonder achtergrond en het grote meisje en het kleine meisje hebben we een jongetje van gemaakt); http://www.fact.co.uk/med(...)neighbor-totoro.jpeg
Zucht.. Mag ik vragen waarom je zo vreemd op me reageert? Heb ik iets misdaan ofzo? Zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
En rondbellen voor offertes is eng?
Ik beantwoord hem even in dit topic: OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 57quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat gaaaaaaff!!
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe groot de kamer is en of het stucen duur was?
Nee hoor, maar je komt (op mij) vaak over alsof alles moeilijk is, of Heel Erg Verschrikkelijk Rampzalig (door dequote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zucht.. Mag ik vragen waarom je altijd zo vreemd op me reageert? Heb ik iets misdaan ofzo?
Ps. Ik heb (licht) autisme, dus ja, dat is voor mij moeilijk![]()
Diequote:Op maandag 13 januari 2014 14:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je komt (op mij) vaak over alsof alles moeilijk is, of Heel Erg Verschrikkelijk Rampzalig (door desmilies overal bij, bijvoorbeeld) ) terwijl het leven echt niet zo ingewikkeld is, gewoon een kwestie van bedenken wat je wilt en dat doen. We zijn allemaal maar mensen, en de meesten van ons bijten niet
.
Maargoed, een stucadoor kan je ook mailen, of misschien kan je man anders een rondje bellen.
Ok, dequote:Op maandag 13 januari 2014 14:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dieis dan naar mijn beleving minder dramatisch. En ik snap ook niet echt wat er dan nog meer verschrikkelijk rampzalig is.. Maargoed, blijkbaar kom ik dan zo over.
Ik ben juist iemand die zich meestal niet snel zorgen maakt om ietswat overigens ook niet altijd even goed word ontvangen
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:00 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dat de baby er is! kijk maar!You had me fooled!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens: Meld! Nog steeds niks meer dan af en toe een klein beetje voorpret.
Excuus daarvoor dan, want zo is het inderdaad niet bedoeld.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ok, deis in mijn beleving de meest dramatische smilie die we hebben hier op fok. Ik ken 'm vooral uit topics over miskramen, ernstige ziektes, mensen die zijn overleden, en dergelijke.
Maargoed, terug ontopic.
Als je er nou een echt pretje van maakt, blijft het daar misschien niet bijquote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
You had me fooled!![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
You had me fooled!![]()
Lucky bum! Hier is het al meer dan een week aan de gang. En het schijnt helemaal niks te zeggen over een ophande zijnde bevalling. Zul je zien, heb ik straks 8 weken lang voorwerk gehad en moet de bevalling alsnog worden ingeleidquote:
Kan je vast wennen...quote:Op maandag 13 januari 2014 14:48 schreef DJMomo het volgende:
Nu enorm charmant rood en gezwollen down under.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |